Dzisiaj jest 28 marca 2024, 11:55


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna
Autor Wiadomość
Post: 15 lutego 2016, 20:54 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
Dzięki za pochwałę, bo czasami człowiek wątpi czy nie przegina przypadkiem ze staraniami ;)

Raczej zostanie jako oryginalny strażak. Mam praktycznie całe wyposażenie strażackie to szkoda byłoby teraz przerabiać Żuczka na coś innego - przysłużył się społeczeństwu w OSP to niech ma prawo na emeryturze nosić mundur galowy :)

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 lutego 2016, 10:43 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
:D ty czysto pracujesz i dokladnie :wink: tak jak powinno sie przeprowadzic remont takiego samochodu , niektórzy sie gubia w tym i wymyslaja rózne drogie produkty konserwacyjne itd. i nawet jak sam polakierujesz w garazu to tez bedzie ladnie , ja moja nyse lakierowalem 2 raz w hali u kolegi znaczy on lakierowal :wink: , super wyszla ma tam ze 2 zacieki czy 3 zacieki to mi wcale nieprzeszkadza wazne ze sie blyszczy i ma 2 warstwy lakieru :wink: teraz tak to zostawie , i moze za rok podjade gdzies do fachowca co sie na lakierach zna i niech mi powie jak najlepiej zadbac o ten lakier , chce tylko jakis wosk stosowac naturalny tak zeby ta powloka lakiernicza byla wlasnie w tym stylu domowej roboty zachowana :wink: to wlasnie cale piekno tych aut , komory lakiernicze niesa wcale potrzebne :wink: w PRL tez tego niebylo dla tych aut :wink:

wazne jest tez na gole blachy dac dobry podklad , to co zrobiles jest juz duzy krok do przodu :wink:

pozdrawiam

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 kwietnia 2016, 19:46 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
Może by tak z Żuka zrobić monster trucka? Wyglądałby przyzwoicie ;)
Poniżej fotki z podniesioną budą - nie wytrzymałem i musiałem ją podnieść. Zabieram się za blachy z przodu - wyczyściłem co się dało z ramą, ale są zakamarki gdzie nie jestem w stanie dojść i podjąłem "męską" decyzję. W zeszłym tygodniu spawałem konstrukcję "podpórek" dziś montaż i podnoszenie.

Załącznik:
20160409_165235.jpg
20160409_165235.jpg [ 657.25 KiB | Przeglądany 12060 razy ]


Załącznik:
20160409_165305.jpg
20160409_165305.jpg [ 570.05 KiB | Przeglądany 12060 razy ]


jakość zdjęć nie powala, nie miałem aparatu pod ręką - jak porobię coś lepszego to wkleję.

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 kwietnia 2016, 19:59 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 marca 2016, 22:10
Posty: 307
Lokalizacja: opolskie
Pojazd: żuk a 156 b
barso dopse zropiłes hę hę :)

_________________
W pogoni dzisiejszego świata, warto pamiętać, co jest naszą przeszłością...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 kwietnia 2016, 08:09 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
Fajny patent. Ja wszelkie stojaki robię na 3 nogach - nie buja się na nierównej powierzchni.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 kwietnia 2016, 08:26 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
Zrobiłem stojaki (te dolne podstawy) na wzór takich starych co miałem. Jak się podnosiło jedno koło, czy nawet jedną stronę samochodu to było stabilnie. Przy tej konstrukcji faktycznie można "bujać" budą - mało to komfortowe i chyba czymś to podbuduję.
Normalnie bym tym zjechał na dół na jakieś koziołki, ale nie mam gdzie trzymać ramy, a nie chcę jej zostawiać na zewnątrz - plan jest taki, żeby wyjeżdżać ramą na czas prac, a wracać na garażowanie - stąd też ten pomysł z długimi "nogami".

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 maja 2016, 09:54 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Ładnie, ładnie. Powrzucaj też tutaj parę zdjęć :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 sierpnia 2016, 08:39 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Działasz coś? :)

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 sierpnia 2016, 07:29 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
Działam, działam ;) - ale ten rok mam jakoś w większości poświęcony remontom domowym i mało czasu zostaje na garaż.

