Dzisiaj jest 04 czerwca 2024, 08:56


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna
Autor Wiadomość
Post: 03 czerwca 2014, 17:14 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Świeże newsy - jest nowa deska rozdzielcza do Żuka. Zrobiona solidna obudowa, teraz trzeba ją wykończyć skajem czarnym i zrobić panele czołowe. Będzie ładnie.

Uprzedzając pytania - nie, nie ogranicza widoczności, pod warunkiem że nie ma się 140 cm wzrostu;-)

http://grzmiacyrydwan.blogspot.com/2014 ... torek.html

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 czerwca 2014, 21:11 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Świeża fotka, złożonego do kupy Żuka po lakierowaniu;-) Pozostało wypolerować to co zielone (dach już jest spolerowany, ale lekko zakurzony).


Załączniki:
2014-06-07 09.49.52.jpg
2014-06-07 09.49.52.jpg [ 231.6 KiB | Przeglądany 4431 razy ]

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 czerwca 2014, 21:15 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5080
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
A co z otworami w dachu po starych zawiasach? Nie będzie się przez nie sączyć woda w czasie deszczu?

A poza tym Żukol wygląda bojowo, choć z wnętrza Żuka nic nie zostało :D Tym niemniej życzę udanej eksploatacji i może się kiedyś spotkamy na trasie!

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 czerwca 2014, 21:23 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Otwory są zasłonięte zaślepkami zrobionymi ze starych zawiasów, tylko były zdjęte do polerowania dachu. Można je wykorzystać do np. montażu oświetlenia roboczego, albo anteny CB, czy co tam kto sobie wymarzy;-)

Z wnętrza Żuka została kolumna kierownicy, pokrywa silnika, podstawy foteli, podsufitka i tapicerka przegrody kabin;-) Reszta jest moją twórczością;-)

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 czerwca 2014, 15:08 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 kwietnia 2014, 15:05
Posty: 83
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
No no... :) Gratuluję szybkiej realizacji planów. Powiedz mi jaki rozmiar opon z przodu masz założony?

_________________
https://malawielkaprzygoda.wordpress.com/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 czerwca 2014, 16:25 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
U mnie realizacja jest natychmiastowa;-) Co do rozmiaru - w tej chwili nie mam docelowych opon jeszcze, kupię je w tym tygodniu zapewne. Na razie z przodu jest Goodyear Cargo 205/75/R16 a z tyłu Malatesta Kobra 215/75/R15.

Docelowe będą 195/80/R15 z Malatesty własnie, ale o mniej agresywnym bieżniku niż te Kobry. Opona taka ma ok. 700mm wysokości, a więc zupełnie spokojnie się nadaje do Żuka (z V biegową skrzynią od dzisiaj;-)

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 czerwca 2014, 08:27 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 kwietnia 2014, 15:05
Posty: 83
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Pytam, bo kupiłem piękny komplet 7,50x16 i zastanawiam się czy to w ogóle wejdzie, więc oglądam w modzonych Żukach jakie ktoś opony wkłada :)

_________________
https://malawielkaprzygoda.wordpress.com/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 czerwca 2014, 08:31 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Jak napisałem wcześniej - przeszedłem na 15", nie zależy mi na oryginalnych felgach;-) Raczej potrzebowałem felg z otworami aby poprawić chłodzenie tarcz. Moja maszyna będzie jeździła po wysokich górach również;-)

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 czerwca 2014, 19:03 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Żuk mój dostał właśnie hamulce tarczowe. Nie zmieniałem jeszcze pompy hamulcowej, na razie testuję na oryginalnej. Generalnie bez problemu blokuje koła i staje dęba. Jeśli chcecie poczytać to tutaj jest notka:

http://grzmiacyrydwan.blogspot.com/2014 ... lcami.html

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 czerwca 2014, 20:57 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Świeża sesja fotograficzna mojego Żuczka. Jeśli ktoś ma ochotę to zapraszam:

http://grzmiacyrydwan.blogspot.com/2014 ... dkowe.html

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 czerwca 2014, 01:26 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2839
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Dobra robota! :D
Tak, jak uznaję przede wszystkim oryginał, tak Twój Żuk jest po prostu ładny i spójny - i, że tak powiem, pomimo licznyhc przeróbek, pozostał Żukiem. Daję lajka! :wink:

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 czerwca 2014, 07:56 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Taki też był plan. Miał zmienić się tak jak mogła by to zrobić fabryka, gdyby mogła i chciała;-) Dziękuję za uznanie.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 czerwca 2014, 00:33 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2075
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
Muszę powtórzyć po przedmówcach - całkiem Ci to nieźle wyszło. Najbardziej podobają mi się te napisy "Żuk". Pamiętam, jak w latach 90-tych ludzie przerabiali polskie auta i pierwszą przeróbką było zainstalowanie loga z mercedesa czy innego zachodniego auta - kiczowate to było. Twój Żuk nie wstydzi się swojego rodowodu - bo nie ma się czego wstydzić! Tak trzymać!

a jeszcze tak propo przeróbek i "uzbrajania" go w sprzęt wszelaki. Myślałeś może nad jaką wyciągarką?
Przeglądałem tak sobie tą ramę dla mojego "nysożuka" i zauważyłem te "uszy" do mocowania przedniego zderzaka. Tam można coś mocnego zainstalować. U mnie będą te mocowania wolne (bo zderzak w budzie Nysy jest przecież inaczej mocowany), ale u Ciebie można też coś zainstalować dodatkowo na tym. Wystarczy dać tylko ciut dłuższe śruby i możne by wyciągarkę jaką udało się tam zainstalować pod przednim zderzakiem. Myślał ktoś kiedyś nad czymś takim? Czy raczej są jeszcze jakieś przeciwwskazania, których nie wziąłem pod uwagę?

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 czerwca 2014, 08:08 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Owszem, jest taka możliwosć, ale wymaga to zmiany zderzaka. www.bradziaga.pl - oni mieli takiego Żuka z 4x4 i wyciągarką. Mój nie ma w planach koniecznych do realizacji jazdy w cięższym terenie więc chyba nie potrzebuje wyciągarki;-) Co nie znaczy że jej nie dostanie nigdy;-)

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 czerwca 2014, 13:00 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2075
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
Myślę, że gdyby odpowiednio pokombinować, to by i oryginalny zderzak się dało jakoś zgrać z ramą i wyciągarką jednocześnie. Tylko mocowania zderzaka albo przerobić, albo na jednych śrubach to zawiesić z jakąś "przejściówką" do której by się zawiesiło wyciągarkę. Śruby by trzeba oczywiście dać z lepszej stali - zamiast oryginalnych "5,8" to dać twardsze "8,8" lub "10,8" nawet. Pod te "uszy" z ramy wstawić jakiś bardzo mocny dystans, który będzie się opierać jakąś powierzchnią na podłużnicach ramy i do niego wyciągarkę pod przednim zderzakiem 8)

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net