Dzisiaj jest 28 kwietnia 2024, 03:04


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 29 stycznia 2010, 11:26 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Gratuluje Żuka :) Jak będziesz szukać garażu dla niego ,to znajdź taki, w któym się i moja Nysa zmieści, to będziemy razem remontować nasze cacka :D
Teraz na zime go wytrzyj ze soli i zakonserwuj :) On stoi u Ciebie? Nie chciałbym sie narzucać, ale chętnie go zobaczę :lol:

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 stycznia 2010, 12:14 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 stycznia 2010, 17:28
Posty: 57
Lokalizacja: Jelenia Góra
Spoko. Możesz wpaść kiedy chcesz. Dzisiaj np. jestem w domu.
Garaż mam tylko cholera trochę za niski :(

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 stycznia 2010, 19:49 
Administrator Nysa Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 11:09
Posty: 1057
Lokalizacja: Polska
Gratki Żuka ! Strazackie mają ten swój urok :D . Czytałem relację z wypadu po niego :D i cóż dodać ,jakby podróz była bez przygód nie miąłbyś co wspominać hehe
Detale sa spokonie osiągalne ,kwestia obskoczenie remiz po wioskach z zapasem flaszek :) w bagażniku .


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 stycznia 2010, 22:09 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 stycznia 2010, 17:28
Posty: 57
Lokalizacja: Jelenia Góra
Mam takie małe pytanko. Czy ktoś się orientuje czy bak paliwa w Żukach zawsze był taki sam czy się możne zmieniał. Mój jest dziurawy i wyciekło mi całe paliwo. Mam nowy na oku ale chcę być pewien, ze będzie dobry

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 stycznia 2010, 08:32 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 817
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
takie same tylko do skrzyniowcow wlew jest sztywny a do blaszakow i pickapow jest ragment gumowy:)

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 stycznia 2010, 09:17 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 stycznia 2010, 17:28
Posty: 57
Lokalizacja: Jelenia Góra
Ale to jest tak, ze bak jest inny czy jeden jest do pewnego miejsca sztywny a drugi ma dodatkowo gumową rurę?

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 stycznia 2010, 10:00 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
kupujesz zbiornik nawet od skrzyniaka obcinasz wlew czyli rure i obcinasz twoj wlew ze starego zbiornika , przyspawujesz do nowego zbiornika i jest ok, pisze tak w wypadku jak bys niedostal zbiornika kompletnego do zuka blaszaka , ja w nysie tez mam zbiornik z zuka skrzyniaka i przerobiny wlew.

wlew jest taki ze wychodzi rura ze zbiornika po srodku gumowy waz i koncowka czyli korek wlewu.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 stycznia 2010, 10:24 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 września 2009, 21:11
Posty: 333
Lokalizacja: Kalisz
A ktoś wie do kiedy była w baku miarka paliwa? I w jakich wersjach?

_________________
Jeśli wierzysz, że się uda, znajdziesz każdą "nieosiągalną" część!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 lutego 2010, 18:35 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lutego 2009, 10:18
Posty: 437
Lokalizacja: Skąd Inąd
A do kiedy pływak był oddzielnie od "smoka" a od kiedy stanowią one jeden zespół :?:

_________________
www.facebook.com/blachoterapia


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 lutego 2010, 19:14 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Ja nie wiedziałem nawet, że były one "dwa w jednym". Chyba zawsze były osobno... :roll:

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 lutego 2010, 19:54 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lutego 2009, 10:18
Posty: 437
Lokalizacja: Skąd Inąd
ja też nie, dopóki nie napotkałem takowych na Allegro, dlatego pytam

_________________
www.facebook.com/blachoterapia


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 lutego 2010, 21:03 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
byl plywak , i miarka do wyciagania to takie zabezpieczenie jak by plywak elektryczny zdechl , ale z biegiem lat wycofali ten reczny bagnet.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 07 lutego 2010, 17:27 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 stycznia 2010, 17:28
Posty: 57
Lokalizacja: Jelenia Góra
Ja mam jeszcze taki bagnet.

