Dzisiaj jest 28 kwietnia 2024, 19:40


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Następna
Autor Wiadomość
Post: 05 kwietnia 2015, 06:23 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Luz tam, gdzie Ty go masz praktycznie w tych połączeniach nie występuje. Twój to jakiś ewenement. To newralgiczne połączenie, jest wewnątrz pokrywy, nie widać go z zewnątrz. Sworzeń ustalający wybierak w pokrywie jest cienki, a obciążenia, przy takim "przedłużanym" ramieniu są duże, stąd szybko ulega uszkodzeniom... Opcją byłoby zastosowanie grubszego sworznia, albo... albo nie wiem :D

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 kwietnia 2015, 11:04 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Najlepiej wywalić szajs i wstawić inny szajs,ale z 5-cioma biegami, czyli TS5-21 z lublina,jak mam ja,kolega Kahn13,kolega Diesel i kolega mrchun93 (kogoś pominąłem?) :mrgreen: Zmienisz na piątkę i nie pożałujesz.Całkiem inna jazda na tym jest.No i wybierak skrzyni jest niemal pod samym otworem w podłodze.Ja przerobiłem tylko lekko ramię z żuka i dospawałem do orginalnej końcówki drążka z lublina,bo chciałem zachować drążek z żuka.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 kwietnia 2015, 12:58 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Dyskusje o zawieszeniu, układzie kierowniczym, skrzyni, bardzo uprzejmie proszę - do działu Mechanika w odpowiednich tematach :) Część przeniosłem do tematu o układzie kierowniczym.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 kwietnia 2015, 20:46 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 marca 2015, 10:40
Posty: 79
a może jakies nowe fotki ?:)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 kwietnia 2015, 00:56 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Focisze zamieszczę z jutra. Doskładam parę pozycji. Bardzo cieszę się , że na forum jest taki odzew. Można się bardzo ciekawych rzeczy dowiedzieć. Dajcie wiekszy limit do uploadu zdjęć 700kb to tochu mało.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 kwietnia 2015, 06:48 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 marca 2015, 10:40
Posty: 79
o tak zgadzam sie z toba :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 kwietnia 2015, 11:09 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Będę mył podwozie (zawieszenie mosty silnik od spodu) oraz silnik i kabinę w środku - bez foteli akumulatora itd. Na co zwrócić uwagę - oczywiście po za elektryką ? Czy duże ciśnienie może być zabójcze dla uszczelek silnika ?

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 kwietnia 2015, 11:31 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
"Zabójcze" to za mocne słowo :wink: ale lepiej odsunąc lancę jak najdalej od silnika i nie tyle myć go ciśnieniem, co wcześniej umyć "chemią" a myjką tlyko z duzej odległości spłuknąć...

viewtopic.php?f=13&t=2398 tu było kilka propozycji "chemii" :)

Pozdrawiam! :D

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 kwietnia 2015, 14:08 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Już tak kolegi nie straszcie.Nic się nie stanie żadnym uszczelkom,bo to przecież wszystko jest ściśnięte do kupy.Śmiać mi się chce,jak takie coś czytam.Ja swojego myłem myjką i to z bliska i nic się nigdzie nie stało.Im większe ciśnienie,tym lepiej.Nie ma się co z nim cackać.Tam w sumie za wiele uszczelek nie ma,a i tak wszystko jest pomiędzy powierzchniami dociskanymi do siebie.Tak potrafi skleić,że trzeba nożykiem ostro skrobać,a wy się boicie wody pod ciśnieniem.Obchodzicie się z tym jak z nomen omen,jajkiem :mrgreen: Bał bym się myć dzisiejszych wynalazków,gdzie w każdym miejscu na silniku pełno czujniczków od wszystkiego,ale takiej starej,topornej konstrukcji nic nie będzie.Lać na niego i nie żałować.Jedynie co,to rozrusznik bym odkręcił,lub osłonił,jeśli nie masz zamiaru go przeglądać profilaktycznie.Ja bardzo żałuję,że nie porobiłem fotek,jak wyglądał mój żuk,kiedy go robiłem.Ja rozebrałem wszystko,dosłownie wszystko i całe nadwozie myłem myjką,wszystko jak leci.Podwozie,silnik,wszystko.Benzyna,płyn do mycia silników i karcher.Chodzi do dziś i nic niczemu nie zaszkodziło.Elektrykę poosłaniać,albo zdemontować co się da i dopiero go konkretnie wytrzaskać.Teraz jest pogoda wietrzno-słoneczna,choć i czasem deszczowo-śniegowa,ale powinno ładnie wszystko wyschnąć.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 kwietnia 2015, 15:08 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Fociszcze :D Dodam ,że wnętrze pokażę przed myciem i po myciu. - tak będę myjką myl cały środek. ;)


Załączniki:
Komentarz: Łysawe, ale są - z informacji zdobytych na forum, okazuje się ze okuty w gumy D-100M, żuk ma bezdętkowe felgi. Co mnie niesamowicie cieszy.
WP_20150406_013.jpg
WP_20150406_013.jpg [ 465.36 KiB | Przeglądany 5106 razy ]
Komentarz: Cóż to za oznaczenia?
WP_20150406_012.jpg
WP_20150406_012.jpg [ 584.01 KiB | Przeglądany 5106 razy ]
Komentarz: Pompa wymieniona przez poprzedniego właściciela, dwa zbiorniczki świadczą o lepszej kontroli hamulca? Znaczy jak pęknie wąż z lewego koła to na pozostałe dwa (z innego zbiornika) będę mieć hamulec?
WP_20150406_011.jpg
WP_20150406_011.jpg [ 480.26 KiB | Przeglądany 5106 razy ]
Komentarz: Guma od Moskwicz aleko - tak się to chyba pisze, po tylu latach jest elastyczna i wytrzymała, nie sparciałą użyta w celu zastąpienia słabej siateczki z filtra powietrza.
WP_20150406_008.jpg
WP_20150406_008.jpg [ 473.16 KiB | Przeglądany 5106 razy ]
Komentarz: Ruda - wszystko do demontażu
WP_20150406_007.jpg
WP_20150406_007.jpg [ 383.02 KiB | Przeglądany 5106 razy ]
Komentarz: Tutaj tragedia.
WP_20150406_006.jpg
WP_20150406_006.jpg [ 419.05 KiB | Przeglądany 5106 razy ]
Komentarz: Bok, nieco zarysowany. Malowanie u dołu karoserii jest fabryczne?
WP_20150406_005.jpg
WP_20150406_005.jpg [ 477.62 KiB | Przeglądany 5106 razy ]
Komentarz: Szczyt druciarstwa, ale zamyka się. Trudno, poszukuję zamiennika, jeżeli posiada ktoś klapę tył - proszę o kontakt!
WP_20150406_003.jpg
WP_20150406_003.jpg [ 395.74 KiB | Przeglądany 5106 razy ]
Komentarz: Przodek.
WP_20150406_002.jpg
WP_20150406_002.jpg [ 564.34 KiB | Przeglądany 5106 razy ]
Komentarz: Żuczyszcze, pas dolny - linia kierunków do wycięcia, zamówiłem reperaturki, już jadą.
WP_20150406_001.jpg
WP_20150406_001.jpg [ 569.78 KiB | Przeglądany 5106 razy ]

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 kwietnia 2015, 15:26 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
No i jest Żuczyszcze. Sporo pracy przed Tobą, ale mogą być z niego ludzie :mrgreen:

Jeśli potrzebujesz przedni pas (reparaturkę), to mam nowy na zbyciu. Puszczę Ci za 30zł.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 kwietnia 2015, 07:12 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Zamówiłem już komplet reperaturek. Nowa reperaturka podszybia wyniosła mnie 32 zł, zaś nowa reperaturka pasa przedniego - linia kierunków 30. Reperaturka podłogi x2 lewa i prawa 40 zł. Także jako tako da radę.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 kwietnia 2015, 07:46 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
A tylną klapę też wymienisz? Ktoś ją chyba przespawał ze starszej wersji...?
Tak czy siak - fajny Żuk, bardzo fajny temat i ciekawe opisy! :D Trzymam kciuki za to, żeby dalej odświeżanie Żuka szło Ci sprawnie! A widzę, że idzie całkiem dobrze :D
Powodzenia w dalszych etapach!

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 kwietnia 2015, 07:56 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Dziękuję, bardzo motywujące jest wsparcie techniczne
Jeśli chodzi o klapę. Klapa jest oryginalna, cała - nie dzielona. Niestety jest stan był agonalny i panowie postanowili ją wzmocnić blachą, która gnie się nie miłosiernie. Mimo tego, klapa się zamyka. Nawet równo leży. Wygląda okropne. Poszukuję tego elementu karoserii. Jeśli ktoś będzie miał na zbyciu chętnie się zaopiekuję.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 kwietnia 2015, 10:19 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Przemek - ten obrzydliwy spaw na łączeniu jest fabryczny :D W naszych Żukach mikrobusach, obu, też tak to wygląda. Co Ci powiem.... "paaanie, to Żuk" :mrgreen:

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net