Dzisiaj jest 25 kwietnia 2024, 13:01


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Post: 16 listopada 2015, 22:41 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Szykownie i zadziornie wniosek? Po co komu ogień z rury, kiedy kołpak szarobury. Bardzo dobrze wygląda. Mi się podoba.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 listopada 2015, 12:30 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lutego 2015, 21:39
Posty: 291
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Żuk A07
Zgadzam się co do hamulców, miałem okazję prowadzić żuka po remoncie hamulców i byłem w szoku :)
Nas też czeka remoncik. Bardzo fajny projekt pozdrawiam i powodzenia!

P.S. Przybliżysz temat tej półki wysuwanej z przodu? po fotce nie bardzo mogę zakumać jak się chowa itd, najlepiej parę fotek, dzięki :)

_________________
https://www.facebook.com/zukolak/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 listopada 2015, 21:39 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 października 2015, 14:01
Posty: 45
Lokalizacja: Falenty Duże
Pojazd: Żuk A07 1985
Sposób mocowania jest trywialny wymaga użycia trochę siły, aby wsunąć płaskowniki w szpary. Ale w ten sposób mam pewność, że mogę postawić na półce butelkę 1,5 i zylion innych bambetli, a półka nawet nie drgnie.

Załącznik:
DSC_0113.JPG
DSC_0113.JPG [ 783.65 KiB | Przeglądany 5357 razy ]


Załącznik:
DSC_0114.JPG
DSC_0114.JPG [ 913.2 KiB | Przeglądany 5357 razy ]


Tutaj widzimy płaskowniki przykręcone do półki Żuka, jedyny minus to wystające łebki na górze półki, ale u mnie cała jest wyłożona materiałem więc ich nie widać.

Załącznik:
DSC_0116.JPG
DSC_0116.JPG [ 810.63 KiB | Przeglądany 5357 razy ]


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 listopada 2015, 13:11 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lutego 2015, 21:39
Posty: 291
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Żuk A07
Dzięki :)

_________________
https://www.facebook.com/zukolak/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 stycznia 2016, 14:53 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 października 2015, 14:01
Posty: 45
Lokalizacja: Falenty Duże
Pojazd: Żuk A07 1985
Trochę się działo przez ostatni miesiąc:
Żuk pomyślnie przeszedł przegląd, hamulce okazał się najlepszą jego stroną
Potem, gdy stał pod moją uczelnią w Warszawie ktoś zapitolił mi przednią tablicę rejestracyjną - 5 dych jestem w plecy :(

W między czasie dorobiłem linkę do pompy paliwa, teraz można pompować paliwo bez konieczności podnoszenia pokrywy silnika w kabinie
W czasie ostatnich mrozów wyszło niedomaganie linki prędkościomierz więc wymieniłem ją na nową. Zapas jeszcze po poprzednim właścicielu. Starą oczyszczę, smar wymienię i znów będzie śmigać :D
W końcu kanapa 2 osobowa została przykręcona do ramy specjalnie przygotowanej wcześniej
Jeżeli ktoś życzy sobie zdjęcia którejś z moich rzeźb, służę pomocą :p

Przyszła pora na regulację luzów zaworowych, przy okazji pomaluję pokrywę na kolor "lakieru"

Powstał nowy problem, mianowicie będę musiał przejrzeć instalacje bocznych nagrzewnic, bo po włączeniu ogrzewania w kabinie gubię płyn chłodniczy.

