Dzisiaj jest 28 marca 2024, 21:57


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Post: 14 maja 2015, 14:55 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 września 2014, 11:13
Posty: 12
Cześć, natrafiłem na Twój wątek, szukając informacji o zmianie zawieszenia przedniego na tarpanowskie. Powiedz mi, jak to się w Żuku spisuje w porównaniu do standardowego zawieszenia?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 maja 2015, 18:04 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 sierpnia 2013, 17:39
Posty: 144
Lokalizacja: bielsko-biala
witaj, zawieszenie spisuje sie bardzo dobrze, po pierwsze jest troche szerszy przod przez co żuk lepiej sie trzyma na zakretach, po drugie masz tylko 2 drazki kierownicze i 4 przeguby wiec remont takiego ukladu to groszowa sprawa i oszczednosc czasu, po trzecie teraz jadac z ładunkiem ~2 tony auto nie plywa po calej drodze, oprocz tego lzej chodzi kierownica, itd jedyna wada dla mnie jest to ze nie da sie zalozyc tarczowych hamulcy bez prezerubek tak jak do seryjnego zawieszenia,


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 maja 2015, 18:07 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 sierpnia 2013, 17:39
Posty: 144
Lokalizacja: bielsko-biala
aha no i dochodzi sprawa sztywnosci zawieszenia, jest twardo i mniej komfortowo niz wczesniej... ale mysle ze jak by pokombinowac z resorami np z mercedesa kaczki ktory ma tylko po 2 piora problem by zniknął


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 marca 2017, 06:05 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
morchun93 pisze:
witaj, zawieszenie spisuje sie bardzo dobrze, po pierwsze jest troche szerszy przod przez co żuk lepiej sie trzyma na zakretach, po drugie masz tylko 2 drazki kierownicze i 4 przeguby wiec remont takiego ukladu to groszowa sprawa i oszczednosc czasu, po trzecie teraz jadac z ładunkiem ~2 tony auto nie plywa po calej drodze, oprocz tego lzej chodzi kierownica, itd jedyna wada dla mnie jest to ze nie da sie zalozyc tarczowych hamulcy bez prezerubek tak jak do seryjnego zawieszenia,


A możesz coś więcej o tym napisać?
Planuję wrzucić zawieszenie z tarpana i myślałem, że tarcze podejdą bez problemu :(

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 marca 2017, 19:07 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Kolega to już opisywał chyba w temacie o hamulcach tarczowych.Same zaciski itd. pasują bezproblemowo, tylko jest problem z "wąsem" od drążka kierowniczego, bo nie można go przykręcić.Koledze się nie chciało kombinować, ale pewnie trzeba by to rozgrzać i podgiąć, bo innej opcji nie widzę.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 marca 2017, 07:59 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 września 2015, 20:34
Posty: 118
Lokalizacja: Łódź
Pojazd: żuk 88
Ja mam Belkę tarpana i hamulce tarczowe z Lublina wszystko pasuje.

_________________
http://fsc-zuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net