Dzisiaj jest 28 marca 2024, 09:25


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 110 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna
Autor Wiadomość
Post: 26 sierpnia 2017, 20:32 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sierpnia 2017, 14:06
Posty: 157
Lokalizacja: Ashford, Kent, UK
Pojazd: Żuk A151B
Witam ponownie. Mój Żuk strażacki straszy obecnie angielskie ulice, wzbudzając szok, przerażenie, przekleństwa i czasami wyrazy szacunku...

Niczym sie nie zrażając, z polskimi flagami w karoserii chciałbym Wam pokazac mojego Zuczka, ktory dostanie niedługo nową farbę i kilka innych ulepszaczy :-).. Zdjęcia z dzisiaj..


Załączniki:
IMG_2773.JPG
IMG_2773.JPG [ 156.2 KiB | Przeglądany 7770 razy ]
IMG_2775.JPG
IMG_2775.JPG [ 109.31 KiB | Przeglądany 7770 razy ]

_________________
Niestety zachorowal na:
- Covid 19 ( moze )
- Zuk A151B 1982'
- Robur 2002A 1973'
- K750 military 1971'
- 3x Simson SR2 1959-60
- Komar 1969'
- Honda Spacy 125 1994'
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 sierpnia 2017, 20:49 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sierpnia 2017, 14:06
Posty: 157
Lokalizacja: Ashford, Kent, UK
Pojazd: Żuk A151B
Mam jeszcze pytanie do Was, zadymione sa 2 swiece z 4ech, więc za bardzo nie chce chodzic bez ssania.. Wykręciłem wszystkie swiece, wyczysciłem, so nowe NGK, jednak nie jestem pewien co do podłączenia kabli ze swiecami.. czy mogę podłączyć kable wg kolejności 4-3-2-1 czy jest na to jakis sposób? Pozdr i dzięki. Mirek

_________________
Niestety zachorowal na:
- Covid 19 ( moze )
- Zuk A151B 1982'
- Robur 2002A 1973'
- K750 military 1971'
- 3x Simson SR2 1959-60
- Komar 1969'
- Honda Spacy 125 1994'


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 sierpnia 2017, 20:57 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
świece masz zakopcone na sąsiednich cyl. 1 i 2 lub 3i4? sprawdz uszczelke kolektorów. kolejność zapłonu to 1243 licząc 1 cyl od rozrządu. a na przyszłośc polecam Denso WF20TT

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 sierpnia 2017, 20:59 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 grudnia 2014, 20:22
Posty: 267
Lokalizacja: Warszawa
Hej,
patrząc na kopułę z góry podłączasz od lewej 1(pierwszy gar od chłodnicy) - 2 - cewka - 4 -3

Fajna sprawa - Żuk w UK :)

_________________
A156 1984
A18 LUX 1990
A07 1990
A18 1993
A075 1995


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 sierpnia 2017, 21:16 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sierpnia 2017, 14:06
Posty: 157
Lokalizacja: Ashford, Kent, UK
Pojazd: Żuk A151B
Dzięki, czyli wszystko chyba ok z podłaczeniem, mam 1-2-4-3.. Muszę zerknąc jutro jakie świece mam zakopcone. Ogólnie pali od strzała, jednak muszę mieć włączone ssanie, zeby jakoś chodził...
Kurna chata, wyczyszczę gażnik niebawem, moze coś z tym nie tak. Mam stary motor Kaśke, 1968', zżarłem zęby na niej, wymieniłem prawie wszystko, działa jak ta lala .. W żuku jeszcze nie grzebałem, wolę zapytać Was najpierw.. Poprzednie OSP potwierdziło, ze nie robiło żadnych luzów zaworowych, może w tę mańke uderzyć?

_________________
Niestety zachorowal na:
- Covid 19 ( moze )
- Zuk A151B 1982'
- Robur 2002A 1973'
- K750 military 1971'
- 3x Simson SR2 1959-60
- Komar 1969'
- Honda Spacy 125 1994'


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 sierpnia 2017, 21:29 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sierpnia 2017, 14:06
Posty: 157
Lokalizacja: Ashford, Kent, UK
Pojazd: Żuk A151B
Aha, szukam jeszcze haka do mojego sprzętu, coby ciągnął przyczepkę z moim motorem :-) Mam sam wyspawać, czy zdarzają się specjalne?

_________________
Niestety zachorowal na:
- Covid 19 ( moze )
- Zuk A151B 1982'
- Robur 2002A 1973'
- K750 military 1971'
- 3x Simson SR2 1959-60
- Komar 1969'
- Honda Spacy 125 1994'


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 sierpnia 2017, 22:41 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
"Zdarzają się" to perfekcyjne określenie sytuacji :D I też są wyspawane przez zakłady rzemieślnicze. Możesz zerknąć w ogłoszenia, czy może akurta ktoś sprzedaje dedykowana używkę - a nuż się trafi. :wink:

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 sierpnia 2017, 12:03 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
luzy sprawdz, nie zaszkodzi
, ale lewe powietrze może być właśnie z uszczelki kolektor-głowica, wtedy beda 2 gary obok siebie zakopcone. to częsty przypadek

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 sierpnia 2017, 19:55 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sierpnia 2017, 14:06
Posty: 157
Lokalizacja: Ashford, Kent, UK
Pojazd: Żuk A151B
Aj cholera, mam teraz urlop, za tydzien zerknę co mu dolega. Ogólnie chodzi ok, ale na ssaniu :-)

_________________
Niestety zachorowal na:
- Covid 19 ( moze )
- Zuk A151B 1982'
- Robur 2002A 1973'
- K750 military 1971'
- 3x Simson SR2 1959-60
- Komar 1969'
- Honda Spacy 125 1994'


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 września 2017, 20:49 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sierpnia 2017, 14:06
Posty: 157
Lokalizacja: Ashford, Kent, UK
Pojazd: Żuk A151B
No to mały 'apdejt' :-) W poprzednią sobotę z radością (4 żubry) postanowiłem przeczyścić świece, kopułkę i palec. Wszystko wykonane wzorcowo. Prawie. Kopułkę jakimś cudem (%) nie zapiąłem na dwie blaszki tylko na jedną i postanowiłem uruchomić Żuczka. Efekt: palec wyrąbał super przerwę w metalowych pinach w kopułce, więc przestał stykać poprawnie i zamiast 4 cylindrów u mnie działają tylko 2 :-) Niestety musze poczekać na nowe części (kopułka, palec, kable) około 2 tyg, bo to 'zagranica' a mój Tato gromadzi części na paczke większą.. Na drugi dzień idąc tropem postanowiłem odkręcić dekiel od zaworów, coby ustawić odpowiedni luz, okazło się , iz ostatnia nakrętka się odkręciła i wszystko leżalo ładnie przy klawiaturze. Ok, sprężyna wróciła na miejsce, śruba dokręcona, postanowiłem wyczyścić gaźnik, wszystko rozebrane, Weber przeczyszczony, czeka na nowe uszczelki. Takim to sposobem (jak zwykle) z chodzącego sprzęta mam złom pod domem, ale wszystko czeka na nowe części. Martwi mnie tylko ustawianie tych zaworów, gdyż doświadczenie mam tylko z moim ruskim motorem, a tu 4 cylindry :-) Kolejna sprawa, to te ssanie, gdzie żuczek chodzi najlepiej, bez niego troche sie dławi. Może nowe kable i czyszczenie gaźnika pomoże, wiec na razie czekam. Poprzednik, czyli OSP wymienił nowe świece, tłumik i filtr oleju z olejem, myślę, ze zapłon jest ok, bo nie strzela. Piszcie, jak macie jakies pomysły na regulacje tych zaworów, bo jak na razie nie mam pomysłu na obrót wału. Jedna osoba na korbie a druga ustawia? Sam musze to zrobić i nie wiem czy kręcić paskiem, czy jak.. Pozdro Mirek (aha, własnie nabyłem 2 ławki skłądane od Land Rover'a Defender'a, wiec bedzie to wyposażenie dodatkowe). Zdjęcia po ukończeniu.

_________________
Niestety zachorowal na:
- Covid 19 ( moze )
- Zuk A151B 1982'
- Robur 2002A 1973'
- K750 military 1971'
- 3x Simson SR2 1959-60
- Komar 1969'
- Honda Spacy 125 1994'


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 września 2017, 21:28 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
http://polskiedostawczaki.pl/podstawowe ... oraz-m-20/

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 września 2017, 19:29 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sierpnia 2017, 14:06
Posty: 157
Lokalizacja: Ashford, Kent, UK
Pojazd: Żuk A151B
Dzięki za link, już to wcześniej przeglądałem, będę zaglądał do tego w weekend.
Powiedzcie mi jeszcze tylko, czy spotkaliście się z dwoma zbiorniczkami w kabinie, przy lewarku hamulca ręcznego. To zbiorniczki płynu hamulcowego? Jeżeli tak, to który ma być napełniony a moze dwa? Czeski film dla mnie. Prosze o pomoc :-)
Aha, mój kolega z klubu lokalnego Land Rovera (i z innego klubu pojazdów zabytkowych) napalił się na strażaka, wiec jeżeli mielibyście na sprzedaż coś ciekawego, to dam mu znać.


Załączniki:
IMG_2806.JPG
IMG_2806.JPG [ 517.26 KiB | Przeglądany 7615 razy ]

_________________
Niestety zachorowal na:
- Covid 19 ( moze )
- Zuk A151B 1982'
- Robur 2002A 1973'
- K750 military 1971'
- 3x Simson SR2 1959-60
- Komar 1969'
- Honda Spacy 125 1994'
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 września 2017, 19:46 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
tak i oba muszą być wypełnione

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 września 2017, 19:28 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sierpnia 2017, 14:06
Posty: 157
Lokalizacja: Ashford, Kent, UK
Pojazd: Żuk A151B
Strucel, mój płyn obecny jest czerwony, DOT4 co mam jasno-zółty.. Czy dolać bez obawy czy wymienic cały z układu? Zostawiłem na noc troszkę zmiesznaego starego z nowym, coby zobaczyć jak sie 'gryzie' ..Widzę, że muszę wyczyścić zbiorniczek płynu chłodniczego, bo syf w środku nieziemski.. W związku z tym spuszczać całą wodę z ukąłdu również? Sorry za te pytania, ale tutaj nie mam kogo się dopytać.. Pozdr Mirek

_________________
Niestety zachorowal na:
- Covid 19 ( moze )
- Zuk A151B 1982'
- Robur 2002A 1973'
- K750 military 1971'
- 3x Simson SR2 1959-60
- Komar 1969'
- Honda Spacy 125 1994'


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 września 2017, 20:26 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Jak chcesz zrobić dobrze, to najlepiej wymień wszystkie płyny i zrób dobrą płukankę. Przy układzie chłodniczym wodą destylowaną z kwaskiem cytrynowym, przy układzie hamulcowym najlepiej zrobić płukankę denaturatem, aczkolwiek przemyślałbym wymianę wszystkich gumowych elementów na nowe (wężyki, oringi w tłoczkach i pompie).

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 110 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net