Dzisiaj jest 27 kwietnia 2024, 11:24


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: 25 marca 2012, 10:27 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 stycznia 2012, 12:04
Posty: 8
Lokalizacja: Gdańsk
Witam serdecznie,
przedstawiam mój nowy nabytek. Autko z 1963 roku po zmianie kabiny, która jest z 1982, ale jest plan, aby z powrotem wróciła od smutka, a na dodatek mam taką kabinkę do remontu:) Zasilany gazem:) Zdjęcie przed zmianą, tak jak go kupiłem:
Obrazek

I fotka jak wygląda aktualnie :
Obrazek

nie bawem więcej zmian, może nie długo będzie mnie stać na zurę koguty oraz sygnały belmy i tuby. Przemiennik PS-1 już jest:)

_________________
Pozdrawiam

Sebastian Osowski
Rzecznik Prasowy III Zlotu Pojazdów Socjalistycznych
w Leśnicach 25-27.05.2012 r.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 marca 2012, 14:08 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 stycznia 2011, 14:33
Posty: 44
Lokalizacja: Mrągowo
A czemu podczas malowania nie usunąłeś tych gustownych i oryginalnych bocznych kierunkowskazów?

Czy przerabiając go na strażackiego wzorujesz się na jakiejś konstrukcji?

_________________
Pozdrawiam!
Marcin


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 marca 2012, 15:42 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 stycznia 2012, 12:04
Posty: 8
Lokalizacja: Gdańsk
a więc wzoruje sie mniej więcej na tym, ale dodaje swoich urozmaiceń tzn. biały zderzak jak widać i grill burty też bedą czerwone biłęm. Felgi będą czarne i kapselki chrom-nikiel. A udało mi się kupić ten zestawik:

http://allegro.pl/show_item.php?item=2218126385

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

_________________
Pozdrawiam

Sebastian Osowski
Rzecznik Prasowy III Zlotu Pojazdów Socjalistycznych
w Leśnicach 25-27.05.2012 r.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 marca 2012, 19:45 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 stycznia 2011, 14:33
Posty: 44
Lokalizacja: Mrągowo
OK. Nie zrozum mnie źle, ale musisz zdecydować czy restaurujesz tego Żuczka do stanu, jaki faktycznie mógł mieć służąc w Straży Pożarnej (prawdopodobnie jako pojazd gospodarczy), czy metodą "wrzucę do niego wszystkie fajne gadgety, jakie znajdę na allegro".

Nie spotkałem się (poza zmotami w OSP) z równoczesnym zamontowaniem sygnału dwutonowego z przemiennikiem i Zury. Poza tym Zura nie była łączona z takimi tubami, a z dedykowanym głośnikiem. Według mnie fajnie by było zdobyć i zainstalować radiotelefon Radmora FM-306, jaki w tamtym okresie był montowany w pojazdach pożarniczych...

_________________
Pozdrawiam!
Marcin


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 marca 2012, 19:58 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2010, 20:49
Posty: 722
Lokalizacja: śląsk
Trochę bez sensu ,że kupiłeś ten zestaw za 4 stówy. Wydałeś kupę kasy , a korzyść z niego raczej mierna. Po pierwsze po co Ci Zura do tego Żuka? W tym Żuku były dwie lampy lbx-11 i zestaw belmy. Do Zury potrzebny jest i tak inny głośnik, bo te tuby szybciutko na niej spalisz. Kupiłeś trochę niepotrzebnych gratów do tego auta. Tuby mógłbyś jeszcze sprzedać jakby były całe jakimś milicyjnym pasjonatom, ale kogut lbs5 kosztuje na aukcjach parę złotych. Aktualnie na aukcji wystawiam coś co bardziej by do tego Żuka podeszło.
http://allegro.pl/sygnaly-syrena-belma- ... 82170.html
Brakuje tylko drugiego koguta stroboskopowego - ale to nie problem . Nie piszę tego po to ,żeby Cię wkurzać, ale na przyszłość lepiej popytać. Po co Ci np.probierze trzeźwości w strażackim aucie? Ktoś porobił porządki i sklecił z tego niby super zestaw.

_________________
http://www.youtube.com/user/lbs5
Szukaj mnie w garażu - nie na Facebooku.

https://m.youtube.com/watch?v=wli5IT0WtXU


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: żuczek
Post: 29 marca 2012, 07:59 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 stycznia 2012, 12:04
Posty: 8
Lokalizacja: Gdańsk
Marcin4x4 pisze:
OK. Nie zrozum mnie źle, ale musisz zdecydować czy restaurujesz tego Żuczka do stanu, jaki faktycznie mógł mieć służąc w Straży Pożarnej (prawdopodobnie jako pojazd gospodarczy), czy metodą "wrzucę do niego wszystkie fajne gadgety, jakie znajdę na allegro".

Nie spotkałem się (poza zmotami w OSP) z równoczesnym zamontowaniem sygnału dwutonowego z przemiennikiem i Zury. Poza tym Zura nie była łączona z takimi tubami, a z dedykowanym głośnikiem. Według mnie fajnie by było zdobyć i zainstalować radiotelefon Radmora FM-306, jaki w tamtym okresie był montowany w pojazdach pożarniczych...



Marcinie, ale tu się pomylisz, ponieważ w czasach PRLu montowali to co mieli taka prawda. Jest taka strona milicja.org i tam również chłopaki zrobili filmiki i mówią, że tak było tylko i wyłącznie montowane, a to nie z prawda. Mieli tubę taką i taką to montowali takie. Ogólnie jest restaurowany na pożarniczego, ale z tego co mi wiadomo to pożarnicze zurę miały również dla owego przykładu stoi pożarniczy żuczek w Gdańsku tylko, że blaszak. Więc podsumowując w PRLu było wszystko i nic :)

_________________
Pozdrawiam

Sebastian Osowski
Rzecznik Prasowy III Zlotu Pojazdów Socjalistycznych
w Leśnicach 25-27.05.2012 r.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 marca 2012, 09:01 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2010, 20:49
Posty: 722
Lokalizacja: śląsk
Zury nie pamiętają PRL-u ,pojawiły się z pierwszymi belkami w połowie lat 90-tych. (93-94)

_________________
http://www.youtube.com/user/lbs5
Szukaj mnie w garażu - nie na Facebooku.

https://m.youtube.com/watch?v=wli5IT0WtXU


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 marca 2012, 09:16 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 stycznia 2011, 14:33
Posty: 44
Lokalizacja: Mrągowo
No dokładnie. Z jednej strony piszesz o wstawianiu kabiny od smutka, a z drugiej chcesz montować współczesną Zurę.
W sumie każdą konfigurację wyposażenia da się znaleźć (szczególnie w samochodach OSP, gdzie chłopaki wstawiają to, co mają na półce), ale nie musi to być wyznacznikiem podczas restaurowania samochodu. Pożarnicze Żuki miały określone wyposażenie i tej rzeczywistości nie bardzo da się nagiąć...

_________________
Pozdrawiam!
Marcin


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: żuczek
Post: 29 marca 2012, 13:23 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 października 2011, 10:31
Posty: 120
Lokalizacja: Łódź
sebolekosa pisze:
Marcin4x4 pisze:
OK. Nie zrozum mnie źle, ale musisz zdecydować czy restaurujesz tego Żuczka do stanu, jaki faktycznie mógł mieć służąc w Straży Pożarnej (prawdopodobnie jako pojazd gospodarczy), czy metodą "wrzucę do niego wszystkie fajne gadgety, jakie znajdę na allegro".

Nie spotkałem się (poza zmotami w OSP) z równoczesnym zamontowaniem sygnału dwutonowego z przemiennikiem i Zury. Poza tym Zura nie była łączona z takimi tubami, a z dedykowanym głośnikiem. Według mnie fajnie by było zdobyć i zainstalować radiotelefon Radmora FM-306, jaki w tamtym okresie był montowany w pojazdach pożarniczych...



