Dzisiaj jest 29 marca 2024, 00:10


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: 04 lutego 2019, 13:11 
Gość Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 kwietnia 2017, 17:57
Posty: 16
Cześć, mam pytanie. Czy skrzynia biegów KIA występująca w Lublinach jest taka sama jak w Honkerze?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 lutego 2019, 18:45 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 listopada 2015, 09:31
Posty: 317
Pojazd: DMP Lublin 3324 Groszek
Ja bym zapytał, czy w Honkerze były takie same jak w Lublinie? ;)
BTW kombinował ktoś z zamianą tylnego mostu małego Lublina na most honkerowski z blokadą? Rozstaw mocowania resorów chyba będzie decydujący?

_________________
pozdrrrawiam! :)
zbYszek http://www.zbychewka.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 lutego 2019, 06:11 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 813
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
Skrzynia jest ta sama na ile się orientuje, za to rozstaw mocowania resorów różni się we wszystkich trzech produktach FS Lublin. Jak chcesz na 100% to mogę zadzwonić do konstruktora podwozi tych pozwoli i się upewnić ;) w sensie ze skrzynią, o mosty już kiedyś pytałem.

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 lutego 2019, 09:14 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 listopada 2015, 09:31
Posty: 317
Pojazd: DMP Lublin 3324 Groszek
Wczoraj znalazłem instrukcję od Honkera 2000 i tam był podany typ skrzyni jako Kia GY?cośtam. Za to dziwny był opis sterowania napędami:
Pokrętełko na tablicy i kolejno 4x2hi, 4x4hi, 4x4low.
A przecież oryginalny reduktor dawał permanentny napęd na 4 koła i jedynie mogliśmy sobie zblokować centralny dyfer baź załączyć/wyłączyć reduktor.
Więc zaczynam podejrzewać, że tam, gdzie była skrzynia Kia (Honker 2000), to zastosowano również reduktor od Kia. Być może zblokowany ze skrzynią?
Mógłbyś dopytać?
Zresztą rozstaw kół tylnych Tarpana też jest różnie podawany - raz się zgadza z Lublinowskim, raz jest mniejszy, a innym razem tylko troszkę mniejszy.

_________________
pozdrrrawiam! :)
zbYszek http://www.zbychewka.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 01 marca 2019, 15:48 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 24 września 2016, 21:59
Posty: 292
Lokalizacja: Przystanek Oliwa
Pojazd: Lublin Autobus 1999
Tylny most Honkera jest krótszay od lublinowego. Nie szedłbym tą drogą.

_________________
Świat jest do dupy ale życie jest cudem.
Opisanie świata moje


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 grudnia 2019, 19:43 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lipca 2014, 00:00
Posty: 106
Lokalizacja: Kraków
A co do mostu to jest jakiś szybszy do lublina 3.5t bo przy 3 tys mam góra 80-90km/h ?
I nasuwa sie pytanie czy da sie ożenić blokade z honkera do mostu lublina?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 grudnia 2019, 20:32 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Mr_Spok pisze:
A co do mostu to jest jakiś szybszy do lublina 3.5t bo przy 3 tys mam góra 80-90km/h ?
I nasuwa sie pytanie czy da sie ożenić blokade z honkera do mostu lublina?


Też chciałem blokadę - niestety, te mosty z blokadą są mega rzadkie, jak już się pojawiają to drogie, a słyszałem opinię, że te blokady są dość zawodne. Nie wiem jak taka blokada może zawodzić, ale tak słyszałem od użytkowników Honkerow z blokadami :roll: Więc odpuściłem temat.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 grudnia 2019, 22:33 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lipca 2014, 00:00
Posty: 106
Lokalizacja: Kraków
Jedyne co sie może stać to zerwać zęby lub wieloklin i wtedy można powiedzieć że zawodzi ale ciężko wyprodukować takie dziadostwo, podejrzewam że sterowanie pada. Jest za mało honkerów wiec można tylko pomarzyć o blokadzie może jak wojsko będzie wymieniać honkery to sie pojawią.
Znalazłem przełożenia mostów i były takie same jak w Lublinach czyli 9/41 i 9/43
Tarpan
Honker
Stare mosty
1,5B; 1,6B - (7/41) - 5,85
2,5D iveco - (9/41) - 4,55
2,5TD iveco (10/41) -4,1
Nowe mosty hipoidalne
2,4TD andoria standard (9/41) - 4,55
rzadko bywają inne (9/43) -4,77
2,4D/2,4TD/2,4TDi - 4,55


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net