Dzisiaj jest 29 marca 2024, 01:43


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Post: 23 maja 2014, 23:20 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2073
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
No i stało się zgodnie z zapowiedziami ;)
Przyszła wiosna więc jak to wiosną bywa wylądował na moim podwórku taki oto Żuczek

Najpierw fotki kabiny:


Załączniki:
kabina16.jpg
kabina16.jpg [ 252.87 KiB | Przeglądany 9433 razy ]
kabina15.jpg
kabina15.jpg [ 151.17 KiB | Przeglądany 9433 razy ]
kabina14.jpg
kabina14.jpg [ 208.93 KiB | Przeglądany 9433 razy ]
kabina13.jpg
kabina13.jpg [ 240.71 KiB | Przeglądany 9433 razy ]
kabina12.jpg
kabina12.jpg [ 176.39 KiB | Przeglądany 9433 razy ]
kabina11.jpg
kabina11.jpg [ 159.12 KiB | Przeglądany 9433 razy ]
kabina10.jpg
kabina10.jpg [ 194.16 KiB | Przeglądany 9433 razy ]
kabina09.jpg
kabina09.jpg [ 277.52 KiB | Przeglądany 9433 razy ]
kabina08.jpg
kabina08.jpg [ 175.02 KiB | Przeglądany 9433 razy ]
kabina07.jpg
kabina07.jpg [ 239.18 KiB | Przeglądany 9433 razy ]
kabina06.jpg
kabina06.jpg [ 269.4 KiB | Przeglądany 9433 razy ]
kabina05.jpg
kabina05.jpg [ 278.96 KiB | Przeglądany 9433 razy ]
kabina04.jpg
kabina04.jpg [ 232.6 KiB | Przeglądany 9433 razy ]
kabina03.jpg
kabina03.jpg [ 272.9 KiB | Przeglądany 9433 razy ]
kabina02.jpg
kabina02.jpg [ 280.45 KiB | Przeglądany 9433 razy ]
kabina01.jpg
kabina01.jpg [ 287.38 KiB | Przeglądany 9433 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 maja 2014, 23:46 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2073
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
W pierwszej kolejności zaskoczyła mnie ta "TABLICZKA ZASTĘPCZA" oraz model Żuka "A 06 B".
Myślałem, że to oryginalny skrzyniowy A 11 B, a tu się okazuje, że to jest "obrzyn" powstały z odcięcia furgonowi tylnej części zaraz za ścianką działową kabiny. Ścianka działowa w furgonach często była taka sama, jak oryginalna tylna ściana w Żukach skrzyniowych, więc Żuk mimo tak poważnej przeróbki wyglądał na "fabryczny".
Próbowałem też ustalić rok produkcji. Ciężko mi coś wywnioskować z numerów na tej tabliczce, jak i z mało wyraźnych numerów ramy. Znalazłem natomiast datę produkcji na lampce oświetlenia skrzyni ładunkowej - to jest koniec 1982 roku, co by mogło sugerować rocznik 1983 (zdjęcie szóste od góry w poście wyżej).
Musimy jednak pamiętać, że miejsce, gdzie jest ta lampka jest bardzo blisko linii cięcia i nie musi więc być to oryginalna część zamontowana tam fabrycznie...

Rozbawiły mnie też te naklejki na tylnej szybie - zwłaszcza ta "Nach Schweden" :lol: Ciekawe, czy kiedykolwiek ten wrak tam był "za żywota swojego" :lol:

Największą frajdę jednak sprawiło mi "szukanie skarbów", jeszcze na samym początku rozbiórki tego Żuka :D
Czy był on kiedykolwiek w Szwecji, raczej się nie dowiemy, ale dowiedziałem się za to, jakie numery rejestracyjne miał on w 1989 roku i gdzie wówczas służył. W zakamarku deski rozdzielczej tkwiła brudna i zmięta kartka papieru, która po rozwinięciu okazała się być rachunkiem wystawionym 23 sierpnia 1989 roku na GS Zębowice (woj opolskie) oraz podanym ówczesnym numerem rejestracyjnym pojazdu: OPA 350R.

Oprócz tej karteczki i innej metki - też z logo CPN, znalazłem w desce rozdzielczej całą garść monet z okresu PRL. Zaskoczyło mnie to trochę, skąd aż tyle bilonu w tej kabinie, ale...

...jak zobaczyłem przypadkowo na skrzynkę bezpieczników - NA WSZELKIE PYTANIA O MONETACH ZNALAZŁEM ODPOWIEDŹ! Szczerze powiedziawszy, nie wpadł bym na to... :lol:


Załączniki:
skarby03.jpg
skarby03.jpg [ 262.34 KiB | Przeglądany 9431 razy ]
skarby02.jpg
skarby02.jpg [ 277.97 KiB | Przeglądany 9431 razy ]
skarby01.jpg
skarby01.jpg [ 229.14 KiB | Przeglądany 9431 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 maja 2014, 00:10 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2073
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
Jak widać buda nie dość, że była obcinana i łatana różnymi wstawkami, to jeszcze była przemalowywana - i to za każdym razem na inny kolor. Pod wierzchnią warstwą granatowej farby widać jaśniejszą niebieską, z pod której wyłazi kolor żółty, który zaś nałożony jest na piaskowy (lub kość słoniową). To jednak nie koniec, bo pod tym piaskowym widać jeszcze czerwony - ciekawe, czy minia, czy lakier. Na podwoziu widać też resztki zielonej farby, ale to mi wygląda raczej na antykorozyjne zabezpieczenie podwozia szoferki...

Sam nie wiem, co jeszcze z tą budą zrobię. jak już wcześniej mówiłem, nie nadaje się już ona do samochodu, ale jak widzę tą podłogę, przycięte błotniki przerdzewiałe słupki na styku podłogi, zastanawiam się, czy on wogóle nadaje się nawet na budkę :(
Sami oceńcie - czy to się do czegokolwiek jeszcze nadaje, czy może już tylko do pocięcia na reparatury dachu, tylnej ściany itd...

Całe szczęście, że rama jest w znacznie lepszym stanie. Choć też widać na niej różne ślady licznych napraw i przeróbek. Mam nadzieję, że to podwozie uda mi się jeszcze "przywrócić do Życia" i pojeździ jeszcze "o własnych siłach" przez kolejne lata. Sami zobaczcie:


Załączniki:
rama08.jpg
rama08.jpg [ 208.13 KiB | Przeglądany 9430 razy ]
rama07.jpg
rama07.jpg [ 279.38 KiB | Przeglądany 9430 razy ]
rama06.jpg
rama06.jpg [ 258.95 KiB | Przeglądany 9430 razy ]
rama05.jpg
rama05.jpg [ 257.48 KiB | Przeglądany 9430 razy ]
rama04.jpg
rama04.jpg [ 259.02 KiB | Przeglądany 9430 razy ]
rama03.jpg
rama03.jpg [ 269.64 KiB | Przeglądany 9430 razy ]
rama02.jpg
rama02.jpg [ 270.19 KiB | Przeglądany 9430 razy ]
rama01.jpg
rama01.jpg [ 160.66 KiB | Przeglądany 9430 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 maja 2014, 00:39 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2073
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
Wątek ten jest powiązany w pewnym sensie z pewnym wątkiem o Nysach:

viewtopic.php?f=1&t=2419&start=45

Jest tak ponieważ chciałbym, aby na tym podwoziu po jego regeneracji zainstalować "dubelkabinę" z Nysy 522R zamiast oryginalnej żukowskiej budy. Wiem, że będzie to trudne, ale oglądałem to i mierzyłem dzisiaj zaraz po przywiezieniu jeszcze przez kilka godzin i mam już wstępnie pomysł na zaadaptowanie nadwozia Nysy 522R z 1978 roku do tego podwozia.

Nie kryję tego, że nie jestem mechanikiem, choć mam pewną smykałkę do prac blacharskich :wink:

Wpadłem więc na pomysł, aby niczego z mechaniki nie przerabiać w tym podwoziu, jeśli nie będzie to całkowicie konieczne. Z tego, co widzę na chwilę obecną, konieczne będzie zamienienie rury wydechowej ze zbiornikiem paliwa miejscami. Przeróbek pedałów oraz układu kierowniczego wolał bym jednak uniknąć. Podobnie jak przerabiania mocowań ramy do nadwozia. Wolał bym zrobić coś przypominającego kształtem płytę podłogową Żuka (na odcinku od przodu komory silnikowej do miejsca za pierwszym rzędem siedzeń). Nawet chętnie wstawię te "podesty" wraz z całymi przednimi fotelami z Żuka, które wymontowałem we wtorek z tej szoferki...

Co do stanu technicznego podwozia, czekała mnie dzisiaj miła niespodzianka. Myślałem, że jedna z przednich piast już "na amen" się zrosła z mostem, a tu jednak po zrzuceniu ramy z Transita piasta się odblokowała - wypadła z niej ziemia :P i obie przednie felgi się kręcą :D
Przekładnia kierownicza jest odkręcona, bo chciałem cały przedni most zdjąć do transportu, ale śrub mocujących belkę z ramą nie umiałem odkręcić (w 4 godziny odkręciłem tylko 5 śrub - tak trzymały). W czwartek wieczorem musiałem więc zrezygnować z pomysłu rozbiórki podwozia na czynniki pierwsze i zdać się na siłę i pomysłowość własną i własnych znajomych, jak się z tym zabrać...

Tak czy siak, gdyby nie mój upór i pomysł z tą Nyską, to wrak ten w całości trafił by już dawno temu na złom...

Ciekawią mnie formalności związane z takim motoryzacyjnym "stworem", którego dzisiaj nazwałem "NYSOŻUKIEM". Czy rejestrować go jako Nysę, czy raczej jako Żuka z budą Nysy. Mechanicznie chciałbym, aby to pozostało w jak największym stopniu Żukiem, choć wyglądać to będzie jak Nysa...

Mam nadzieję, że znajomy ma jeszcze papiery z tego Żuka, jakby coś...

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 maja 2014, 11:32 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
To coś musi być zarejestrowane - już / jeszcze.
Jeśli sa dokumenty od tej ramy, i Żuk jest zarejestrowany, to masz zarejestrownay ten pojazd, jest Żukiem, i kropka. Jak będzie gotowy po remoncie, jedziesz na badanie techniczne i tyle. Masz Żuka A06, co najwyżej przemodelowałeś mu trochę wygląd poszycia kabiny. :)
Nawet nie próbuj pytać w żadnym urzędzie, co należałoby zrobić, gdyby brało się podwozie z jednego auta, a nadwozie z drugiego :mrgreen:
W skrócie - potrzebujesz dokumenty od zarejestrowanego* Żuka lub Nysy, co najwyżej zrobisz na badaniu technicznym korektę ilości miejsc / ładowności.

* Kazdy pojazd, który był kiedykolwiek w Polsce gdziekolwiek zarejestrowany, jest zarejestrowany cały czas, aż do zgłoszenia kasacji, ewnetualnie trwałej utraty (np kradzieży). Stąd zresztą gigantyczne liczby obrazujące doborbyt, ile to aut jeździ po polskich drogach... :wink: Bo "martwe dusze" wiszą w wykazach wydziałów komunikacji. :wink:

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 maja 2014, 18:25 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2073
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
Sprawa formalno - prawna z tym wrakiem wygląda tak:
Był on wyrejestrowany kilka lat temu na starych zasadach. Nie ma na nim żadnych "zobowiązań" typu zaległe OC, hipoteki, itp. Jest on "czysty" pod kątem wszelakich "zaległości" urzędowych.
Formalnie był wyrejestrowany i tyle - żadnych historii w stylu stacji demontażu itp.
Postaram się wypytać o jakieś "papiery", czy jest jeszcze coś z dokumentów po nim, czy może właściciel je spalił.
Oglądałem w sobotę bardzo dokładnie płytę podłogową tego Żuka. Wcale może nie być tak źle, jak na początku myślałem. Przegnite były tylko przednie nadkola. Płyta podłogowa była w okolicach tych "podestów" pod siedzeniami cała w smarze a od dołu w smole. Będę próbował ją wyciąć i wymienić tylko te "szyny" pod podłogą (bo one są faktycznie próchnem). Może zrekonstruuję je z czegoś mocniejszego nawet...

