Dzisiaj jest 27 kwietnia 2024, 13:44


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 09 grudnia 2007, 23:43 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2007, 20:03
Posty: 26
Lokalizacja: Gliwice
Na wyrażną prośbe kolegi Parzusia zakładam wątek o mojej żukiecie.
Obrazek
tego żuka mamy od nowości,został kupiony w 1980,w 2000 roku padł orginalny silnik chcieliśmy go właściwie remontować ale uda ło mi sie ojca przekonać że s-21 jest troche słaby i że może lepiej wstawić coś mocniejszego :lol:
Obrazek
.żuka potrzebowaliśmy cały czas to zaczołem budowe nowego auta od podstaw
Obrazek
Rame zrobiłem sam z profili,jest troche inna od orginalne,dwie warstwy lakieru i jak narazie niema śladu korozji
Obrazek
kabine kupiliśmy po remoncie ale już po roku ruda zaczeła wyłazić i jak narazie niebyło kiedy tego poprawić :cry: .Na początku wstawiłem silnik 2.0 po remoncie ze skrzynią 4.wał napędowy jest kombinowany
Obrazek
Ale już po roku zaczołem kombinować coś mocniejszego :lol: .kupiliśmy 2.8,szybki remont i do żuka.Orginalny most wymieniłem na wołgowski o przełożeniu 4,1.jest wystrczająco szybki i mocny.
W planie jest jeszcze zmiana hamulców na tarczowe,wszystko mam już przygotowane ale najpierw musze wrócić do kraju
Obrazek
Potem zakładam przekładnie kierowniczą ze wspomaganiem ale jeszcze niemam pewności z czego założe.a na koniec chce bude wyremontować i położyc jakiś ładny lakierek.
prędkość zmierzona to 160km/h,ale pracuje nad poprawieniem osiągów.niewiem jakie ma przyspieszenie do 100 ale sporo cwaniaków sie nacieło :twisted: .
Obrazek
Światła przednie są z golfa z gładkimi szkłami,myśle o ksenonach i nie chodzi mi o szpan tylko ja już troche ślepawy jestem :wink: .
co do zderzaka to orginalny odpadł w czasie jazdy i zrobiłem taki jaki widać,jest mocny ale za cieżki i będe go zmieniał na inny.
Obrazek
Filmiki do zobaczenia:

http://www.youtube.com/watch?v=6HsIWIFSt4Y
http://www.youtube.com/watch?v=82OBxd_-x8c

To narazie tyle,musze kompa oddać żonce :lol: .Pytajcie jak was coś ciekawi
pozdrawiam
Monter


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 marca 2008, 22:41 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2007, 20:03
Posty: 26
Lokalizacja: Gliwice
Teraz w Marcu zrobiłem w końcu przednie hamulcowe tarczowe i nareszcie da sie maszynke zatrzymać :lol: .Założyłem też Blos-a


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 31 marca 2008, 20:02 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 19:20
Posty: 1089
Lokalizacja: Bytom
No jestem pod dużym wrażeniem :D

_________________
ŻUK SERVICE


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 kwietnia 2008, 22:16 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2007, 20:03
Posty: 26
Lokalizacja: Gliwice
No jeszcze jeden filmik
http://www.youtube.com/watch?v=AdopSPvpHmY

i narazie więcej nie będzie 8)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 02 kwietnia 2008, 17:45 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 19:20
Posty: 1089
Lokalizacja: Bytom
Kurde... Przyjedz nim do Bytomia ;)

_________________
ŻUK SERVICE


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 05 kwietnia 2008, 16:58 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2007, 20:03
Posty: 26
Lokalizacja: Gliwice
Nareszcie udało mi sie zamontować tarcze do żukiety,nie sa to zaciski które miały być bo jak to czasem bywa z zakupami na allegro przyszły inne niż wylicytowałem :evil: .Ale te też sa niezłe z bmw E38 czyli seria 7.Spore tłoczysko i klocki,no i mieści sie pod felgą 15.
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 13 kwietnia 2008, 16:46 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2007, 20:03
Posty: 26
Lokalizacja: Gliwice
Wstawiłem jeszcze jeden filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=3TziH5myFtA

I doszły długo oczekiwane zaciski cztero-tłoczkowe Brembo,po czasie ale są :twisted: .zaraz jak będe w polsce to zmieniam sprzęty.
Obrazek
Obrazek
No i właściwie moge juz zaoferować pomoc przy różnych wynalazkach i projektach oraz spawanie aluminium i nierdzewki Tig-iem AC/DC.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 lipca 2008, 19:57 
Mój program bardzo źle rozumie twój tekst. Od której maszyny motor 2,8? Która skrzynia biegów? Tylny most? W temacie przeczytałem coś o detalach od Wołgi. To od naszej, rosyjską? A hamulcy są talerzowe od czego? Główny hamulcowy cylinder też jest zastąpiony? Na której? Gdzie on teraz jest rozmieszczony - tak samo pod podłogą albo jego gdzieś przenieśliście?


