Dzisiaj jest 27 kwietnia 2024, 07:15


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 24 października 2011, 05:24 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 14 maja 2010, 22:47
Posty: 89
Lokalizacja: podkarpacie
tez się nad tym zastanawiam ale zobaczymy jak to wejdzie:)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 listopada 2011, 19:41 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 19:20
Posty: 1089
Lokalizacja: Bytom
nie ma mowy żeby to weszło na miejsce S-21 :shock:

_________________
ŻUK SERVICE


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 02 listopada 2011, 21:36 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 września 2010, 19:26
Posty: 536
Lokalizacja: Sulejów
Pojazd: Pannonia T2 1962
Obawiam się, że w Tarpanie by miejsca zabrakło ;)

_________________
Pannonia T2 - 1962


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 02 listopada 2011, 22:46 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 24 listopada 2010, 20:39
Posty: 160
Lokalizacja: Katowice
może do tyłu tak jak tu:
1. http://www.youtube.com/watch?v=i9iRUs9GG6U
2. http://www.youtube.com/watch?v=Aryc68GAz7U
3. http://www.youtube.com/watch?v=3TziH5myFtA
4. http://www.youtube.com/watch?v=5uU2NhtasZ0

:wink:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 23 lutego 2012, 12:07 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 16 grudnia 2011, 22:12
Posty: 2
Lokalizacja: końskie
witam po raz pierwszy na forum nie zakładam nowego tematu bo nie ma to sensu więc połączę się do obecnego
zbieram informacje na temat żuka 4x4 mam właśnie w planie taka przeróbkę z uwagi na konieczność jazdy w terenie i wyciągania drzewa z lasu. Będę wdzięczny za wszelkie uwagi pomysły spostrzeżenia rady na temat ja przystosować żuka blaszaka do takiego właśnie zadania. pozdrawiam
W chwili obecnej przednie zawieszenie z silnikiem jest zdemontowane silnik zostanie wymieniony na drugi po generalnym remoncie S-21 inny w planach co dalej czas pokaże !
fotki :

https://picasaweb.google.com/lh/photo/K ... directlink

https://picasaweb.google.com/lh/photo/E ... directlink

Trzeba przyznać że widok na chwile obecną nie powala ale mam nadzieje ze to się w szybkim czasie zmieni.
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 marca 2012, 16:46 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 20 grudnia 2007, 14:40
Posty: 143
Lokalizacja: Nowa Huta
witam, ja się podepnę do tematu, szczególnie interesują mnie spostrzeżenia kolegi pracującego na zwózce żukiem.

_________________
Polscy rastamani jeżdżą polskimi samochodami.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 23 marca 2012, 23:05 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 stycznia 2011, 14:33
Posty: 44
Lokalizacja: Mrągowo
gordonmde pisze:
witam po raz pierwszy na forum nie zakładam nowego tematu bo nie ma to sensu więc połączę się do obecnego
zbieram informacje na temat żuka 4x4 mam właśnie w planie taka przeróbkę z uwagi na konieczność jazdy w terenie i wyciągania drzewa z lasu. Będę wdzięczny za wszelkie uwagi pomysły spostrzeżenia rady na temat ja przystosować żuka blaszaka do takiego właśnie zadania. pozdrawiam


Sprawa jest prosta. Musisz kupić przedni most od UAZa, z takim samym przełożeniem jak masz w tylnym w żuku (w UAZach są stosowane różne przełożenia). Do tego kup resory. Pomierz przód ramy w UAZie i w Żuku, nie wiem jaki jest rozstaw poprzeczek w Żuku w stosunku do UAZa. W każdym razie musisz wymyślić jakieś mocowania resorów do ramy, oczywiście wzmacniając odpowiednio miejsca tych mocowań. Pewnie będziesz musiał przespawać podpórki na moście, bo nie wyjdzie idealnie taki sam rozstaw resorów. Most zamontowany.
Po drodze musisz jeszcze wykombinować mocowania amortyzatorów tak, żeby o nic nie tarły przy skręcaniu kół i pracy zawieszenia.
Teraz musisz wykombinować coś z układem kierowniczym. Pewnie trzeba będzie drążek od przekładni do wąsa zwrotnicy nowy dorobić.
Na tym etapie sprawdź czy jeździ i skręca. Czy przy dobiciach zawieszenia grucha nie rozwali miski olejowej.
Jeśli test przejdzie pozytywnie, to pozostaje zrobić napęd na przód. najwygodniej będzie zastosować reduktor od GAZA 69, bo jest niezależny od skrzyni. Możesz też zastosować skrzynię z UAZa, zintegrowaną z reduktorem (ma niesynchronizowaną jedynkę i dwójkę, trzeba się przyzwyczaić). W każdym razie musisz zrobić mocowania do ramy, bo ten mechanizm musi się na czymś trzymać.
Teraz pozostaje ci dorobić na wymiar dwa wały napędowe - przedni i tylny (doszedł teduktor, więc wał od Żuka będzie za długi).
Jak masz już wszystko zmontowane i samochód jedzi i skręca, to możesz się zabrać za wydech. Musisz go zrobić tak, żeby nie kolidował ani z reduktorem ani z wałem, a równocześnie nie był za nisko, bo będziesz go w kółko urywał na koleinach.
No i to wszystko. Mówiłem, że proste :)

_________________
Pozdrawiam!
Marcin


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Żuk 4x4 Uaz
Post: 04 maja 2012, 11:41 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 12 lipca 2010, 09:29
Posty: 8
Lokalizacja: Łódź
Witam, jestem również żywotnie zainteresowany tematem - planuję napęd 4x4 do swojej przyszłej brygadówki. Przedni most UAZ, tylny zostaje z Żuka. Czy ktoś, kto ma taką przeróbkę mógłby może wrzucić zdjęcia, jak zostało rozwiązane mocowanie resorów z przodu i w ogóle zawieszenie przedniego mostu ? I czy uazowski most na pewno nie koliduje z miską olejową od S-21 ?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 09 lipca 2012, 09:50 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 14 maja 2010, 22:47
Posty: 89
Lokalizacja: podkarpacie
oto prawie ukończony projekt... jeszcze kilka niedociągnięć....

ŻUK 4X4 4,2 V8

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 09 lipca 2012, 12:31 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 czerwca 2010, 21:39
Posty: 301
Lokalizacja: JW
V8 o.O od jakiego modelu ten silnik?? Nie mogę doczekać się reszty zdjęć :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 09 lipca 2012, 16:44 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 14 maja 2010, 22:47
Posty: 89
Lokalizacja: podkarpacie
Gaz 66


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 09 lipca 2012, 19:17 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
tobie sie chyba za bardzo nudzi w domu co :o te sztukowanie blaszek w srodku to super wyglada :roll: na 99% niewytrzymasz chalasu w tym zuku , ale rób dalej i dokoncz .

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 09 lipca 2012, 21:52 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 14 maja 2010, 22:47
Posty: 89
Lokalizacja: podkarpacie
to tylko żuk kolegi..... a poczekamy aż zrobi środek.... myślisz ze moj żuk tak by wyglądał????


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 25 lipca 2012, 20:55 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 20 grudnia 2007, 14:40
Posty: 143
Lokalizacja: Nowa Huta
przekaż koledze, że stopowicze rzucający się pod koła, to mogą być koledzy z branży :P

_________________
Polscy rastamani jeżdżą polskimi samochodami.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04 września 2012, 02:39 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 14 maja 2010, 22:47
Posty: 89
Lokalizacja: podkarpacie
wiecej na jego temat:
http://allegro.pl/zuk-4x4-z-silnikiem-4 ... 44378.html


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net