Dzisiaj jest 15 września 2019, 20:08


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 141 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Autor Wiadomość
Post: 28 sierpnia 2019, 23:26 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 października 2017, 21:34
Posty: 98
Lokalizacja: Ślunsk!
Pojazd: 1997 A07 4CTi90
no własnie apropo

c.d

przed chwilą wróciłem z garagu, ja wrzuce lublinowską-wyżej sięga. Wiecej- pasuje prawie idealnie :idea: wywierciłem trzeci zestaw otworów zeby wycetrować poduszkę

kolejny pomysł w temacie mocowania, ale najpierw- czyli masz rame przewierconą na przelot buźka?

no bo właśnie tego chce uniknąć. Niby nic sie jej nie powinno stać ,ale jakoś tak srednio za pomysłem obstaje....

a więc

1. przewiercić rame i długie śruby, pionowo tak jak widzicie stare otwory w belce na zdjęciu
2. Wiercić,ale nie na przelot, naspawać nakętkę
3. ewolucja ptk2- nie wiercić wcale, przyspawać śruby łebkami tworząc szpilki

Załącznik:
DSC07122.JPG
DSC07122.JPG [ 1.18 MiB | Przeglądany 193 razy ]


aha nie pamietacie ile stopni pochylu m zespół napedowy? mam silnik zablokowany na pozycji profiem stalowym, tak jak siedziała czwórka.

noo i jakoś dwiznie nisko dupa wypadła. I tak przez koła z niskim profilem jest w pozycji hotrod, gdyby byla seria to mialby ze 3 stopnie :?

Załącznik:
DSC07121.JPG
DSC07121.JPG [ 74.96 KiB | Przeglądany 193 razy ]


Załącznik:
DSC07119.JPG
DSC07119.JPG [ 162.46 KiB | Przeglądany 193 razy ]


może przez to ze 5tka jest dłuższa sie tak wydaje :?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 sierpnia 2019, 15:40 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1069
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Ja nic nie wierciłem. Mam poprzeczkę skrzyni od żuka, więc sprawa wygląda inaczej. Dorobiłem mocowania pod tą poprzeczkę i te mocowania przykręciłem do ramy, ale śruby są obok profilu, a nie w środku, więc nie wierciłem.Lublin ma oryginalnie mocowania spawane do ramy i dopiero do tego jest przykręcana poprzeczka, ale śruby są też obok, że przechodzą na wylot, jeśli się nie mylę. Co do pochylenia układu napędowego, to tak musi być, jeżeli nie chcesz robić podcięcia na wał w ramie, jak ktoś tu zrobił. Ja mam ustawione tak, że wał jest pod poprzeczką ramy i jest git, ale nikomu nie będę nic narzucał. Róbcie, jak tam chcecie.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 września 2019, 00:34 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 października 2017, 21:34
Posty: 98
Lokalizacja: Ślunsk!
Pojazd: 1997 A07 4CTi90
mówisz o Piotrku Dieslu, on robił podcięcie pod automat z tego co pamietam. Ja nie nacinam

Wodociagowe pochodzenie na zawsze w jego krwi...tzn ropie :lol:

Załącznik:
DSC07141.JPG
DSC07141.JPG [ 1.35 MiB | Przeglądany 138 razy ]


a skrzynie dziś samemu wrzuciłem w 5min. (drugi raz) Już za pierwszym poszło gładko, ale dziś z celowaniem wieloklinu nie spodziewałem sie aż takiego rekordu...

(potem filmik i krótki tutorial, choć wam raczej niepotrzebny :wink: )


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 września 2019, 23:20 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 października 2017, 21:34
Posty: 98
Lokalizacja: Ślunsk!
Pojazd: 1997 A07 4CTi90
panowie jestem w szoku, złombol jest na głównej hali motolegends :O myślałem że bedziemy stali gdzieś z boku na parkingu! Ledwo 10m od nas stoi audi sport quattro!

wielki wielki zaszczyt :O

Załącznik:
chorzuk na motolegends.jpg
chorzuk na motolegends.jpg [ 145.46 KiB | Przeglądany 111 razy ]


nawet zapomniałem że to była pierwsza jazda z tczewem! Trójka haczy ,ale i tak jest mega w porównaniu ze 4. Choć myślalem że 5 bedzie troche dłuższa.

