Forum Miłośników Polskich Dostawczaków
http://forum.polskiedostawczaki.pl/

CZERWONE A07B - czyli - MÓJ ŻUK Z OSP
http://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=16&t=3449
Strona 3 z 3

Autor:  CZESIO1958 [ 23 maja 2021, 06:25 ]
Tytuł:  Re: CZERWONE A07B - czyli - MÓJ ŻUK Z OSP

Czwórka skrzynia na cięgnach ?

Autor:  Marian [ 23 maja 2021, 16:59 ]
Tytuł:  Re: CZERWONE A07B - czyli - MÓJ ŻUK Z OSP

Inna jest konstrukcja pokrywy bocznej z wybierakiem do IV a inna zupełnie do III z biegami pod kierą.

Autor:  roosman [ 27 maja 2021, 21:44 ]
Tytuł:  Re: CZERWONE A07B - czyli - MÓJ ŻUK Z OSP

Marian pisze:
Inna jest konstrukcja pokrywy bocznej z wybierakiem do IV a inna zupełnie do III z biegami pod kierą.


To akurat oczywiste. Ale tam tak czy tak trzeba robić "custom". Chodzi mi tylko, czy przy dźwigni na górze jest jakieś ograniczenie, które spowoduje że nie będzie dało się wybrać tego jednego biegu więcej. W tym przypadku, temat rozbije się o wsteczny, jak mniemam.

Autor:  CZESIO1958 [ 28 maja 2021, 04:34 ]
Tytuł:  Re: CZERWONE A07B - czyli - MÓJ ŻUK Z OSP

Jak pisałem jest to doktorat.
Lewarek można zastosować taki jak był w 125 pierwszy wypust.
Ale z pokrywą trzeba by mocno kombinować.
I jeszcze kwestia cięgien.

Autor:  Marian [ 28 maja 2021, 07:31 ]
Tytuł:  Re: CZERWONE A07B - czyli - MÓJ ŻUK Z OSP

Prędzej bym szukał jakiegoś gotowego systemu z amerykańca, co miał skrzynię manualną IV z biegami pod kierą... Ale to dalej doktorat, jak pisze Czesio. Z zasady działania przy tym sposobie wybierania biegów są dwa cięgna. Każde obsługuje dwa biegi. One tak naprawdę pracują na dźwigniach, które w skrzyni obracają wałek na którym po drugiej stronie są widełki i się przesuwają.
Więc w praktyce trzeba by dołożyć trzecie cięgno i trzecie widełki pracujące w analogiczny sposób. Jak to zgrać z kolumną to już wielu myślało i nie znam w PL kogoś, kto podjął się przeróbki ;)

Autor:  roosman [ 30 maja 2021, 23:37 ]
Tytuł:  Re: CZERWONE A07B - czyli - MÓJ ŻUK Z OSP

Myślę że da się to zrobić :) Jak znajdziesz dokładne zdjęcia lub rysunki zasady działania tego drążka przy kierownicy, a dokładniej elementów będących pod podłogą, do których trzeba się podpinać, to coś pomyślimy. Podpinanie się do tego linkami jest nawet prostsze niż na sztywno. Tylko muszę dokładnie zobaczyć jak ten układ wygląda.

Strona 3 z 3 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/