Dzisiaj jest 29 marca 2024, 08:53


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Post: 18 marca 2016, 21:12 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 stycznia 2015, 12:30
Posty: 44
Lokalizacja: Krosno
Ano dużo ;) Nie znalazłem strzykawki, żeby wlać jakąś "mierzalną" ilość, wykorzystałem mały lejek. Więc raczej było za dużo, niż za mało. A olej akurat się "nawinął" 20w50. Zresztą niedługo planuję wymianę oleju po przepłukaniu silnika najtańszym Lotosem i zastanawiam się nad Orlenem Platinum Classic właśnie 20w50.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 marca 2016, 09:32 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
jak w zime niejezdzisz to wlej ten klasyczny olej , ja teraz mam tez taki LIQUI MOLY Classic SAE 20W-50 HD mineralny

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 listopada 2016, 10:42 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 stycznia 2015, 12:30
Posty: 44
Lokalizacja: Krosno
Witam po długiej przerwie! Spieszę donieść, że Żuczek ciągle jeździ, a od miesiąca mieszka w garażu :) Co prawda na razie blaszak, ale na wiosnę będzie ocieplany.
Z autkiem nic niepokojącego się nie dzieje, wzbudza sympatię gdzie by się nie pojawił :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 listopada 2016, 20:25 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 marca 2016, 22:10
Posty: 307
Lokalizacja: opolskie
Pojazd: żuk a 156 b
To zaebyście ☺☺☺ Pięknie

_________________
W pogoni dzisiejszego świata, warto pamiętać, co jest naszą przeszłością...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 maja 2017, 22:51 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 stycznia 2015, 12:30
Posty: 44
Lokalizacja: Krosno
Witajcie po długiej przerwie!
Żuk żyje, ostatnio przeszedł regenerację zwrotnic i wymianę cylinderków. W tym tygodniu pewnie odbiorę go od mechanika, bo wrócił na reklamację z powodu zapowietrzonych hamulców. Normalnie sam bym to zrobił, ale po bliskim spotkaniu palców z nożem w kosiarce nie bardzo mogę cokolwiek robić (Bogu dzięki, że dało się to pocerować).
Pozdrowienia:)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 lipca 2017, 21:31 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 stycznia 2015, 12:30
Posty: 44
Lokalizacja: Krosno
Pytanie: czy Żukiem da się przewieźć barierkę długości 5,30m?
Odpowiedź: da się ;)
A hamulce dalej coś nie bardzo, czasem trzeba 2 razy pompować, odpowietrzę po swojemu, jak nie pomoże to będę szukał źródła problemu. Na wymianę czeka olej i płyn w chłodnicy.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 lipca 2017, 21:39 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
pompa klęka.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 lipca 2017, 23:43 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Żuk na starej pompie ma to do siebie, że czasem trzeba odpowietrzyć kilka razy.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 lipca 2017, 05:15 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 stycznia 2015, 12:30
Posty: 44
Lokalizacja: Krosno
Strucelsw pisze:
pompa klęka.

Nie wykluczam. Aczkolwiek dziwnie się to zbiegło z remontem hamulców. W najbliższych dniach zbadam sytuację i dam znać :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 października 2017, 20:12 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 stycznia 2015, 12:30
Posty: 44
Lokalizacja: Krosno
Dopiero dziś zajrzałem do hamulców, bo wcześniej prawa ręka postanowiła nie być gorsza od lewej i się złamała ;) Płyn spuszczony, przepłukane denaturatem, odpowietrzone kilka razy i... klops :( Jest o niebo lepiej, bo przynajmniej hamuje, ale po pierwszym wciśnięciu hamulca nie jest tak, jak powinno być (jak było przed "remontem"). Plan na najbliższe dni to zrzucenie bębnów i kontrola, co się tam dzieje, ale coraz częście w głowie kołacze Struclowe: "pompa klęka". Chociaż tak z dnia na dzień? Pamiętam, że do mechanika dojechałem ze sprawnymi hamulcami, a wróciłem praktycznie bez. Co ciekawe majster miał zrobić zawieszenie (i to się udało, zero luzów), o hamulcach mowy nie było. Od dziś koniec z fachowcami, samemu będę robił ;) Na budowie wyszedłem z podobnego założenia i to się sprawdziło.
PS. Klucz pneumatyczny to jednak super zabawka ;)
PS2. Olej wymieniony, płyn w chłodnicy także.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 października 2017, 20:27 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Daj bębny do przetoczenia razem z piastami. Czasem to potrafi spłatać figle.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 października 2017, 06:13 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 listopada 2015, 09:31
Posty: 317
Pojazd: DMP Lublin 3324 Groszek
Przyjrzyj się całości dokładnie i w szczegółach. Czy aby ktoś nie używał zacisków do "zamknięcia" sztywnych przewodów hamulcowych - na przykład. :)

_________________
pozdrrrawiam! :)
zbYszek http://www.zbychewka.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 października 2017, 19:45 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 stycznia 2015, 12:30
Posty: 44
Lokalizacja: Krosno
Taki mam własnie zamiar ;) Po kolei, od pompy sobie sprawdzać. Na razie wiem tyle, że przewody są drożne, a układ odpowietrzony. W traktorku doszedłem do końca z hamulcami (bazującymi na żukowskim układzie), tu też mi się uda. Przynajmniej taką mam nadzieję...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 października 2017, 21:51 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 stycznia 2015, 12:30
Posty: 44
Lokalizacja: Krosno
Jednak pompa :( Zdjąłem bębny, wszystko jest tam w porządku, szczęki zaczynają się ruszać dopiero po drugim wciśnięciu pedału. Tak, jakby nie dawała ciśnienia. No nic, działamy dalej!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 października 2017, 06:48 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Zapowietrzone :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net