Dzisiaj jest 28 kwietnia 2024, 18:45


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 26 stycznia 2011, 17:55 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 stycznia 2011, 17:05
Posty: 44
Lokalizacja: Lódź
Przedstawię wszystkim mój pojazd jakim jest Żuk. Autko zostało wyprodukowane w 1994 roku i przez większość czasu użytkowane w firmie budowlanej. Zostało odkupione w 2009 roku. Stał on przez 3 ostatnie lata w garażu jako niby uszkodzony. Ale po 2 dniach roboty wyjechał o własnych siłach po czym dojechał na przegląd. Od tamtego momentu autko jest delikatnie udoskonalane ale również cały czas pracuje na siebie.
Pokażę kilka zdjęć jak wyglądał i jaki jest obecnie.

Zdjęcia po zakupie.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



A tutaj obecnie na PJ:
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Zuk/A03-A16/103049


Ostatnio zmieniony 26 stycznia 2011, 19:02 przez Tomix_2.1, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 stycznia 2011, 18:30 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Co to za silnik ZI? Miałeś na myśli S-21? Czy ZI to jakieś oznaczenie typu?

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 stycznia 2011, 19:02 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 stycznia 2011, 17:05
Posty: 44
Lokalizacja: Lódź
Tak jest to S-21 ;)

Przepraszam nie dokończyłem tematu ;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 stycznia 2011, 19:24 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Fajnie się żuczek prezentuje ;) Widać, że zadbany a w ciągłym ruchu - takie lubię :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 stycznia 2011, 22:33 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 stycznia 2011, 17:05
Posty: 44
Lokalizacja: Lódź
Aktualnie planowany jest swap na dieselka. Myślę też o rzuceniu na żukietę nowego lakierku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 stycznia 2011, 15:55 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 20 grudnia 2007, 14:40
Posty: 143
Lokalizacja: Nowa Huta
swapnij mu gaz, diesel nie ma charakteru :wink:

_________________
Polscy rastamani jeżdżą polskimi samochodami.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 stycznia 2011, 15:59 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Diesel nie ma charakteru, a gaz ma... :mrgreen: :rotfl:
Jak miałbym wybór - swap na diesla albo gaz -> wybrałbym swap na diesla.
Wolę mieć traktor pod maską niż gaz i osprzęt z nim związany.... Przynajmniej w takim samochodzie...

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 stycznia 2011, 21:38 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 stycznia 2011, 17:05
Posty: 44
Lokalizacja: Lódź
Jeśli nie znajdę wartej uwagi Andorii w "normalnej monecie" to chyba pozostanie założenie podtlenku LPG .

Na chwilę obecną żyję nadzieją że znajdę i przyswapuje ;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 stycznia 2011, 22:18 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Dobijesz ten silnik.... :roll:

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 stycznia 2011, 22:40 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
ale nie twoj silnik , i niech robi co chce , mamy demokracje :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 stycznia 2011, 22:52 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Pewnie, że tak ja mu niczego nie bronię, ot, może zbyt drastycznie wyraziłem swoją opinię... :oops:

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 stycznia 2011, 23:02 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lutego 2009, 10:18
Posty: 437
Lokalizacja: Skąd Inąd
wcale nie dobije, jeżeli instalacja będzie dobrze wyregulowana - skład mieszanki - to silnik będzie pracował normalnie i normalnie się zużywał, źle wyregulowany gaźnik też może dobić silnik, za uboga mieszanka wypali zawory raz dwa.
Ciekawe, że opinie o szkodliwości gazu żyją na ogół w opowieściach tych którzy jeżdżą tylko na benzynie, mimo iz wile silników przejechało na LPG setki tysięcy kilometrów to zdanie to jest powtarzane jak mantra.
Zdejmowałem głowicę w swoim silniku który był użytkowany jak wiele Żuków, wyłącznie na LPG i nie ma najmniejszych śladów zużycia zaworów, gniazd, czy nawet tłoków
Lpg to łatwo demontowalna instalacja dużo ekonomiczniejsza i co dla mnie najważniejsze cichsza od diesla,
no ale jak ktoś lubi rozmawiać krzycząc...

_________________
www.facebook.com/blachoterapia


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 stycznia 2011, 01:08 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 stycznia 2011, 17:05
Posty: 44
Lokalizacja: Lódź
Co do S-21 to zapomniałem wspomnieć że mam jeszcze jeden po kapitalce w drugim żuku. Jak już o nim wspomniałem to nadmienie że był to smutek którego w jakimś pgerze przerobili na naiwniaka. Obecnie demontowany jako dawca, choć był on w dosyć dobrym stanie.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 stycznia 2011, 11:42 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Ja nie mam zasadniczo nic przeciwko LPG tylko silnik, który został wyprodukowany do jazdy na benzynie, nie powinien jeździć na LPG, wiadomo, że jeśli jest wyregulowany stricte pod LPG to jest też dobrze, ale jesli jest wyregulowany troche pod benzyne trochę pod gaz to na niczym nie będzie dobrze pracować...
Silnik na samo LPG byłby całkiem niezły, bo bardziej ekonomiczny od diesla, a charaktesystykę maiłby zbliżoną do benzynowego. :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 stycznia 2011, 15:15 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 stycznia 2011, 17:05
Posty: 44
Lokalizacja: Lódź
No i panowie łożysko oporowe wyzioneło ducha. Jak zrobi się ciepło muszę je zrobić.

Mam jeszcze pytanie:

Jak przekraczam 60 km\h zaczynają się dziwne drgania i huk. Macie jakieś propozycje co to może być?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net