Dzisiaj jest 29 marca 2024, 07:09


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Post: 15 lutego 2015, 12:30 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Coś mi się wydaje,że być może trzeba by zaadaptować ten wąs z lublina,bo on jest przykręcany inaczej,do jednej z płyt kotwicznych,o czym pisał kolega Diesel.On obcinał ten kawałek płyty z dodatkowym odlewem do przykręcania wąsa,bo wadził o jakiś element zawieszenia.Trzeba by sprawdzić w praktyce,jak by to do siebie pasowało,bo być może by dało radę to ze sobą pożenić.W zawieszeniu żukowskim nie ma takiego problemu,bo układ kierowniczy jest inaczej skonstruowany,więc nie ma tego wąsa i ten kawałek odlewu jest zbędny.Musisz spróbować zrobić inaczej,może akurat by się dało.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 lutego 2015, 19:00 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 sierpnia 2013, 17:39
Posty: 144
Lokalizacja: bielsko-biala
myslalem o tym ale ten wąs wadziłby przy skrecie o amortyzator.... myslalem ze bedzie hamulec unowoczesniony a tu chyba nici z tego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 lutego 2015, 22:04 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Hmmm, to już nie wiem,co Ci doradzić.Albo coś trzeba jeszcze rzeźbić,albo pogodzić się z bębnami.Tak właśnie mają pionierzy,że robią coś pierwszy raz i to oni muszą zmagać się z trudnościami,a potem inni korzystają z ich doświadczeń i mają łatwiej,bo wszystko podane na tacy.Jeśli oczywiście ktoś decyduje się podzielić tym z szerszym gronem.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 lutego 2015, 17:56 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 sierpnia 2013, 17:39
Posty: 144
Lokalizacja: bielsko-biala
jest rozwiazanie ale dosyc niebezpieczne:) przeciąc wąs i przykrecic go na jednej śrubie,


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 lutego 2015, 18:11 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
nie wchodzi w grę - nigdy nie będzei miało tej wytrzymąłości co cały wąs.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 lutego 2015, 22:29 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
morchun93 pisze:
jest rozwiazanie ale dosyc niebezpieczne:) przeciąc wąs i przykrecic go na jednej śrubie,

I stracić dowód rejestracyjny na pierwszym badaniu technicznym 8) W praktyce pewnie byłoby bardziej ulgowo, ale faktycznie diagnosta w takiej sytuacji powinien bez żadnego słowa zatrzymać dowód.

Wąs musi być na dwóch śrubach - po prostu musi. I ze względu na siły potrzebne do kręcenia kierownicą i skręcania kołami, i ze względu na ustalenie pozycji (żeby nie "latał", nie obracal sie góra-dół na tej jednej śrubie).

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 lutego 2015, 19:05 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 sierpnia 2013, 17:39
Posty: 144
Lokalizacja: bielsko-biala
hehehe :) spokojnie nie mam zamiaru tak jezdzic... Znalazlem rozwiazanie, znaczy tak mi sie wydaje, jak bym podłożył podkladki/tulejki pod wąs i ewentualnie dluzsze sruby dac powiedzmy 12.9, bedzie odsunięcie od jarzma dzieki temu i powinno to hulać, ale pewnie drazek od przekladni do zwrotnicy by trzeba skrócic bo jest skrecony na koncowkach prawie na maxa, tak bylo na tarpanie a wczesniej jezdził wiec stad taka mysl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 lutego 2015, 19:47 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Kombinuj,kombinuj.Nie trać nadziei.Kto ma zrobić,jak nie Polak?Polak wszystko potrafi,a nie tylko kraść i wódę chlać,jak głosi obiegowa opinia :mrgreen:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 lutego 2015, 21:39 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Taka tulejka musiałaby mieć sporą grubość ścianki. ze 2-3mm co najmniej - najlepiej jeszcze jakby w miarę ciasno spasowane ze śrubą.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net