Dzisiaj jest 29 marca 2024, 11:02


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Post: 25 lutego 2017, 20:06 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
jak huczy i drga pow 65km/h to sprawdz luzy na wieloklinie, krzyżakach i podporze wału. wał do roboty i wyważenia, do 80-85 powinno być znośnie.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 lutego 2017, 13:35 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 27 stycznia 2017, 11:25
Posty: 31
Lokalizacja: Śląsk/Miedary
Pojazd: żuk a11 1997
Drgać to moze i nie drga ale hałas straszny silnik wyje wysokie obroty juz strasznie a na liczniku trochę ponad 60 :P . Musze to przyobserwować. Pomyśleć poważnie nad wygłuszeniem kabiny.Na allegro wielki wybór mat wygłuszających samoprzylepnych tylko jaka wybrać czym sie sugerować


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 lutego 2017, 13:38 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 27 stycznia 2017, 11:25
Posty: 31
Lokalizacja: Śląsk/Miedary
Pojazd: żuk a11 1997
Może już sie poprostu odzwyczaiłem od tego typu samochodów ;) Miałem kiedyś garbusa ale juz nie pamietam jakie tam szły db.
Żeby tak chociaż miedzy miastami swobodnie poleciec te 75kmh bez nauszników


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 lutego 2017, 14:18 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 marca 2016, 22:10
Posty: 307
Lokalizacja: opolskie
Pojazd: żuk a 156 b
Nie wiem u mnie blaszak pojedzie i 95 km/h i przy tej prędkości wszystko buczy chuczy i się trzęsie ;) ale tak się nie jeździ. A Tak 80km/h to jest optymalna prędkość w naszym żuku między miastami bez nauszników ;) nie wygłuszany, skrzynia czterobiegowa.

_________________
W pogoni dzisiejszego świata, warto pamiętać, co jest naszą przeszłością...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 lutego 2017, 16:25 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 27 stycznia 2017, 11:25
Posty: 31
Lokalizacja: Śląsk/Miedary
Pojazd: żuk a11 1997
hmmmm a może mi predkościomierz oszukuje trzeba to sprawdzić


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 lutego 2017, 16:55 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
skrzynia 3 czy 4 żadna róznica, ostatni bieg ma to samo przełożenie=1.
Zgłoś się do Audiobasa, on Ci maty dobierze, to zawodowiec w tej materii.
Ale najpierw usuń przyczyny hałasu-uszkodzone poduszki,przesztywnione mocowanie wydechu,zużyte łożyska, luźny czy niesprawny osprzęt. sporo hałasu robi wiatrak chłodnicy, ludzie montują śmigło od starego benzynowego transita albo sam elektryczny i jest ciszej sporo. pouszczelniaj wszystkie otwory w grodzi i podłodze, daj 2 gumy na wajchę od biegów, sprawdz uszczelkę pokrywy silnika.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 lutego 2017, 17:43 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Zawieszenie smaruj smarem z dwusiarczkiem molibdenu co 2-3 tys. km. Posłuży długo :) I teraz po skręceniu po jakichś 1000 km posprawdzaj, czy wszystko dobrze dokręcone, podociągaj zgodnie z książką, mogło się ułożyć i poluzować.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 lutego 2017, 15:14 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 27 stycznia 2017, 11:25
Posty: 31
Lokalizacja: Śląsk/Miedary
Pojazd: żuk a11 1997
Dzieki za wskazówki napewno wszystko poogladam pouszczelniam itd. Na regulacje musze zglosić sie do tych moich magików ktorzy mi to robili własnie po 1000km.Troszke to potrwa.Czy ten smar z dwusiaczkiem ma jakies lepsze właściwosci ?.
Czy wszystkie metalowe elementy zawieszenie potraktowac jakims bitumem ?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 lutego 2017, 19:22 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
smaruje nawet jak smar sie wytopi:) zawieszenia 3x dłużej wytrzymują.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 lutego 2017, 00:03 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Smar z dwusiarczkiem molibdenu jest droźszy i nie kupisz go na każdej stacji, ale do mocno obciążonych udarowo połączeń ślizgowych jest najlepszy.
Ważne, żeby smarowac tylko połączenia, które regularnie się ruszają, oraz nie smarować nim łożysk tocznych. Czyli do zawieszenia w naszych wozidłach wraz z układek mierowniczym pasuje idealnie.
Nie zaleca się go też do połaczeń z miedzią, bo może niefajnie zareagować. No i nie zaleca się go mieszac z innym.jak masz tam zwykły litowy smar to powinieneś solidnie posmarowac nowym smarem, żeby tamten "wypluć" na zewnątrz.
Przt smarowaniu mega istotne jest bujanie samochodem (przy wahaczach) i kręcenie kierą (prz smarowaniu drążka środkowego i zwrotnic), pozwala to na równomierne rozprowadzenie nowego smaru, a nie tylko jego przejście "po najmniejszej linii oporu" ;)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 marca 2017, 13:29 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 27 stycznia 2017, 11:25
Posty: 31
Lokalizacja: Śląsk/Miedary
Pojazd: żuk a11 1997
Póki co założyłem dwie brakujące klamry zamykające pokrywe silnika i tak jakby ciszej sie zrobiło. Pytanko, ponieważ nie dzałają mi awaryjne ( migacze są) czy to wina przekaźnika ? czy jest a jesli tak to gdzie znajduje sie przekaznik swiateł awaryjnych ?? Podłączenie do przełącznika jest za pomocą kostki i wygląda na nieruszane,ogólnie ta instalacje w tym moim żuku wygląda na niesplądrowaną przez Januszy ;).


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 marca 2017, 18:28 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
Cytryn i Gumiak nie czuli się mocni w elektryce widać;)

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 marca 2017, 19:14 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 27 stycznia 2017, 11:25
Posty: 31
Lokalizacja: Śląsk/Miedary
Pojazd: żuk a11 1997
hehehe :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 marca 2017, 22:03 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Przerywacze kierunkow i awaryjnych powinny byc z przodu pod maską na scianie grodziowej po stronie kierowcy. Takie dwa aluminiowe "kieliszki" każdy z trzema przewodami. Możesz zamienic na elektroniczne od jakiegos Fiata czy Alfy i nie bedziesz mial takich problemow..

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 marca 2017, 22:37 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 marca 2016, 22:10
Posty: 307
Lokalizacja: opolskie
Pojazd: żuk a 156 b
Strucelsw pisze:
Cytryn i Gumiak nie czuli się mocni w elektryce widać;)

przecież ty nie fejsbukowy :D :D

_________________
W pogoni dzisiejszego świata, warto pamiętać, co jest naszą przeszłością...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net