Dzisiaj jest 28 marca 2024, 12:21


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 07 listopada 2014, 19:59 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 sierpnia 2013, 17:39
Posty: 144
Lokalizacja: bielsko-biala
Witam czy zestaw hamulcowy z lublina 2.9 podejdzie na sztywna os do tarpana?:) chodzi o rozmiar piesty czy bedzie pasowac na zwrotnice.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 listopada 2014, 21:27 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Poszukaj na tym forum:
http://lowrider.pl/forum/viewforum.php? ... 42429757b4

Było tam kilkukrotnie opisane, jak założyc tarczowe hamulce do Wawki.

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 listopada 2014, 15:45 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 sierpnia 2013, 17:39
Posty: 144
Lokalizacja: bielsko-biala
no ale w wawce bylo takie zawieszenie jak w żuku, a mi chodzi o to czy zestaw z lublina podejdzie do sztywnej osi z tarpana 239d


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 listopada 2014, 20:44 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Ściślej, to w Żuku było takie jak w Wawce :wink: A w Tarpanie to skąd się wzięło? A nawet w 239d - to jak wyglądają zwrotnice, czopy piasty? Jak wyglądają hamulce?
Nawet nie kliknąłeś, żeby coś sprawdzić...
:roll:

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 listopada 2014, 20:54 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Czemu nie piszesz na pw,tylko zawracasz ludziom na forum głowy ? :mrgreen: Przecież tutaj większość hołduje orginałowi :wink: A odnośnie tematu,to interesują Cię tylko czopy zwrotnic w tej belce.Polskie auta mają to do siebie,ze wszystko jest zunifikowane i o ile się nie mylę,to w tym konkretnym przypadku jest tak samo.Wszystko powinno być takie samo,jak w Żuku,za wyjątkiem tego,że w tarpanie łatwiej wybić sworzeń zwrotnicy,bo nie ma tego wygiętego u góry łącznika wahaczy,przez który jest ciężko to zrobić :wink: Innymi słowy,poza samą konstrukcją belki,zwrotnice powinny być takie same,więc piasty też,a co za tym idzie,zero problemów z założeniem tamtych hamulców.Nie dowiesz się,jeśli nie zaczniesz tego przykręcać. 8)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 listopada 2014, 00:29 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
To nie tak, Buźka, że robi ktoś problem, że pyta, albo że ktoś woli oryginał.

Nie zawsze jest tyle czasu, żeby podać na tacy całego gotowca. W takim przypadku jak tutaj - dodatkowo uważam, że osoba robiąca przeróbkę powinna sama wiedzieć, co robi, a nie, żeby potem w myślach "przeklinała", że ktoś na forum napisał, a nie było dokładnie tak ;)

Osobiście odbudowuję na oryginał - i tu pamiętam i jestem pewien wszystkiego, co piszę. Przeróbka na hamulce tarczowe jest jak najbardziej wykonalna i dość prosta - ale nie "plug & play" - i w takiej sytuacji wolę podpowiedzieć, gdzie szukać. Poza tym - wykonać to można na kilka sposobów - koniec końców decyzja i tak należy do wykonawcy.

Widziałem, o co Kolega pyta, podałem mu link do forum, gdzie taka przeróbka jest wyczerpująco opisana. "Zabrakło" tylko informacji, że "wszystko powinno być takie samo jak w Żuku" ;) - jest takie samo. No ale chyba zabrzmiało, jakbym ni z tąd, ni z owąd podlinkował forum Trabanta albo rowerów górskich :roll: :wink:

ALE - wracając do hamulców - "hece" zaczynają się wlaśnie przy przeróbce na tarcze - nie chciałem tego pisać, bo piszę tylko z pamięci, i należy teraz przed wszystkim postawić słowo CHYBA i i tak sprawdzić np na lowriderze: że tarcze ponoć tylko z wersji 2,9T, że trzeba zmienić oś piasty i nie wiem, czy z łożyskami też nie było jakichś niuansów...

I można dowiedzieć się, że coś pasuje a coś nie, jak się zacznie przykręcać, a można poczytać forum o zawieszeniu Warszawy i mieć sprawdzonego gotowca... Wolna wola :)

Pozdrawiam! :D

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 listopada 2014, 10:47 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 sierpnia 2013, 17:39
Posty: 144
Lokalizacja: bielsko-biala
No tak:) ale zanim zaczne cokolwiek przykrecac a wczesniej rozkrecac chce miec jak najlepiej ulozony plan jak sie tylko da i przygotowac wszystkie potrzebne czesci. Potrzebuje samochod bardzo czesto a jak go rozkrece to nie chce na dlugo sie uziemic:)
dziekuje za wszystkie krytyki i wypowiedzi


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 listopada 2014, 00:52 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Pomroczność jasną chyba ostatnio miałem - w każdym bądź razie tak to wygląda :lol: 8)

Wprost i po kolei:

1) Oś piasty w belce z Tarpana 239D jest taka sama, jak w Żuku, Nysie, Tarpanie benzynowym i Warszawie (prócz najstarszych M20)

2) Przeróbkę na tarczówki pięknie opisał u nas na forum Piotr (zapomniałem o tym zupełnie :oops: )

:arrow: viewtopic.php?f=8&t=2512

3) Jeden z kilku tematów "hamuclowych" na lowriderze:
http://www.lowrider.pl/forum/viewtopic. ... od+lublina

Pozdrawiam! :D

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 listopada 2014, 20:20 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Tak jak pisałem,pełna unifikacja.Właśnie za to kocham polską motoryzację.Wszystko do siebie pasuje. :mrgreen:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 lutego 2015, 16:06 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 sierpnia 2013, 17:39
Posty: 144
Lokalizacja: bielsko-biala
No nie do konca pełna unifikacja.... zabralem sie dzisiaj za montaz hamulcy tarczowych do zuka w ktorym mam oś z tarpana 239d, i jest problem... jak zaloze tarcze kotwiczna na prawe koło nie da sie założyc górnego wąsa drązka kierowniczego bo jedno drugie blokuje i nie wiem co teraz zrobic...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 lutego 2015, 16:08 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 sierpnia 2013, 17:39
Posty: 144
Lokalizacja: bielsko-biala
a w temacie do ktorego podał link 'dziwny mag' jest opisana warszawa a nie tarpan 233d... a on ma z jednej strony 2 wąsy a nie jeden tu i jeden tu, to są rozbierznosci


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 lutego 2015, 18:42 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Wstaw fotkę jak to wygląda.Być może w lublinach sam ten wąs jest jakoś inaczej wygięty,czy coś?W lublinie nie raz to widziałem,ale nie przykładałem do tego większej wagi,natomiast w tarpanie nie widziałem tego na żywo nigdy.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 lutego 2015, 19:16 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 sierpnia 2013, 17:39
Posty: 144
Lokalizacja: bielsko-biala
jutro wstawie fotki


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 lutego 2015, 11:59 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 sierpnia 2013, 17:39
Posty: 144
Lokalizacja: bielsko-biala
oto zdjecie, to co zaznaczone ''x'' przeszkadza w tym zeby wąs doszedl do piasty... troche brudne wiem, ale kupilem tarcze wczoraj i chcialem sprawdzic czy wszystko podejdzie, nic nie czyscilem... i wychodzi na to ze tarcze beda do zwrotu


Załączniki:
IMG_0687.JPG
IMG_0687.JPG [ 118.65 KiB | Przeglądany 9598 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 lutego 2015, 12:01 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 sierpnia 2013, 17:39
Posty: 144
Lokalizacja: bielsko-biala
ten x to akurat otwór na srube jarzma zacisku w plycie kotwicznej...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net