Dzisiaj jest 29 marca 2024, 07:45


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Post: 23 października 2015, 12:06 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Jak do salonu to tylko komandos ;D
Obrazek

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 listopada 2015, 12:45 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 października 2015, 14:01
Posty: 45
Lokalizacja: Falenty Duże
Pojazd: Żuk A07 1985
Hej, po dłuższej przewie postanowiłem podzielić się z wami kolejnymi zdjęciami z prac przy maszynie. To że było cicho nie znaczy, że nic się nie działo :D

Na pierwszy ogień idą mocowania pasów kanapy 3-os. do ramy. Zamysł jest taki, aby do codziennej jazdy służyły pasy zamocowane do oparcia, które to jest zamocowane do ceowników ameliniowych na burtach Żuka.
Załącznik:
DSC_6314.JPG
DSC_6314.JPG [ 805.3 KiB | Przeglądany 6055 razy ]

W przypadku zderzenia czołowego zachodzi obawa, że oparcie może polecieć do przodu razem z pasażerami. Został więc zastosowany system podwójnych pasów, które będą przymocowane do ramy, a drugim końcem do oparcia kanapy. Może i przekombinowane, ale jest to system łatwy w demontażu. Żuk nie tylko wozi ludzi, ale też zdarza się ponad gabarytowy transport i potrzebne jest miejsce :)
Na zdjęciu widać 1 śrubę przechodzącą przez wspornik amortyzatora, druga jest przymocowana obejmą do ramy. Analogicznie jest zrobione po drugiej stronie
Załącznik:
DSC_6306.JPG
DSC_6306.JPG [ 843.79 KiB | Przeglądany 6055 razy ]

Na II zdjęciu widać końce śrub w salonie
Załącznik:
DSC_6307.JPG
DSC_6307.JPG [ 916.79 KiB | Przeglądany 6055 razy ]


Kolejnym modem jest system podwieszania dolnej klapy na łańcuchach i szeklach przy klapie.
Załącznik:
DSC_6302.JPG
DSC_6302.JPG [ 936.72 KiB | Przeglądany 6055 razy ]


Ostatnie elementy tapicerki zostały dorobione oraz zamontowane
Załącznik:
DSC_6309.JPG
DSC_6309.JPG [ 864.13 KiB | Przeglądany 6055 razy ]


Jest już pełne oświetlenie salonu, wciąż brakuje zasilania do lampki nawigatora na stoliku. Na zdjęciu widać też łańcuchy klapy dolnej zaczepione o śrubkę. W tej konfiguracji klapa otwiera się do końca.
Załącznik:
20151107_200601.jpg
20151107_200601.jpg [ 173.08 KiB | Przeglądany 6055 razy ]


Żuk w końcu posiada pełnoprawne światła awaryjne (czerwony przycisk) z przerywaczem od malucha. Przegląd się skończył więc takie detale trzeba było dorobić :D
Załącznik:
DSC_6310.JPG
DSC_6310.JPG [ 794.2 KiB | Przeglądany 6055 razy ]


No i na koniec półki na profilach aluminiowych zamocowane na ceownikach
Załącznik:
DSC_6301.JPG
DSC_6301.JPG [ 864.12 KiB | Przeglądany 6055 razy ]


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 listopada 2015, 08:31 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Nie no, elegancko: D

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 listopada 2015, 19:25 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 października 2015, 14:01
Posty: 45
Lokalizacja: Falenty Duże
Pojazd: Żuk A07 1985
Hej, postanowiłem się w wolny dzień zająć hamulcami, więc trzeba było zdjąć koła :D
Jak już je zdjąłem to postanowiłem gruntownie odświeżyć ich wygląd. Felgi będą miały kolor czarny połysk, a nakrętki po oszlifowaniu dostały kolor czerwony ^^
Załącznik:
20151111_184156.jpg
20151111_184156.jpg [ 190.66 KiB | Przeglądany 5931 razy ]


Felgi z przodu były w stanie fabrycznym, niestety 3 pozostałe potrzebowały kuracji szlifierki kątowej ze szczotką drucianą na końcu.
Załącznik:
20151111_184143.jpg
20151111_184143.jpg [ 211.76 KiB | Przeglądany 5931 razy ]


Na ostatnim kole szczotka dała za wygraną
Załącznik:
20151111_184112.jpg
20151111_184112.jpg [ 196.75 KiB | Przeglądany 5931 razy ]


