Forum Miłośników Polskich Dostawczaków https://forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
Nie ma kariery bez T4 https://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=21&t=4906 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Dziwny Mag [ 18 sierpnia 2020, 22:13 ] |
Tytuł: | Re: Nie ma kariery bez T4 |
Panie... jakich my czasów dożyli... Swoją drogą - zaskakująco dobrze wygląda! |
Autor: | miras7 [ 19 sierpnia 2020, 09:45 ] |
Tytuł: | Re: Nie ma kariery bez T4 |
Można by w pewnym sensie powiedzieć, że następca Tarpana ... |
Autor: | Historyk1985 [ 19 sierpnia 2020, 12:55 ] |
Tytuł: | Re: Nie ma kariery bez T4 |
Przecież T4, Ford Transit oraz Nysa 522 to obok Polonezów są ikony taboru samochodowego i symbol polskiej policji lat 90-tych i dwutysięcznych!!! Jeszcze, żeby obok tego T4 postawić Transita i miałbyś własny 13 posterunek Czapka baseballówka z policyjnym orzełkiem, żółta kamizelka odblaskowa z napisem "POLICJA" i była by perełka na zjeździe oldtimerów z tym T4 ! Zawsze będę powtarzać, że auta - ikony lat 90-tych to już są klasyki i trzeba je ratować jako historię!!! |
Autor: | Mikry [ 22 sierpnia 2020, 07:56 ] |
Tytuł: | Re: Nie ma kariery bez T4 |
Sam zacząłem poszukiwać T4 do wożenia coraz liczniejszej rodziny i moje spostrzeżenia wyglądają następująco: w ciągu normalnych godzin pracy, w tygodniu jeżdżą niemal wyłącznie towosy, w dużych ilościach, licząc je mogą konkurować ze Skodami Octaviami. Po godzinach jeżdżą niemal wyłącznie przytyrane Caravelle, wożąc do domów/ hoteli pracowniczych robotników przeważnie w toplesie. W weekend zaś widywane są domyte Caravelle i Multivany. Ponieważ mam awersję do aut, których ogłoszenia sięgają 5 stron OLXa wzwyż - musiałem wyszukać jakąś odpowiednio głupią odmianę i znalazłem to: https://www.olx.pl/oferta/volkswagen-t4 ... f4c4b9147e Opis to oczywiście brednie - auto stoi w komisie, w którym żaden z pracowników nie wie o co chodzi, pół roku wcześniej wóz był do kupienia tu: https://sprzedajemy.pl/samochod-volkswa ... nr58433302 Najbardziej stresowało by mnie w takim aucie gdyby kamyczek strzelił w szybę i niestety to się wydarzyło - pęknięte są przednia, tylna i w jednych drzwiach. Producent tego auta już się wyłożył, skąd tu więc takie szyby wziąć? Producentem był Ernst Auwarter, u nas znany głównie z "nadmuchanych" Mercederów Vario, a projektantem Georg Gedl: https://www.ged-design.si/en/georg-gedl ... al-design/ Jeździłbym - gdybyście trafili gdzieś egzemplarz w lepszym stanie (ten z ogłoszenia ma mocno pognitą podłogę) - dajcie znać. Fajny artykuł był też tu: https://spidersweb.pl/autoblog/volkswag ... o-to-jest/ |
Autor: | Historyk1985 [ 23 sierpnia 2020, 21:02 ] |
Tytuł: | Re: Nie ma kariery bez T4 |
2 lata temu idę sobie na targ w Dobrodzieniu - same stragany z ciuchami i warzywami, patrzę na auta sprzedawców i zauważyłem, że to same VW T4! - normalnie, jak na ustawce!!! Szkoda, że nie miałem aparatu przy sobie W komunalce też u mnie pełno tego - zastąpiły m.in. Żuki... ...u drogowców też niemal codziennie widzę różne T4... Nie zdziwił bym się, gdyby teraz różne firmy nasprowadzały tego pełno z Niemiec, bo tam się już tych gratów pozbywają... i było obecnie w Polsce Volkswagenów T4 więcej niż w latach 90-tych! generalnie to najczęściej widuję teraz T4 - częściej niż Żuki, Lubliny, czy stare Transity, czy Merce "Kaczki" Wytrwałości w szukaniu, a znajdziesz dobrego T4 dla siebie!!! |
Autor: | roosman [ 25 sierpnia 2020, 12:14 ] |
Tytuł: | Re: Nie ma kariery bez T4 |
Mikry pisze: Ponieważ mam awersję do aut, których ogłoszenia sięgają 5 stron OLXa wzwyż - musiałem wyszukać jakąś odpowiednio głupią odmianę Multivan 2.8 vr6 (204KM) 4x4 w wersji Long - powodzenia. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |