Forum Miłośników Polskich Dostawczaków http://forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
Żuk pracuś:)): 4c90 http://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=16&t=2660 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | morchun93 [ 10 stycznia 2015, 19:48 ] |
Tytuł: | Re: Żuk pracuś:)): 4c90 |
Autko zostalo pomalowane:) troche pokonserwowane, olej i filtry zaraz po zakupie, rozrząd, regulacja zaworow, w miedzyczasie posypalu sie oringi w pomie wtryskowej i zaczelo cieknac paliwo górą pompy, ale wymienilem oringi i smiga, oprocz tego jeszcze oring w przestawiaczu kata wtrysku bo kapał olej:) |
Autor: | morchun93 [ 10 stycznia 2015, 20:16 ] | ||||||
Tytuł: | Re: Żuk pracuś:)): 4c90 | ||||||
plan ktory realizuje; - remont tylnego zawieszenia, (wymiana tulejek gumowych)(zrobione) - wzmocnienie resorow, (zrobione) - wymiana mostu na hipoidalny(zrobione) -zmiana skrzyni na tczew (zrobione) - zmiana zawieszenia na belke z tarpana 239d (w trakcie) - kiper do tyłu,,(w projekcie, graty wstepne są)
|
Autor: | buźka [ 15 stycznia 2015, 09:32 ] |
Tytuł: | Re: Żuk pracuś:)): 4c90 |
Łapy silnika można zostawić te z żuka,bo po prostu dajesz mocowania w innym miejscu i tyle,choć te z lublina są teoretycznie lepsze,bo proste i silnik inaczej siedzi w poduszkach.W żuku dali takie,bo belka zawieszenia nie pozwoliła na przesuniecie silnika do przodu,więc łapy musiały być "podgięte" żeby siadły na mocowaniach. |
Autor: | morchun93 [ 15 stycznia 2015, 10:27 ] |
Tytuł: | Re: Żuk pracuś:)): 4c90 |
Może i tak ale te Lublinowe jakieś mocniejsze mi sie wydają |
Autor: | buźka [ 15 stycznia 2015, 11:26 ] |
Tytuł: | Re: Żuk pracuś:)): 4c90 |
Tak się może wydawać. A ja właśnie wróciłem z terenu i mignął mi się na złomie tarpan 239d,ale to chyba ktoś przyjechał zajrzeć,a nie na kasację,bo chyba tego samego tarpana widziałem już na innym złomie. Czemu nie zdjąłeś kabiny do tych zabaw? Przecież było by wygodniej i łatwiej.Taką kabinę zdjąć to nie jest jakiś wielki problem.ja całe nadwozie zdjąłem z blaszaka i dałem radę.Jak być odkręcił drzwi i wyjął fotele i parę rzeczy,to nie waży to wiele,a ile lepszy dostęp.Od spodu się dostawać do wszystkiego,to już nie tak hop siup.Wiem co mówię,bo bawiłem się ze skrzynią. |
Autor: | morchun93 [ 15 stycznia 2015, 18:15 ] |
Tytuł: | Re: Żuk pracuś:)): 4c90 |
Szczerze mówiąc obawiałem sie elektryki... Ze pozniej cos nie bedzie świecić albo cos podobnego , dam radę |
Autor: | Marian [ 15 stycznia 2015, 19:49 ] |
Tytuł: | Re: Żuk pracuś:)): 4c90 |
Jak sobie dobrze poopisujesz każde połączenie, a z tego, co wiem, to będzie tylko okablowanie silnika i kostka tylnej wiązki Reszta zostanie Ci na budzie |
Autor: | morchun93 [ 15 stycznia 2015, 20:44 ] |
Tytuł: | Re: Żuk pracuś:)): 4c90 |
W sumie tak, ale spasiwanie chłodnicy i przekładni wymaga punktu zaczepienia czyli budy, nie ma tak zle;) żuk wysoki ,,,;) |
Autor: | morchun93 [ 18 stycznia 2015, 18:11 ] | |||
Tytuł: | Re: Żuk pracuś:)): 4c90 | |||
Małe uaktualnienie:) w koncu sie doczekałem,, wstepne przymiarki nowego zawieszenia, Musialem odciac od ramy stare mocowanie skrzyni biegow bo wieszaki resorow akurat tam wypadły:) Zostało ogarnąc przednie mocowania resorow.a raczej dopasowanie ich do przedniej czesci ramy zuka:) Oś kupilem wraz z kawalkiem ramy tarpana aby odzyskac mocowania resorow i sie to udało:)
|
Autor: | morchun93 [ 04 lutego 2015, 19:35 ] | ||
Tytuł: | Re: Żuk pracuś:)): 4c90 | ||
No i belka z tarpana siedzi w żuczku:)
|
Autor: | buźka [ 04 lutego 2015, 22:33 ] |
Tytuł: | Re: Żuk pracuś:)): 4c90 |
No i po bólu.Nie było tak strasznie,co?Jaki ja głupi byłem,że tej belki wtedy nie wziąłem Jak na złość nic nie ma w ludzkich pieniądzach.Jak bym miał dawać 3 stówki za belkę z tarpana,to za mniejsze pieniądze miałbym z lublina,kompletną z hamulcami.Tylko ta szerokość.Niby niewielki problem przerobić błotniki,dać małe poszerzenia,ale tylny most pasowało by też zmienić,żeby to jakoś jeździło,a tu już koszty się sumują. |
Autor: | morchun93 [ 05 lutego 2015, 06:19 ] |
Tytuł: | Re: Żuk pracuś:)): 4c90 |
No nie było tak trudno,'tylko strasznie dużo mierzenia, potem cięcie spawanie i tak w kółko ja za swoją oś rządem 300zl z kawałkiem ramy wiec mocowanie resorów i amortyzatorow odzyskalem:) |
Autor: | morchun93 [ 15 marca 2015, 11:17 ] | |||
Tytuł: | Re: Żuk pracuś:)): 4c90 | |||
małe uaktualnienie:) Po 3 miesiacach postoju udalo sie wyjechac tydzien temu, na pokladzie most nowego typu, skrzynia 5 i zawieszenie z tarpana, o dziwo bez ustawienia zbierznosci samochod jedzie prosto, po puszczeniu kierownicy i pewnym czasie ciagnie troche na prawa strone, mysle do skorygowania, okazalo sie jednak ze most okropnie wyje, rozebralem go na czesci pierwsze i winne bylo lozysko podpory kosza( bieznia łozyska miala okropne wzery) ku mojemu zdziwieniu bardzo ciezko bylo dostac takie lozysko ale udalo sie i most jest jak nowy, pozatym byl problem z wyjazdem z garazu:) żuk prze zmianami ledwo wjechal a po zmianach nie mogl sie wydostac:) wysokosc nadwozia ulegla zmianie, ale spokojnie... paleciak i jazda:)
|
Autor: | morchun93 [ 03 maja 2015, 18:51 ] | |||
Tytuł: | Re: Żuk pracuś:)): 4c90 + wywrot elektryczny:) | |||
majowy weekend upłynal pod znakiem zrobienia wywrotu w moim żuczku:) Czy sie to oplaca.... Kazdy sam sobie odpowie:) ja potrzebuje taki samochod, i wiem ze szybko odrobie:) pozatym nie stac mnie na wywrotke za ~~15 tys,,,, a pozatym tak sie przywiazalem do tego wozu ze nie chce innego:) reszta zdjec w lepszym swietle w najblizszym czasie
|
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |