Forum Miłośników Polskich Dostawczaków http://forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
Żuk Przeróbka z A11 na A13 http://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=16&t=3534 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | sztyrlitz1 [ 13 stycznia 2017, 16:37 ] |
Tytuł: | Re: Żuk Przeróbka z A11 na A13 |
Co to za wersja? Widać, że ma haczyki tak jak w A13 na poszyciach i narożach i dodatkowe uchwyty przy klapie, ponadto pełna ściana kabiny pasażerskiej a jednak zamknięte nadwozie. Przy tym deska do 74r. w żuku z 78r., nietypowa osłona pod silnikiem oraz połączenie paki nadwozia z kabiną charakterystyczne dla A13 - (bez profilu łączącego) Dodatkowo dziwnie łączone boczne ściany okienne z nietypowymi przetłoczeniami. A może naprawa blacharska wykonana na podzespołach A13? Chyba że to przeróbka A13 na A07 lub jakaś wersja specjalna albo inna kaplica. https://www.olx.pl/oferta/zuk-benzyniak ... 6fa58d6482 |
Autor: | Marian [ 13 stycznia 2017, 17:04 ] |
Tytuł: | Re: Żuk Przeróbka z A11 na A13 |
Raczej przeróbka na furgon ze skrzyniowego. |
Autor: | Dziwny Mag [ 14 stycznia 2017, 00:18 ] |
Tytuł: | Re: Żuk Przeróbka z A11 na A13 |
Z pickupa, ale przeróbka Całkiem klimatyczna. Osłona pod zderzakime jest z wczesnego Tarpana. |
Autor: | sztyrlitz1 [ 15 stycznia 2017, 08:29 ] | ||||||||||||
Tytuł: | Re: Żuk Przeróbka z A11 na A13 | ||||||||||||
Przeróbki ciąg dalszy..sobota, 14.01.17r.
|
Autor: | Zwierz [ 19 stycznia 2017, 19:10 ] |
Tytuł: | Re: Żuk Przeróbka z A11 na A13 |
Kolego wybacz, że tak długo zajmuje mi zmierzenie tego wszystkiego, ale nawał pracy odciąga mnie od tego. Na dodatek mój a13 nie stoi w tej chwili u mnie i mam lekko utrudniony dostęp. :/ Jedyne co mi się udało w tej chwili ustalić, to długość na jaką pałąki wchodzą w błotniki, tj. 5 cm. Rozumiem, że szerokość to do zewnętrznych części pałąków w linii prostej, a wysokość od tylnej klapy do wspornika na górze? |
Autor: | sztyrlitz1 [ 08 lutego 2017, 23:05 ] |
Tytuł: | Re: Żuk Przeróbka z A11 na A13 |
Czy uszczelka szyby bocznej z A07 jest taka sama jak uszczelka szyby tylnej w A11/A13? |
Autor: | sztyrlitz1 [ 02 marca 2017, 11:40 ] | ||||
Tytuł: | Re: Żuk Przeróbka z A11 na A13 | ||||
Ciąg dalszy zabawy z montażem fabrycznej ścinaki..już zabierałem się do montażu szyby, jednak po próbie wyczyszczenia skorodowanych miejsc, wypiaskowałem cały element. Przed tym jednak usunąłem kątownik zgrzany od strony wewnętrznej, a służący do przytrzymania wygłuszenia. Po piachu pojawiła się perforacja przy rancie uszczelki. Ścianka zapodkładowanaepoksydem oraz uzupełniony ubytek blachy.
|
Autor: | sztyrlitz1 [ 02 marca 2017, 11:43 ] | |||
Tytuł: | Re: Żuk Przeróbka z A11 na A13 | |||
Zdjęcia polakierowanej ścianki.
|
Autor: | sztyrlitz1 [ 02 marca 2017, 12:11 ] | ||||||
Tytuł: | Re: Żuk Przeróbka z A11 na A13 | ||||||
Sobota, 25 lutego 2017 r., Następny etap to pasowanie ścianki. Problem pojawił się wewnątrz kabiny. Ścianka w A07 ma nieco inaczej montowany profil omega, tj ok 1 cm poniżej krawędzi ścianki, i jest on zgrzewany z kątownikiem, który tworzy rant dla osłony krawędzi. Nie chciałem osłabiać fabrycznego rozwiązania, więc usunąłem kątownik zewnętrzny. Z kolei w A11 profil ten jest elementem górnej ścianki, w której montowana jest szyba. Profile zachodziły jeden na drugi. Wziąłem szczypcami dekarskimi "rozgiąłem" na całej długości profil ścianki, dzięki temu ścianka oparła się na fabrycznym profilu omega grodzi A07, a rant z A11 "pokrył" profil. Dzięki temu ścianka ma podwójne wzmocnie a połączenie wygląda wewnątrz niemal jak fabryczne. Ponadto usunąłem pozostałości słupków, była tam surowa, skorodowana blacha, którą zabezpieczyłem brunoxem. Pozostało zamontować szybę, co uczynię przed montażem ścianki, a ścianka zostanie wklejona na klej oraz przynitowana. Zatem ten etap przebudowy kabiny A07 na A11/A13 odbył się bez spawania/zgrzewania/migomatu.
|
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |