Forum Miłośników Polskich Dostawczaków http://forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
Zabytkowe dostawczaki czyli ,,Rywale,, Nys i Zukow z epoki http://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=21&t=76 |
Strona 5 z 8 |
Autor: | Zibi_41 [ 26 marca 2010, 20:01 ] |
Tytuł: | |
Moim zdaniem , w owych odległych czasach świetności FSC i FSD , największą konkurencją Nysek i żuków były mercedesy serii 206 i 306. Niestety nie posiadam zdjęć tych samochodów , ale kabina była bardzo podobna do Nysy 501. Konstrukcja : Rama rurowa , podłoga drewniana , silnik umieszczony tak jak w Nysie , z klapą od wewnątrz , diesel 2000 lub 2400 zastosowano z mercedesów 115. Dobrze wykończony , wygodny , trzy miejsca w kabinie , tylko jedna wada która trochę przyczyniła się do ich zniknięcia. Resory skrętne. Miały być nowinką techniczną , okazały się klapą . Zapewniały bardzo dobrą amortyzację , niestety nie nadawały się do wymiany. Jeżeli ktoś dysponuje zdjęciami takiego samochodu , proszę o uzupełnienie postu |
Autor: | Robo [ 06 maja 2010, 17:30 ] |
Tytuł: | |
Piękny jest - daj fotki drugiego. "osłona" tablicy - :jupi: |
Autor: | AdministratorNysaVan [ 06 maja 2010, 18:56 ] |
Tytuł: | |
Prosze bardzo Robo |
Autor: | monterr07 [ 11 września 2010, 09:05 ] |
Tytuł: | |
Ktoś wspominał że Tarpan nie nadaje się do niczego - nie zgadzam się. Mój Tarpan 239 (nadwozie skrzyniowe, silnik Perkins 42 KM) jest po prostu uniwersalne. Tata z wujkiem kupili go jako auto do wożenia towaru (zamiast żuka którym mieli wypadek), paka została zrobiona z drzwiami, w środku wyłozone płytami i jeździli nim po towar. Tarpan pojechał również do Rumuni, teraz służy głównie do wożenia drewna Tarpan to auto, które nadaje się do wielu zadań. |
Autor: | maqsz [ 28 stycznia 2011, 10:26 ] |
Tytuł: | |
Ale jak on jezdzi z tym perkinsem? Nie daje mi to spokoju. Moment duzy, ale moc przeciez malutka i silnik jest wybitnie wolnoobrotowy, nie? |
Autor: | monterr07 [ 28 stycznia 2011, 10:46 ] |
Tytuł: | |
Raczej jeździ Wiadomo - auto rajdowe nie jest, 100 km/h nim nie pojeździsz. Rozpędza się też nie za rewelacyjnie, ale jak się nim jeździ przez 3-4 miesiące w roku, to nie przeszkadza. Po prostu, dojechać na działkę i wrócić http://www.youtube.com/watch?v=5L-pTvF2VQk - tu masz dźwięk jak chodzi, oczywiście w samochodzie też inaczej... po za tym ten jest po remoncie, jak jak wyremontowany silnik chodzi pojęcia nie mam |
Autor: | nysanek [ 15 września 2011, 18:55 ] |
Tytuł: | |
takim oto przyjechal team simson enduro na zawody classic enduro , kolega z forum husqvarny mi podeslal [/img] |
Autor: | Paweł M-11 [ 07 marca 2012, 17:27 ] |
Tytuł: | |
Autor: | szymek [ 21 marca 2012, 12:55 ] |
Tytuł: | |
ma ktos namiar na tylne drzwi do nyski towos ? |
Autor: | Paweł M-11 [ 04 grudnia 2014, 19:42 ] |
Tytuł: | Re: Zabytkowe dostawczaki czyli ,,Rywale,, Nys i Zukow z epo |
Autor: | Robo [ 05 grudnia 2014, 21:08 ] |
Tytuł: | Re: Zabytkowe dostawczaki czyli ,,Rywale,, Nys i Zukow z epo |
Piękny, choć zbutwiały, ale i to ma swój urok. Jakby był blisko to bym se kupił |
Autor: | Marian [ 05 grudnia 2014, 21:26 ] |
Tytuł: | Re: Zabytkowe dostawczaki czyli ,,Rywale,, Nys i Zukow z epo |
Robo - Ty nie kupuj roburów tylko bierz się za 501 Coś się dzieje w temacie, czy dalej sprzęgła nie ma? |
Autor: | Robo [ 06 grudnia 2014, 18:28 ] | ||
Tytuł: | Re: Zabytkowe dostawczaki czyli ,,Rywale,, Nys i Zukow z epo | ||
Załącznik:
|
Strona 5 z 8 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |