Dzisiaj jest 27 kwietnia 2024, 11:35


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Post: 05 lipca 2015, 12:39 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 05 lipca 2015, 12:35
Posty: 9
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd: żuk a15 1968
Witam.
Jestem nowym forumowiczem :)
Pozdrawiam wszystkich fanów polskiej motyrazcji!


Załączniki:
DSC01323.JPG
DSC01323.JPG [ 1.06 MiB | Przeglądany 6847 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 lipca 2015, 15:36 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
Hej, powrzucaj więcej fotek swojeg cacuszka. Może coś podpatrzę co przyda się przy remoncie mojego ;)

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 lipca 2015, 21:17 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 05 lipca 2015, 12:35
Posty: 9
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd: żuk a15 1968
dorzucam fotki które mam na tą chwilee ;p


Załączniki:
DSC01326.JPG
DSC01326.JPG [ 1.11 MiB | Przeglądany 6826 razy ]
DSC01325.JPG
DSC01325.JPG [ 1.07 MiB | Przeglądany 6826 razy ]
DSC01324.JPG
DSC01324.JPG [ 1.05 MiB | Przeglądany 6826 razy ]
DSC01322.JPG
DSC01322.JPG [ 1.02 MiB | Przeglądany 6826 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 lipca 2015, 09:24 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 października 2011, 10:31
Posty: 120
Lokalizacja: Łódź
Bardzo fajny Żuczek! :D
Nowszy typ kolumny kierowniczej i lewarek zmiany biegów w podłodze.
Wracasz do oryginału?

_________________
Kolekcja : "Pojazdy MILICJI OBYWATELSKIEJ 1944-1990"
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250 NVA
MZ ETZ 250*82
Polonez AMBULANS CIMOS 97


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 lipca 2015, 13:06 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 05 lipca 2015, 12:35
Posty: 9
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd: żuk a15 1968
hehe wiem :D
plany sa :) narazie planuje wrócic do silnika M20, bo strazacy zmienili 20 lat temu na S21 ... ;p


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 lipca 2015, 15:01 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
ładny smutek:)
obudowę kolumny chetnie odkupię,a czy warto wracać do m20? Z zewnatrz nie widać, a s21 mniej kłopotliwy no,chyba że ma być 200% original:)

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 lipca 2015, 21:52 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 05 lipca 2015, 12:35
Posty: 9
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd: żuk a15 1968
hehe właśnie, potrzebuje opinii kolegów na temat rejestracji na zabytek, po tych ostatnich zmianach...
Ktoś ma jakies doswiadczenia, bo kazdy mi co innego mówi, jak to wygląda w województwie mazowieckim i jak najszybciej ogarnac temat?? licze na fachowe rady :))


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 lipca 2015, 14:49 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 października 2011, 10:31
Posty: 120
Lokalizacja: Łódź
bitboxxx pisze:
hehe wiem :D
plany sa :) narazie planuje wrócic do silnika M20, bo strazacy zmienili 20 lat temu na S21 ... ;p

Strażaki miały w tamtym roku fabrycznie S21.

_________________
Kolekcja : "Pojazdy MILICJI OBYWATELSKIEJ 1944-1990"
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250 NVA
MZ ETZ 250*82
Polonez AMBULANS CIMOS 97


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 lipca 2015, 18:35 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 05 lipca 2015, 12:35
Posty: 9
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd: żuk a15 1968
katalogowo tak, ale strażacy wspominali ze był silnik m20... w czwartek odbieram moją deskorolkę to musze ich dopytac dokładnie jak z nim bylo ;p


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 lipca 2015, 18:40 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
zostaw S21 :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 lipca 2015, 19:02 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 05 lipca 2015, 12:35
Posty: 9
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd: żuk a15 1968
tez tak mysle ;) ale musze nowy lakier mu zrobic, tzn przepaskowac ;pp


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 lipca 2015, 10:16 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 października 2011, 10:31
Posty: 120
Lokalizacja: Łódź
bitboxxx pisze:
tez tak mysle ;) ale musze nowy lakier mu zrobic, tzn przepaskowac ;pp

Białe paski nie koniecznie...
Sprawdź tutaj:
http://www.prl998.pl/
cytuję:"

Samochody bojowe straży pożarnej

Pierwsze po wojnie uregulowania dotyczące schematu malowania pojazdów straży zawarte zostały w zarządzeniu międzyresortowym z 1955 roku. W myśl zarządzenia wszystkie samochody bojowe straży powinny być koloru czerwonego (czerwień sygnałowa) z wyjątkiem błotników i kół, które powinny być koloru czarnego. W praktyce trzecim elementem oznaczanym w kolorze czerni były również zderzaki pojazdu.

W 1973 roku weszło w życie zarządzenie międzyresortowe w sprawie sygnałów i oznakowania pojazdów uprzywilejowanych w ruchu. Schemat malowania samochodów bojowych straży został utrzymany w identycznym kształcie jak w poprzednich dwóch dekadach z dodatkowym zaleceniem oznaczenia zderzaków (które powinny być koloru czarnego) 20-centymetrowymi białymi obrzeżami. Powyższy schemat malowania obowiązywał do końca lat siedemdziesiątych.

Na początku lat osiemdziesiątych zmodyfikowano normatyw odnoszący się do barwy pojazdów bojowych straży. Zgodnie z nowymi wytycznymi, pojazdy te w dalszym ciągu powinny być koloru czerwonego (czerwień sygnałowa) ale błotniki i zderzaki powinny być koloru białego. Tym samym, był to koniec tzw. starego schematu malowania, który obowiązywał przez prawie trzy dekady."

_________________
Kolekcja : "Pojazdy MILICJI OBYWATELSKIEJ 1944-1990"
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250 NVA
MZ ETZ 250*82
Polonez AMBULANS CIMOS 97


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 lipca 2015, 19:59 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
podpytam się kolegi, ma 125p na żóltych.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 lipca 2015, 20:37 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 05 lipca 2015, 12:35
Posty: 9
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd: żuk a15 1968
no ciekaw jestem czy by taki manewr przeszedł na żółte tablice... chce zeby autko przemalować na biało czerwono... ma ktoś jakies moze uchowane fotki takich żukorolek biało-czerwonych?? ;p


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net