Teraz mam target, żeby uruchomić zielonego Tarpana - sprawny silnik już wrzucony w budę, pozostaje go podłączyć elektrycznie i "linkowo". Ale to dopiero w przyszłym tygodniu, ten tydzień mam w rozjazdach ...

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 grudnia 2016, 00:05 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
I tak działem, że utknąłem przy smutasie. Wstawiłem podłogę (wróciła stara po piaskowaniu i łataniu) i domontowałem fragment osłony komory silnikowej - tego "połksieżyca". Przymierzałem przy okazji przypasowywania pokrywę silnika i wydawało się być git. Po przyspawaniu trochę lipa - pokrywa nie chce ładnie siąść. I teraz nie wiem czy to spierdzieliłem czy może tak było od "zawsze", ale nie zauważyłem przed demontażem... Postaram się jutro jakieś fotki wrzucić.

Niemniej jednak mam prośbę o obfotografowanie waszych pokryw komory silnika - szczególnie interesuje mnie jak przetłoczone krawędzie pokrywy wchodzą w przetłoczenia w nadwoziu. Może to jeszcze jakoś naprawię bez kolejnej soboty z cięciem i dopasowywaniem.

I zdjęcia... wydaje mi się, że skosy osłony poszły za bardzo do góry, ale jestem ciekaw jak to u Was wygląda.

Załącznik:
1.jpg
1.jpg [ 622.5 KiB | Przeglądany 11380 razy ]


Załącznik:
2.jpg
2.jpg [ 756.82 KiB | Przeglądany 11380 razy ]


Załącznik:
3.jpg
3.jpg [ 709.48 KiB | Przeglądany 11380 razy ]


Załącznik:
4.jpg
4.jpg [ 678.09 KiB | Przeglądany 11380 razy ]

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 grudnia 2016, 00:39 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
Temat ogarnięty dziś wieczorem - ściąłem i obniżyłem narożniki osłony (tej przyspawanej do podłogi) - 3 godziny w plecy, ale teraz w miarę pasuje. Jak dojdą uszczelki to powinno być git.

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 marca 2017, 23:42 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
I Pany kolejna zagwozda. Oryginalne tylne nadkola miałem przyspawane do blach/burt bocznych - jedną ze ścianek nadkola były właśnie burty, o tak

Załącznik:
20150606_115940mini.jpg
20150606_115940mini.jpg [ 741.32 KiB | Przeglądany 11135 razy ]


Załącznik:
20150612_200429mini.jpg
20150612_200429mini.jpg [ 517.69 KiB | Przeglądany 11135 razy ]


Nowe nadkola, które kupiłem są w formie skrzynki:

Załącznik:
nadkole.jpg
nadkole.jpg [ 6.02 KiB | Przeglądany 11135 razy ]


Załącznik:
nadkole bok.jpg
nadkole bok.jpg [ 6.96 KiB | Przeglądany 11135 razy ]


Jak te nowe są mocowane - tylko spoczywają na podłodze drewnianej? Czy są może przyspawane do burt? A może jakoś inaczej (przykręcone, zatrzaśnięte...).

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 marca 2017, 23:56 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Przykrecone do drewnianej podlogi i uszczelnionw kedra miedzy błotnikiem a nadkolem.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 marca 2017, 01:12 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
Dzięki za odpowiedź. Można jeszcze coś bliżej odnośnie tej kedry? Idzie to dostać? Bo google cosik milczy na ten temat.

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 marca 2017, 21:59 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 marca 2016, 22:10
Posty: 307
Lokalizacja: opolskie
Pojazd: żuk a 156 b
przykładowy link - http://www.garbusowy.pl/i011212-kedra-t ... kosc-.html
i to na ciepło wygniesz

_________________
W pogoni dzisiejszego świata, warto pamiętać, co jest naszą przeszłością...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net