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 21 lipca 2008, 22:15 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2007, 20:03
Posty: 26
Lokalizacja: Gliwice
Shuriken pisze:
Mój program bardzo źle rozumie twój tekst. Od której maszyny motor 2,8? Która skrzynia biegów? Tylny most? W temacie przeczytałem coś o detalach od Wołgi. To od naszej, rosyjską? A hamulcy są talerzowe od czego? Główny hamulcowy cylinder też jest zastąpiony? Na której? Gdzie on teraz jest rozmieszczony - tak samo pod podłogą albo jego gdzieś przenieśliście?

Cześć Shuriken!
Silnik jest od forda Scorpio,skrzynia biegów też od tego auta N9.Tylny most jest od wołgi,przednie piasty są od Lublina 2 w wersji 2.9T tarcze też.zaciski hamulcowe są z BMW E38.Pompa hamulcowa narazie orginalna z żuka ale będe zmieniał na pompe z forda.
Narazie tyle,jak coś to pytaj.
Pozdrawiam
Monter


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 22 listopada 2008, 16:36 
Jak robiłeś hamulcy? Główny hamulcowy cylinder i wzmacniacz. Oni nadal pod podłogą? Albo ich przeniosłeś gdzie? Hamulcowy pedał jest zmieniony?
Są dobre zdjęcia?

Как ты делал тормоза? Главный тормозной цилиндр и усилитель. Они по-прежнему под полом? Или ты их перенёс куда? Тормозная педаль изменена?
Есть хорошие фотографии?


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 22 listopada 2008, 17:15 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2007, 20:03
Posty: 26
Lokalizacja: Gliwice
Pompa hamulcowa jest z żuka do tego serwo z forda Taunusa,zamontowane na przedniej grodzi w miejscu lewej nagrzewnicy.Pedały są dorabiane.podwieszone na przedniej grodzi.

_________________
Tuning i ślusarstwo-
WWW.MONTER-GARAZ.PL


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 22 listopada 2008, 19:54 
Juszek ty! A możesz mi powiedzieć numer wzmacniacza Taunus, byle zmogłem znaleźć sobie taką samą? Jak wszystko umieściło się z przodu, tamże bardzo mało miejsce! Gdzie podgrzewacz spraw? :) Czy wystarcza szorstkości przegrody, przecież teraz na ją zdarza się cały hamulcowy wysiłek!
I o główny hamulcowy cylinder od ZUK nie zrozumiałem. On że etatowy pod podłogą - ty że, jego stamtąd usuwał i przenosił naprzód?
Możesz zrobić zdjęcia przerobów?

Ух ты! А ты можешь мне сказать номер серво от Таунуса, чтобы я смог найти себе такую же? Как всё поместилось спереди, там же очень мало места! Куда подогреватель дел? Хватает ли жёсткости перегородки, ведь теперь на неё приходится всё тормозное усилие!
И про главный тормозной цилиндр от Жука я не понял. Он же штатно под полом - ты что, его оттуда снимал и переносил вперёд?
Можешь сделать фотографии переделок?


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 12 grudnia 2008, 21:38 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2007, 20:03
Posty: 26
Lokalizacja: Gliwice
Hej
Wstawie pare fotek ale za pare dni,dopiero wylazłem z domu po odchorowaniu ospy 8) .

_________________
Tuning i ślusarstwo-
WWW.MONTER-GARAZ.PL


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 06 sierpnia 2009, 22:23 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2007, 20:03
Posty: 26
Lokalizacja: Gliwice
Witam
Koniec żartów,kupiłem dawce na żukiete II czyli v8 3.6L 250PS 8) .Prace już trwają,więcej info na mojej stronie Monter-Garaz
Pozdrawiam

_________________
Tuning i ślusarstwo-
WWW.MONTER-GARAZ.PL


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 23 sierpnia 2009, 20:30 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 lipca 2009, 10:56
Posty: 5
Lokalizacja: łódź
Z wielkim zaciekawieniem śledzę ten wątek. Czy ten silnik v8 nie mieści się w ramie i tunelu kabiny, że będziesz go montował centralnie, za kabiną, czy też jakieś inne powody? Mam jeszcze pytanie, jak przerabiałeś wał napędowy w pierwszym wcieleniu Żukiety, żeby połączyć z mostem Wołgi? To jest przerobiony wał od Scorpio? Czy przy silniku Scorpio długo zajęło ci podpinanie kostek, ECU, kabli, zanim silnik zagadał?
I ostatnie pytanie, co sądzisz o silnikach z bmw m20b25(r6), m20b28(r6), m62b35(v8) jako innych opcjach do zamontowania w żuku/nysie?
Pozdrawiam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net