Dzisiaj jest 27 kwietnia 2024, 11:29


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 110 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna
Autor Wiadomość
Post: 20 września 2017, 23:25 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
hakin1 pisze:
M ktos z Was jakies fotki od spodu, jak to bylo zamontowane w oryginale? Dzieki!


Nie mam akurat pod ręką fotek od spodu, ale w moim strażaku hak jest zespawany z ramą:

Załącznik:
hak strażak.jpg
hak strażak.jpg [ 724.91 KiB | Przeglądany 4294 razy ]

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 września 2017, 05:17 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 listopada 2015, 09:31
Posty: 317
Pojazd: DMP Lublin 3324 Groszek
Twój hak jest hakiem pancernym, do pancernych przyczepek. A dziś wystarczy zwykły kulowy do przyczep lekkich. :)

_________________
pozdrrrawiam! :)
zbYszek http://www.zbychewka.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 września 2017, 08:51 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sierpnia 2017, 14:06
Posty: 157
Lokalizacja: Ashford, Kent, UK
Pojazd: Żuk A151B
No faktycznie hak jest potezny.. Mysle ze Zuczek ciagal przyczepy ze zbozem, a Ciapek przyczepki samochodowe :-)
Mysle, ze hak do Lublina powinien sprostac zadaniu..


Załączniki:
hak.jpg
hak.jpg [ 109.9 KiB | Przeglądany 4286 razy ]

_________________
Niestety zachorowal na:
- Covid 19 ( moze )
- Zuk A151B 1982'
- Robur 2002A 1973'
- K750 military 1971'
- 3x Simson SR2 1959-60
- Komar 1969'
- Honda Spacy 125 1994'
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 września 2017, 20:09 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
zbiegusek pisze:
Twój hak jest hakiem pancernym, do pancernych przyczepek. :)


Pancernych to może nie, ale bojowych (pożarniczych) z motopompą to pewnie tak ;)

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 października 2017, 21:27 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sierpnia 2017, 14:06
Posty: 157
Lokalizacja: Ashford, Kent, UK
Pojazd: Żuk A151B
Witam ponownieŻukowatych. Musiałem odstawić prace remontowe na czas remontu w domu, dla żony było to ważniejsze niby...Trudno..
Jestem już gotowy do poskładnia gażnika i reszty klockow po czyszczeniu, ale mam znow pytanie odnosnie płynu hamulcowego..
Mam próbkę płynu obecnego, jest czerwono-brunatny..
Kupiłem w PL DA1, jest jasny, nowy DOT minimalnie ciemniejszy, jednak zaden z nich nie wchodzi w czerwień jak ten co mam. Próbowałem mieszać wszystkie z nich ze sobą, na różne sposoby i żaden niby nie robi kaszy ani się nie waży z drugim.. Cholera nie wiem co robić, nie chcę zmieniać kompletnie całego układu na nowy, bo musze dolać tylko troche "czegoś".. CZy ktoś w Was kojarzy ten czerwony płyn, DOT czy DA?
Drugie pytanie- jak sobie radzicie z podnoszeniem Żuka na podnośniku, normalny podnośnik oczywiście nie sięga ramy lub innych elementów, podkładanie klocków ok, ale nie chce zginąć pod ramą Żuka, bo się obsunęła.. Jakieś pomysły?
Co do innych rzeczy- mam już fotele od Defendera, zamontowane, czekają na czerwoną tapicerkę, dam znac niebawem. Dajcie znać co do reszty moich pytan ok? Pozdro Mirek

_________________
Niestety zachorowal na:
- Covid 19 ( moze )
- Zuk A151B 1982'
- Robur 2002A 1973'
- K750 military 1971'
- 3x Simson SR2 1959-60
- Komar 1969'
- Honda Spacy 125 1994'


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 października 2017, 22:22 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Podnosisz za przednie wahacze lub tylny most zwykłym podnośnikiem kolumnowym lub żabą.