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 22:28 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Jako, że zostałem upoważniony przez właściciela do upowszechniania ściśle tajnych informacji dotyczących remotnu Żuka prezentuję dzisiejsze postępy w pracach :D

Może najpierw o skrzyni, którą zdemontowaliśmy jakiś czas temu, rozebrałem ją, ale z braku narzędzi nie dało się jej rozebrać dalej i zrobić to, co trzeba było. a trzeba było wymienić tylko łożysko wałka sprzęgłowego. Cała reszta skrzyni jest jak nówka! Pokrywa boczna jak ze sklepu, zero śladów zużycia! I na dodatek zielona obudowa, co dla mnie było dziwne - zawsze widziałem tylko czerwone :D
Łozysko wymienił i złożył skrzynię w końcu mechanik z warsztatu komunikacji miejskiej, za w sumie nie duze pieniadze :)
Obrazek
Dziś skrzynia została zamontowana, razem z hamulcem ręcznym wyposazonym w nową okłądzinę :)

Nadkola powoli odzyskują swój blask, a przygotowane pokrywy od pompy hamulcowej i wziernika baku czekają na montaż :)

Obrazek

Obrazek

No i wreszcie przejdźmy do dzisiejszych ręko-flekso-spawarko czynów, czyli stopni.
Zgnite części zostały wymienione, w przypadku stopnia bocznych drzwi skonczylo sie na wymianie calego stopnia ;) No i cała podłoga kabiny została pomalowana :) Blaszne części pod siedzeniami a także dźwignia ręcznego też są/będa na nowo pomalowane :)

Obrazek

Obrazek

Tutaj należą się Kacprowi brawa za nowa podstawkę na akumulator :)
Obrazek

Obrazek

Listwy aluminiowe czekają już u mnie wypolerowane na błysk :) Jak pogoda i samopoczucie dopisze jutro będą zmontowane i powoli trzeba będzie kończyć robotę z wnętrzem, i się przejechać gdzieś, żeby zdiagnozować na 100% silnik, bo byly rozne pomysly, co go boli :D
Poza tym dużo się w Zuku zmieniło, bo jest juz dawno wyposazony w nowy bak, nowy tłumik itd... :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 11:02 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Chciałem jeszce dodac, że po wczorajszych dociekaniach doszliśmy do wniosku, że ten Żuk, jest jednym z pierwszych z nową budą!!! Żuk na tabliczce znamionowej i w papierach ma rok produkcji 1973, a date pierwszej rejestracji 02.01.1973 :shock: Czyli, jesli nowa kabine zaczeli produkowac (oficjalnie) od 01.01.1973, to ten Żuk jest jendym z pierwszych, dlatego wszystko inne oprócz nadwozia jest jeszce najstarsze - wnętrze smutkowe, skrzynia zielona z wodzikami, biegi przy kierownicy, docisk "słoneczko", reczny na wale, amortyzatory ramieniowe, resory wąskie, stary typ chłodnicy, nawet przednie tarcze kotwiczne są jakieś inne, niż w mojej Nysie, stąd wnioskuję, że to jakiś starszy typ - bębny też są ciut inne - takie jak teraz są na allegro, mają taki kołnierz, że z obu stron zachodzą na tarczę kotwiczną, nie tak jak te nowsze, tylko od wewnątrz. Wogóle wszystko jeszcze stary typ :) Już nawet myśleliśmy o zmianie przodu na smutkowy, ale w końcu stwierdziliśmy, że zostawimy oryginał, nie ma sensu się bawić w takie przeróbki :) Ba! Ten Żuk na mawet przedni zderzak smutkowy i wygląda, że tak miał od nowości!! :)
Także ciekawa sztuka się Kacprowi trafiła :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net