Co jednak w takim przypadku, jak opisałem? Jest on wyrejestrowany na starych zasadach. Czy po takiej "wymianie poszycia" na "nyskowe" jest jeszcze szansa na "żółte tablice"?
Wiem, że w PRL robiono różne dziwne modyfikacje aut, więc jeśli nie wcisnę jakich współczesnych pierdół typu: koła z Golfa III i pulpit z Transita (nawet nie wiem czy by pasowały - podałem tylko pierwszy lepszy zmyślony przykład), to chyba takie połączenie Żuka z Nysą może być jak najbardziej "historyczne", co?

Czy może raczej upierać się że to jest zwykła Nysa, albo że to jakiś dziwoląg (SAM) powstały jeszcze w czasach PRL?

Czy jeśli bym potraktował ten pojazd tak, jak bym nie miał do niego żadnych papierów i udał, że rama z podwoziem są oryginalne "nysiarskie" - kapnęli by się, gdybym to to chciał na "żółte blachy" - rejestrować?

PS jeśli by miał to oglądać w przyszłości jakiś rzeczoznawca i miał bym mu udowadniać, że tylko "zmieniałem poszycie Żukowi", to może by w tym "Nysożuku" zainstalować jak najwięcej elementów blacharskich wnętrza kabiny z Żuka? W razie wątpliwości mógłbym wówczas pokazać fotografie "seryjnego" Żuka i Nysy i było by wtedy "jak byk", że niby to cała konstrukcja nośna nadwozia jest z Żuka ;) Mógłbym np. te boczne blachy co są obok lewej nogi kierowcy oraz prawej nogi pasażera wstawić z Żuka. Może też i ten tłoczony element komory silnikowej, co jest przed "garbem silnika". Wtedy by już to wizualnie wyglądało, jak by cała komora silnika była z Żuka... Myślałem też czy nie dało by się jakoś dopasować "garbu" silnika z Żuka. Oryginalnego z Nysy nie mam, a ten żukowy jest dobry. Jeśli go obrócić o 90 stopni, to nawet wizualnie by pasował...
Czy raczej nie ma to żadnego znaczenia dla rzeczoznawcy jeśli bym blachy wewnętrzne z Żuka wstawił?

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 maja 2014, 21:27 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
1). Ile to jest "kilka" lat temu?
2). Co to są "stare zasady"?

- bo moje pojęcie "kilku lat" nijak nie łapie się na stare zasady, gdy można było pojazd wyrejestrować bez kasacji.

Zbuduj wynalazka, "poamrtwisz" się później - wszystko da się zrobić :wink:

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 maja 2014, 21:35 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Zawsze możesz na SAMa. Ale jestem pewien, że znajdzies bez trudu rzeczoznawcę, któremu to Ty powiesz, co ma wpisać w papiery. Wielu tak funkcjonouje.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 maja 2014, 08:42 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Sobie sprawdzcie koledzy nowe przepisy. Zdaje się że od stycznie tego roku nie ma już SAM. Zero rejestracji samoróbek w PL. Wszystkie firmy robiące kitcary bardzo z tego powodu jęczą.

A poza tym - ciekawy pomysł przeróbki i poprosze o regularne raporty fotograficzne i opisowe. Sam przerabiam Żuka (bez aż tak ekstremalnych pomysłów) i ciekawią mnie takie ruchy;-)

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 maja 2014, 09:01 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 06 stycznia 2014, 11:54
Posty: 49
Diesel pisze:
Sobie sprawdzcie koledzy nowe przepisy. Zdaje się że od stycznie tego roku nie ma już SAM. Zero rejestracji samoróbek w PL. Wszystkie firmy robiące kitcary bardzo z tego powodu jęczą.

A poza tym - ciekawy pomysł przeróbki i poprosze o regularne raporty fotograficzne i opisowe. Sam przerabiam Żuka (bez aż tak ekstremalnych pomysłów) i ciekawią mnie takie ruchy;-)


Nie "zero rejestracji" tylko zaostrzone są przepisy.
http://moto.wp.pl/kat,1035805,title,Rej ... aid=112cb1


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 maja 2014, 09:19 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
W praktyce to jest "zero rejestracji". To rozporządzenie o którym mowa wprowadza sporo utrudnień. Rozmawiałem z ludźmi budującymi kitcary - wszyscy rejestrują swoje konstrukcje za granicą. Czechy, Słowacja, itd.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 maja 2014, 11:58 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 06 stycznia 2014, 11:54
Posty: 49
Diesel pisze:
W praktyce to jest "zero rejestracji". To rozporządzenie o którym mowa wprowadza sporo utrudnień. Rozmawiałem z ludźmi budującymi kitcary - wszyscy rejestrują swoje konstrukcje za granicą. Czechy, Słowacja, itd.

Tu masz rację. Naci chcą być bardziej papiescy od Papieża.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 maja 2014, 23:41 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2073
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
no i znowu mam mały "zwrot" w sprawie tego "Nysożuka" ;)

Kurde najzwyczajniej w świecie POMYLIŁEM ŻUKI :mrgreen:

Dzwoniłem dzisiaj do gościa - poprzedniego właściciela i okazało się, że ten Żuk był wyrejestrowany wcześniej niż myślałem, a papiery od niego już nie istnieją. Gość kupił go z GS Zębowice w 2007 roku. Wóz już wtedy był wyrejestrowany (ostatni numer rejestracyjny tego Żuka to: OPA 350R). Myślałem, że on jeszcze ten wóz zarejestrował na "nowe tablice" czyli białe zaczynające się u mnie na "OOL".
Okazało się, że tego (obecnie mojego) żuka kupił na części i przełożył z niego do innego Żuka A 11 B to i owo, a ten mój Żuk tylko i wyłącznie stał tam, gdzie stał i służył za "dawcę części". Kupił go w 2007 roku już wyrejestrowanego za jakieś 2 000zł, bo podobała mu się "wywrotka" zainstalowana na ramie. Wymontował też z niego silnik, bo oryginalny w jego Żuku był "zajechany".
Teraz już wszystko wiem jak to było z tymi żukami od tego gościa. Pamiętałem, że miał on kiedyś A 11 B z zieloną szoferką i przechylaną na bok paką. Jak pierwszy raz ujrzałem tego mojego wraczka, to się trochę zdziwiłem, że ma kabinę granatową, a nie zieloną... :roll:
Zielonego gdzieś później sprzedał i kupił skrzyniowego Forda Transita...

Reasumując. Nie ma już do niego ŻADNYCH PAPIERÓW i to na 99,9%

Czyli nie pozostaje mi chyba nic innego, jak robić tego "stwora" :mrgreen: jako Nysę 522R i tyle :wink:
Jakby coś, to nic nie wiem, że jego rama i podłoga pochodzą z Żuka ;)
Jak myślicie? przejdzie takie coś? ;) Może mi rzeczoznawca sprawdzać dokładnie podwozie, czy jest z Nyski czy nie? a tak poza tym to tabliczka znamionowa na ramie też już nie jest czytelna.
Chyba w momencie znalezienia tego wraku mogłem nie wiedzieć, że "nie miał on oryginalnego podwozia"? No nie? ;)

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 maja 2014, 06:42 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lipca 2012, 21:56
Posty: 229
Lokalizacja: Pomorze
Toż tabliczka znamionowa powinna znajdować się wewnątrz kabiny, na bocznej części stopnia, w Twoim wypadku najlepszą metodą jest załatwić dokumenty od jakiejś nysy, załatwić sobie numeratory (nabijaki), ,................, a potem do diagnosty po tabliczkę zastępczą, powiesz, że stara została zgubiona.

Obrazek


A - miejsce tabliczki znamionowej
B - numer nadwozia
C - numer ramy


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 maja 2014, 09:00 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Albo do mnie po oryginalną :mrgreen: dokładnie jak na obrazku powyżej :)

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net