No i hamulce w całej swojej okazałości. Jest problem z przodu, trzeba będzie wyciemnić jeden tłoczek, ale to nie problem. Wszystko się znajdzie w zapasach poprzedniego właściciela. Tylna ośka posiada hamulce nowego typu, bodajże z Lublina, ale głowy nie dam i tam wszystko śmiga.
Załącznik:
20151111_183956.jpg
20151111_183956.jpg [ 161.07 KiB | Przeglądany 5931 razy ]


Załącznik:
20151111_184045.jpg
20151111_184045.jpg [ 194.85 KiB | Przeglądany 5931 razy ]


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 listopada 2015, 19:31 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Ciekawe czy przy dokręcaniu śrub nie odpadnie ta farba :(

Ale trzymam kciuki!

Nie myślałeś o tarczach z przodu?

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 listopada 2015, 20:04 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 października 2015, 14:01
Posty: 45
Lokalizacja: Falenty Duże
Pojazd: Żuk A07 1985
Mam nadzieję, że nie odpadnie. Czeka je jeszcze malowanie lakierem w szpreju.
Przy zakładaniu zabezpieczę je w np taśmie malarskiej i jakoś pójdzie ;)

Co do tarcz z przodu. Nie zamierzam ich zakładać, bo wiem że są z nimi problemy przy pełnym skręcie kierownicą. Dobre bębny mi w zupełności wystarczają :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 listopada 2015, 21:14 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Przednia ośka też posiada hamulce nowego typu ;)

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 listopada 2015, 08:57 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Heh, zrobiłem sobie hamulce, bo mi jeden przewód puszczał, jak się przejechałem na bębnach to mało co przez przednią szybę nie wyleciałem. Dobre bębny nie są złe :D

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 listopada 2015, 09:19 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 października 2015, 14:01
Posty: 45
Lokalizacja: Falenty Duże
Pojazd: Żuk A07 1985
Dokładnie tak, dobre bębny to dobre bębny, a jakoś hardcorowo po górach nie zamierzam jeździć


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 listopada 2015, 10:48 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Nawierć i załóż przedmuchiwacz z kraza
W jelczu tam miałem zrobione, bęben się od środka chłodził poprzez sprężone powietrze dostarczane ze zbiorników. Inne czasy, zestaw ważył 50ton (wiem,wiem gięcie pały jak nic), to 17 kapci do gdańska miałem. I używaliśmy przedmuchiwaczy własnej konstrukcji bębny były letnie. Wiem jak to zrobić i powiem szczerze, że nie chce mi się rzeźbić hamulców, w szczególności że tragiczne nie są. Koła stoją w miejscu. ;P Bo kierowcy na tym forum dzielą się na szczękowców i tarczowców. xD

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 listopada 2015, 15:54 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 października 2015, 14:01
Posty: 45
Lokalizacja: Falenty Duże
Pojazd: Żuk A07 1985
*tarczowników i bębniarzy :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 listopada 2015, 09:32 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Methowbe pisze:
*tarczowników i bębniarzy :D


Racja! :D
"Zagorzały miłośnik bębnowego pisku"
Onomatopeja "y-y-y-y-y-p-i-i-i-i-i" :D

Tak poważnie, to przejechałem się i mam taką skuteczność hamowania, że aż okładziny słychać jak przy przysłowiowym "bucie" trzaskają w bęben.
Poza tym przy bębnach jest klimatyczne piszczenie przy hamowaniu.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 listopada 2015, 19:11 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 października 2015, 14:01
Posty: 45
Lokalizacja: Falenty Duże
Pojazd: Żuk A07 1985
Pisk bębnów to taka finezyjność składu PKP :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 listopada 2015, 08:38 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Niby Żuk nie może być wagonem PKP? Wyzwanie Przyjęte!

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 listopada 2015, 21:50 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 października 2015, 14:01
Posty: 45
Lokalizacja: Falenty Duże
Pojazd: Żuk A07 1985
Dzisiaj skończyłem malowanie felg oraz nakrętek. Wyglądają porządnie
Załącznik:
20151116_202103.jpg
20151116_202103.jpg [ 257.59 KiB | Przeglądany 5809 razy ]

Załącznik:
20151115_141418.jpg
20151115_141418.jpg [ 249.1 KiB | Przeglądany 5809 razy ]


+ taki testowy fotomontaż przedstawiający felgi na Żuku
Załącznik:
j.jpg
j.jpg [ 432.65 KiB | Przeglądany 5809 razy ]


Przepraszam za jakoś zdjęć, ale obecnie nie mam dojścia do mojego aparatu


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net