Dzisiaj jest 28 marca 2024, 14:22


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 143 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Autor Wiadomość
Post: 05 stycznia 2017, 23:53 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 marca 2016, 22:10
Posty: 307
Lokalizacja: opolskie
Pojazd: żuk a 156 b
Mamy pewien problem. Odpalam żuka i na zimnym po prostu gaśnie. Dopóki silnik się nie nie rozgrzeje do gdzieś tak 50 stopni to gdy schowam ssanie zaczyna gasnąć. Silnik rozgrzany do temp. pracy chodzi normalnie bez ssania, jest zrywny, ładnie reaguje na gaz i nie gaśnie. A zimny zaś gaśnie bez ssania. Wszystko było w porządku, wyjechałem z pod wiaty postawiłem trochę chodził i nagle zgasł, no i tak się dzieje. Jak by coś wam wpadło do głowy, to proszę o naprowadzenie. :D

_________________
W pogoni dzisiejszego świata, warto pamiętać, co jest naszą przeszłością...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 stycznia 2017, 05:48 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Może przyszła zima?

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 stycznia 2017, 10:18 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
A na ciepłym odpala dobrze?

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 stycznia 2017, 14:00 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
lekko przypchane dysze, albo po prostu zimno i trzeba skontrolować skład mieszanki na wolnych i poziom paliwa.to nie wtryskowiec, że sobie sam dawkę koryguje:)
taki mamy klimat;)

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 stycznia 2017, 20:13 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 marca 2016, 22:10
Posty: 307
Lokalizacja: opolskie
Pojazd: żuk a 156 b
Nie, nie to że przyszła zima to nie odgrywa roli ponieważ to sie działo na temp. plusowej, po za tym jest to chyba nie normalne żeby na ssaniu do uzyskania 80 stopni być. W ten dzień odpaliłem żuka i jak zawsze chowam ssanie gdy silnik zaczyna nabierać innego dzwięku, gdzieś tak po pół minuty ssanie jest schowane całkowicie, i dodaje powolutku gazu i się tak grzeje. w ten dzień zrobiłem tak samo. tyle że zuk po jakimś czasie gdy stał samotnie i się grzał po prost zgasł. i odpalić bez ssania sie dać nie chciał.

Tak Marian gdy jest ciepły odpala normalnie.

_________________
W pogoni dzisiejszego świata, warto pamiętać, co jest naszą przeszłością...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 stycznia 2017, 20:53 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Śruba regulacji składu mieszanki mogła się rozgregulować od wibracji. U nas czasem tak było, że sama się wkręcała lub wykręcała. Oryginalnie tam był taki mały oring i miał za zadanie utrzymywać "tarcie", żeby zapobiec obracaniu się tej śrubki. Ale średnio to działa po latach :) Sprawdź, powinno dać radę tym wkrętem wyregulować gaźnik na wolnych obrotach, żeby dostał odrobinę bogatszą mieszankę biegu jałowego.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 stycznia 2017, 23:11 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
gwint na śrubce zagniata sie lekko kombinerkami i przestaje się wkręcać. mam oryginalne oringi z FOS Polmo do nich, moge wymiar podać, albo wysłać. ale wcześniej wyczyść dyszę wolnych.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 stycznia 2017, 17:54 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 marca 2016, 22:10
Posty: 307
Lokalizacja: opolskie
Pojazd: żuk a 156 b
dobra, dzięki sprawdzę ;). Chociaż przed wczoraj żuk i honda od dziadka (95r.) jako jedyne NIE zostały sparaliżowane przez mróz. Dwa mercedesy za 200 tys. nie odpaliły. Żuk za 1500pln od szczała ;). Do Viana muszę rano trzy suszarki brać i pod maske, do ropy dodana benzyna, akumulator ma poł roku, i tak wyssie, bez prostownika który daje możliwosc prądu rozruchowego nie podchodź... eh. Wracajac do zuka, tak jakoś tych objawów przygaszania na wolnych gdy zimny nawet przy -20 nie zauważyłem, nie wiem nie będę na razie grzebać. Dzięki ;)

_________________
W pogoni dzisiejszego świata, warto pamiętać, co jest naszą przeszłością...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 143 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net