Marcinie, ale tu się pomylisz, ponieważ w czasach PRLu montowali to co mieli taka prawda. Jest taka strona milicja.org i tam również chłopaki zrobili filmiki i mówią, że tak było tylko i wyłącznie montowane, a to nie z prawda. Mieli tubę taką i taką to montowali takie. Ogólnie jest restaurowany na pożarniczego, ale z tego co mi wiadomo to pożarnicze zurę miały również dla owego przykładu stoi pożarniczy żuczek w Gdańsku tylko, że blaszak. Więc podsumowując w PRLu było wszystko i nic :)

Strasznego "paździerza" chcesz zrobić z całkiem fajnego Żuka...
No i to Ty się mylisz w ocenie wyposażenia samochodów w latach PRL,na pewno z braku doświadczenia w tym temacie.Według Mnie w rekonstrukcji historycznej,powinno się odtwarzać zasadę a nie wyjątki.Żuk strażacki może mieć troszkę inny odcień koloru czerwonego lakieru położony współcześnie ,ale nie zmienione wyposażenie zasadnicze,stanowiące obowiązkowe wyposażenie pojazdu strażackiego.
Nie można przecież zainstalować na samochodzie z lat 70-80tych wyposażenia o 20lat młodszego...i twierdzić z uporem,że tak się robiło w PRLu.Coś Ci się plącze...Zresztą koledzy słusznie zwrócili Ci uwagę na zestaw który zakupiłeś:
http://allegro.pl/show_item.php?item=2218126385
jest zupełnie do innej bajki niż Twój Żuk,tylko lampa błyskowa jest "z epoki" i była stosowana na Żukach strażackich. :twisted: :roll:
Jeśli zaś cytujesz jakieś wpisy z innego Forum,filmiki,to podaj źródło.
Ja też jestem forumowiczem
http://www.forum.milicja.waw.pl/index.php
i kolegą Mobila z
http://www.milicja.net/?strona-glowna,19
i zapewniam Cię ,że nikt tam nie uzyskuje poklasku w zakresie "skundlania" pojazdów historycznych,oryginałów czy kopii lub replik, wyposażeniem z innych epok...

_________________
Kolekcja : "Pojazdy MILICJI OBYWATELSKIEJ 1944-1990"
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250 NVA
MZ ETZ 250*82
Polonez AMBULANS CIMOS 97


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 31 marca 2012, 17:16 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwietnia 2011, 19:24
Posty: 209
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd: Škoda 105l '82
Przesadzacie :) Nie wszystko musi być 'super oriżnale zabytek 100% seria', chłopak ma fajny pomysł na tego Żuka, szkoda tylko że zaczyna od drogi pierdół zamiast robić blacharkę.


Ostatnio zmieniony 06 stycznia 2014, 19:45 przez Paweł M-11, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 31 marca 2012, 19:16 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
No i tu pojawia się pytanie, czy robimy to tylko dla zwykłego przechodnia czy dla własnej satysfakcji i tak naprawdę dla wszystkich, bo jeśli dasz oryginalne wyposażenie, "zwykły przechodzień" nadal będzie pod wrażeniem, a do tego zyskujemy wrażenie wywołane na "koneserach", i co najważniejsze, na samym sobie. Ale każdemu czego innego trzeba, by mieć satysfakcję, więc niech każdy robi po swojemu ;)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 31 marca 2012, 20:12 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwietnia 2011, 19:24
Posty: 209
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd: Škoda 105l '82
Marian15 pisze:
Ale każdemu czego innego trzeba, by mieć satysfakcję, więc niech każdy robi po swojemu ;)



Amen.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 kwietnia 2012, 08:09 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 stycznia 2012, 12:04
Posty: 8
Lokalizacja: Gdańsk
Marian15 pisze:
No i tu pojawia się pytanie, czy robimy to tylko dla zwykłego przechodnia czy dla własnej satysfakcji i tak naprawdę dla wszystkich, bo jeśli dasz oryginalne wyposażenie, "zwykły przechodzień" nadal będzie pod wrażeniem, a do tego zyskujemy wrażenie wywołane na "koneserach", i co najważniejsze, na samym sobie. Ale każdemu czego innego trzeba, by mieć satysfakcję, więc niech każdy robi po swojemu ;)


Pawle na razie nie chce blacharki robić, bo jest plan, aby spowrotem wróciła kabina smutka do niego tak jak on wyszedł z nią z fabryki:)

A co do satysfakcji, nie robie pod ludzi tylko pod siebie, to ma się mi podobać, a nie Panu X czy Pani Y:)

_________________
Pozdrawiam

Sebastian Osowski
Rzecznik Prasowy III Zlotu Pojazdów Socjalistycznych
w Leśnicach 25-27.05.2012 r.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net