Za to elastyczność jest nieziemska- na tej 5 wystaczy depnąć pół gazu żeby wyprzedzać tiry. Swoją drogą, w ogółe jestem zszokowany jak zrywny jest turbożuk! Emeryci na prawym nie są problemem. Jechałem równo z tirami lub szybciej więc strzelam że mogłem dziś jechać nawet 90-100 :O

(nie podpialem prdkosciomierza)

srałem w gacie ze silnik sie zagotuje, bo lublinowski czujnik z wiązką zukowską pokazuje albo lodówke ,albo 100'C. Gdy dojecgałem do celu okazało sie że wszystko jest w normie, chłodnica po środku zimna od wiatraka! Ale i tak woałbym miec ten wskaźnik sprawny...

Aha no i wał, super robota, na złombolach znalazłem speca z Bielska-Białej i moge go smiało polecić wszystkim z południowej polski!

-skrócenie wału wraz ze przespawaniem flanszy lublinowskiej
-wymiana krzyżaka lublinowskiego
-wymiana zerwanej podpory wału
-wyważanie

dałem 550zł
Oby tacy fachowcu żyli jak najdłużej!

Cytuj:
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWY
H. MIGDACZ, M. MIGDACZ S.C.
43-300 Bielsko-Biała ul. Gałczyńskiego 28
tel./fax: (33) 814-58-18
kom.: +48604916906 / +48500305581


numer 500 jest od pana który nas obsługiwał. Możecie wspominać że przysłał was chłopak od żuka z chorzowa, może wpadnie jaki rabat :wink:

Załącznik:
DSC07145.JPG
DSC07145.JPG [ 1.28 MiB | Przeglądany 111 razy ]


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 września 2019, 01:01 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 października 2017, 21:34
Posty: 98
Lokalizacja: Ślunsk!
Pojazd: 1997 A07 4CTi90
Załącznik:
DSC07154.JPG
DSC07154.JPG [ 915.83 KiB | Przeglądany 70 razy ]


tamtego posta chyba pisałem po zawiezieniu żuka na motolegends, od tego czasu wracałem jeszcze z motolegends i byłem nim w robocie czyli jakieś 60km zrobione.

szokiem jest że zuczek nie jest zawalidrogą, trzymanie fasonu na prawym pasie nie jest problemem, a już moment jak wyprzedzałem jakąś niepewną babkę w audi A4 C7 jadącą 70-80 był hitem. Obok niej siedział facet, już se wyobrażam tekst "LIDKA, LITOŚCI NAWET ŻUK NAS WYPRZEDZIŁ" :lol:

także gdyby nie luz kierownicy na ćwierć obrotu to mógłbym odhaczyć punkt "uczynienie zuczka prawie cywilizowanym autem" :roll: a dociągałem ramię przekładni co jest chyba na pierwszych stronach mojego tematu. A doświadczenie z rowerów podpowiada mi ,że jak ktoś jeździł na luźnym to wieloklin sie wyrobił. Przez to coraz bardziej dojrzewam do chyba ostatniego "grubego" moda czyli konwersji na listwową przekładnie kierowniczą.

Ale nie o tym ,na razie pofolgowałem sobie z radości że samochód jest już faktycznie jezdny, fajnie że skrzynia wpadła przed zimą, można w tym roku na poważnie myśleć o złombolu. (źle- można myśleć o przyszłym złombolu, bo 2020)

teraz długość dnia i pogoda pozwoli raczej na kosmetykę. Przed zimą chcialbym ruszyć purchle na krawedzi szyby i zgrzewie dachu, bo przez zimę to wpierdzieli jeszcze bardziej. Nie zdziwie sie jak słoneczne dni trafią sie jeszcze w pazdzierniku i listopadzie.

A najbliższa rzecz do zorbienia to chyba wspawam kawałek podłogi na nowy lewarek

A tu mały custom. "nie da sie wymazac przeszłości :mrgreen: 8)

Załącznik:
DSC07159.JPG
DSC07159.JPG [ 988.47 KiB | Przeglądany 70 razy ]


aha, przy odbiorze żuka cyknałem pare fotek, niestety część interesujacych mnie aut już sie pozbierała (np Mirafiori "heavy patina" wyciagniety prosto z krzaków, czarne blaty ZAK, Żukato, Złombol Adventure z przednim zawieszeniem z transportera :x )
lub pominałem je w ferworze oprózniania hali :?

https://www.facebook.com/pg/chorzuk/photos/?tab=album&album_id=503556920219637


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 września 2019, 23:16 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 października 2017, 21:34
Posty: 98
Lokalizacja: Ślunsk!
Pojazd: 1997 A07 4CTi90
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 141 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net