Dzisiaj jest 28 kwietnia 2024, 17:17


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 11 października 2011, 10:57 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Miałem to samo.. ta bordowa kasza aż wyciekała z pompy przez uszczelniacze - wymieniłem pompę, potem tą starą próbowałem zregenerować, ale wyszedł syf.. :roll: Lezy sobie i czeka na moją cierpliwosć :D W cylinderkach i przewodach to samo było, syf bordowy, a w zbiorniczku czarny płyn... Wywaliłem wszystko i zrobiłem układ hamulcowy 100% od nowa. Teraz nawet nieodpowietrzone hamują.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 11 października 2011, 13:20 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 20 września 2011, 11:51
Posty: 37
Lokalizacja: Białystok
a ile kosztowało położenie wszystkich nowych przewodów? Też się nad tym zastanawiałem.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 11 października 2011, 13:29 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Sam kładłem, a przewody możesz kupić miedziane na metry. Mi się jeszcze udało niektóre przewody (przedni lewy i jeszcze jakiś) kupić oryginalne Nysowe, nówki, reszte dobierane na długość od Żuka, Lublina, etc..

A jeśli chodzi o koszt samych przewodów, to znalazłem kiedyś spis wydatków robiłem - wszystkie wężyki sztywne kosztowały mnie 103zł, a elastyczne 64zł. Ale to było jakieś 2 lata temu.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 11 października 2011, 18:15 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 817
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
mam spory zapas nowych przewodow :)

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 października 2011, 18:07 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 20 września 2011, 11:51
Posty: 37
Lokalizacja: Białystok
No i problem. Nie da się odpowietrzyć układu. a raczej, pompa nie daje ciśnienia... Może ktoś ma schemat pompy oraz najlepiej schemat "jak to działa" bo pompa lekko pompuje, ale to co wypompuje to idzie przez tą małą dziurkę przelewu. Czy może to jest wina tego, że jest "otwarta"? A może powodem jest to, że dałem do niej smaru silikonowego przeciw zapiekaniu się i jakiś zaworek się skleił...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net