Jest jeszcze mnóstwo rzeczy do ogarnięcia (głównie detale), aby być gotowym na Woodstock oraz Złombol 2016
Wstępna trasa Złombola:
Załącznik:
Capture.JPG
Capture.JPG [ 289.2 KiB | Przeglądany 5311 razy ]


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 stycznia 2016, 20:15 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 października 2015, 14:01
Posty: 45
Lokalizacja: Falenty Duże
Pojazd: Żuk A07 1985
Mam do was takie pytanie? Czy skrzynia biegów z Andorii pasuje do S21?
I czy ktoś z was posiada skrzynię pasującą do S21 zapasową. Bo wybieram się na wyprawę w góry i wolałbym mieć zapas...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 stycznia 2016, 21:00 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
będzie pasowała. Masz jakieś obawy co do swojej?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 stycznia 2016, 09:14 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 października 2015, 14:01
Posty: 45
Lokalizacja: Falenty Duże
Pojazd: Żuk A07 1985
Absolutnie nie, wchodzi wszystko bez zgrzytów, jeszcze mi żaden bieg nie wypadł. Jest to skrzynia 3.
Ale wiem, że te skrzynie nie były robione, aby jeździć po górach i hamować silnikiem... A gór będzie mnóstwo


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 stycznia 2016, 15:44 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
Zgrzytanie przy zmianie i wypadanie biegów to najmniejszy problem - wymiana synchronizatorów i po sprawie. Sprawdź czy nie ma luzów na wałkach, ogólnie jak zdejmiesz dekiel to wszystko masz jak na dłoni i jak jest ok to szkoda miejsca na klamota ;)

Warto chyba też stan oleju sprawdzić, wszystkie używki łącznie z moją (co prawda IV, ale niewiele się tam zmienia) które oglądałem miały ledwie troche błota na dnie zamiast oleju.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 stycznia 2016, 17:37 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 października 2015, 14:01
Posty: 45
Lokalizacja: Falenty Duże
Pojazd: Żuk A07 1985
Jest to na pewno sprawa do przemyślenia


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 stycznia 2016, 19:38 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 listopada 2015, 09:31
Posty: 317
Pojazd: DMP Lublin 3324 Groszek
Methowbe pisze:
Absolutnie nie, wchodzi wszystko bez zgrzytów, jeszcze mi żaden bieg nie wypadł. Jest to skrzynia 3.
Ale wiem, że te skrzynie nie były robione, aby jeździć po górach i hamować silnikiem... A gór będzie mnóstwo

Dziwne założenie.
Skrzynie były (i są) robione po to by działały - jeżdżenie po górach i hamowanie silnikiem, to bardziej kwestia właściwej techniki jazdy aniżeli konstrukcji skrzyni biegów.
Oczywiście przy założeniu, że skrzynia jest technicznie sprawna. :)

_________________
pozdrrrawiam! :)
zbYszek http://www.zbychewka.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 stycznia 2016, 23:17 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
zbiegusek pisze:
Skrzynie były (i są) robione po to by działały - jeżdżenie po górach i hamowanie silnikiem, to bardziej kwestia właściwej techniki jazdy aniżeli konstrukcji skrzyni biegów.


Eee tam, głupoty prawicie. Skrzynie 3 biegowe były konstruowane baaardzo dawno temu, w czasach kiedy góry się nie do końca jeszcze wypiętrzyły - stąd też ich kiepska zdolność górzysta ;)

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 stycznia 2016, 00:55 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Skrzynie III są trwalsze niż IV. Przynajmniej jeśli chodzi o pracę "bez zgrzytów". Jedyna wada III w górach to brak synchronizowanej jedynki.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 stycznia 2016, 10:18 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
Drewniany pisze:
Eee tam, głupoty prawicie. Skrzynie 3 biegowe były konstruowane baaardzo dawno temu, w czasach kiedy góry się nie do końca jeszcze wypiętrzyły - stąd też ich kiepska zdolność górzysta ;)


Padłem:)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 stycznia 2016, 17:53 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
Drewniany pisze:
zbiegusek pisze:
Skrzynie były (i są) robione po to by działały - jeżdżenie po górach i hamowanie silnikiem, to bardziej kwestia właściwej techniki jazdy aniżeli konstrukcji skrzyni biegów.


Eee tam, głupoty prawicie. Skrzynie 3 biegowe były konstruowane baaardzo dawno temu, w czasach kiedy góry się nie do końca jeszcze wypiętrzyły - stąd też ich kiepska zdolność górzysta ;)


Zielono mi...;)

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net