Najlepiej wymień 100% układu hamulcowego na nowy i zalej nowym płynem DOT-4. Wtedy masz pewność, że wszystko jest okej. A w stosunku do użerania się ze starym i kombinowania płynu to nie jest jakiś duży koszt - cylinderki po ok. 30-35zł, pompa z serwem powinna się zamknąć w 200-250zł, do tego komplet szczęk na dwa koła to ok. 120zł i zostaje Ci przetoczyć bębny i nowe przewody, najlepiej miedziane z metra i zarobisz sobie końcówki, jak potrzebujesz + 3 wężyki elastyczne.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 października 2017, 11:11 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sierpnia 2017, 14:06
Posty: 157
Lokalizacja: Ashford, Kent, UK
Pojazd: Żuk A151B
Marian, wszystko sie zgadza z tym, że najlepiej wymienić cały układ, tylko że ja w UK i nie mam za bardzo jak przetoczyć bębnów.. Ogólnie hamuje ok, tylko przydałoby się dolać setkę do zbiorniczka.. Nic nie cieknie, jest w miarę porządnie, więc nie chciałbym wybebeszać wszystkiego na raz. Może po prostu kojarzycie ten czerwony kolor płynu.. DA1 strasznie śmierdzi, ten co mam nie za bardzo..

_________________
Niestety zachorowal na:
- Covid 19 ( moze )
- Zuk A151B 1982'
- Robur 2002A 1973'
- K750 military 1971'
- 3x Simson SR2 1959-60
- Komar 1969'
- Honda Spacy 125 1994'


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 października 2017, 12:42 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Może R3?

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 października 2017, 13:07 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sierpnia 2017, 14:06
Posty: 157
Lokalizacja: Ashford, Kent, UK
Pojazd: Żuk A151B
R3 jest zielony...

_________________
Niestety zachorowal na:
- Covid 19 ( moze )
- Zuk A151B 1982'
- Robur 2002A 1973'
- K750 military 1971'
- 3x Simson SR2 1959-60
- Komar 1969'
- Honda Spacy 125 1994'


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 października 2017, 16:45 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
nie wolno podnosić za most pośrodku, tylko pod resorami

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 października 2017, 19:07 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sierpnia 2017, 14:06
Posty: 157
Lokalizacja: Ashford, Kent, UK
Pojazd: Żuk A151B
Hej Strucel, powinieneś mieć doświadczenie z płynami hamulcowymi... Czerwony to jaki wg Ciebie?

_________________
Niestety zachorowal na:
- Covid 19 ( moze )
- Zuk A151B 1982'
- Robur 2002A 1973'
- K750 military 1971'
- 3x Simson SR2 1959-60
- Komar 1969'
- Honda Spacy 125 1994'


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 października 2017, 19:46 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
pisałem już. najbardziej zblizony to da1 ale mozesz jeszcze sprawdzić czy jest oleisty czy raczej konsystencja koncentratu do chłodnic. jak oleisty to da1. ale mozliwe,że ktoś wlał np. olej ATF, bo prawdę mówiąc stricte czerwonego hamulcowego nie widziałem

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 października 2017, 19:49 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
a moze wyglada jak na tym przedostatnim foto:
https://autokult.pl/12745,jak-dbac-o-pl ... y-poradnik
to po prostu przepalony płyn typu dot

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 października 2017, 15:43 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sierpnia 2017, 14:06
Posty: 157
Lokalizacja: Ashford, Kent, UK
Pojazd: Żuk A151B
Strucel.. i o to chłodzi :-) Chyba masz racje, ze to stary dot.. Czytałem, że chłonie wodę strasznie nawt jak zamknięty układ całkowicie i że robi się czerwonawy po jakims czasie.. Dzięki wielkie za te zdjęcie, bo mnie naprowadziłeś.
W takim układzie biorę sie za przepłukanie starego Dota i zalanie nowym.
Dziś włożyłem przeczyszczony Weber, zawory nastawione, kopułka nowa, palec nowy, już się rozmazyłem, że go odpalę dziś, a tu lipa. Jeden z przewodów wn który wchodził w kopułkę po prostu nie miał metalowej obudowy na koncu, sterczał sam kabel, więc ktoś fuszerkę odwalił, muszę zaraz kupić nowe kable i niestety czekać tydzień na przesyłkę.. Oj mówie Wam, jak nie urok to sraczka..Zawsze coś.. Nie wiem, jak to chodziło jak kupiłem, bo niby jakos się wkręcał na obroty, ale z tym kablem tylko odsłoniętym i wciśnietym do kopułki, to tak dziwne że chodził w miarę. . To na razie tyle z placu boju. Odezwę się niebawem.

_________________
Niestety zachorowal na:
- Covid 19 ( moze )
- Zuk A151B 1982'
- Robur 2002A 1973'
- K750 military 1971'
- 3x Simson SR2 1959-60
- Komar 1969'
- Honda Spacy 125 1994'


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 października 2017, 15:59 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
kup te kable:

http://www.janmor.pl/product/S08.P

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 110 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net