Dzisiaj jest 04 czerwca 2020, 11:27


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 09 lutego 2014, 22:03 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 stycznia 2010, 21:26
Posty: 152
Firama SZUMMAR w roku 1997 zostaje dealerem Daewoo Motor Polska. W tym samym roku, we współpracy z czeską firma FKH, wprowadza na polski rynek dwupoziomowe zabudowy typu pomoc drogowa na DAEWOO AVIA. Równocześnie rozpoczynają produkcję zabudów typu izoterma i kontener. W maju roku następnego, jako pierwsza firma w Polsce, montuje platformę uchylną typu pomoc drogowa na samochodzie DAEWOO LUBLIN.

Od roku 1998 jest też bezpośrednim importerem wciągarek renomowanej amerykańskiej firmy Ramsey Winch, które montuje na zabudowach i sprzedaje na terenie całego kraju.

Wyprodukowano tylko około 20 sztuk


Załączniki:
2810515898_4.jpg
2810515898_4.jpg [ 97.13 KiB | Przeglądany 6872 razy ]
994064_691127944239452_630217937_n.jpg
994064_691127944239452_630217937_n.jpg [ 79.56 KiB | Przeglądany 6872 razy ]
1391732_691128040906109_1362182569_n.jpg
1391732_691128040906109_1362182569_n.jpg [ 43.2 KiB | Przeglądany 6872 razy ]
WW033cd.gif
WW033cd.gif [ 82.47 KiB | Przeglądany 6872 razy ]

_________________
N-Tuner.pl
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 marca 2014, 21:04 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 stycznia 2010, 21:26
Posty: 152
znalezione


Załączniki:
lublin szummar 2.jpg
lublin szummar 2.jpg [ 130.79 KiB | Przeglądany 6795 razy ]
lublin szummar 1.jpg
lublin szummar 1.jpg [ 82 KiB | Przeglądany 6795 razy ]
lublin szummar.jpg
lublin szummar.jpg [ 96.51 KiB | Przeglądany 6795 razy ]
2810515898.jpeg
2810515898.jpeg [ 105.63 KiB | Przeglądany 6795 razy ]
2810515898_3.jpeg
2810515898_3.jpeg [ 76.46 KiB | Przeglądany 6795 razy ]
2810515898_1.jpeg
2810515898_1.jpeg [ 110.98 KiB | Przeglądany 6795 razy ]
2012.09.06_1346929150.jpg
2012.09.06_1346929150.jpg [ 285.99 KiB | Przeglądany 6795 razy ]
pomoc3.jpg
pomoc3.jpg [ 111.57 KiB | Przeglądany 6795 razy ]

_________________
N-Tuner.pl
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 kwietnia 2014, 20:36 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 stycznia 2010, 21:26
Posty: 152
w doborowym towarzystwie 8)


Załączniki:
Lublin szummar 1.jpg
Lublin szummar 1.jpg [ 231.46 KiB | Przeglądany 6720 razy ]

_________________
N-Tuner.pl
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 lipca 2014, 08:19 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 stycznia 2010, 21:26
Posty: 152
kolejny niedawno na allegro


Załączniki:
4427083567_3.jpg
4427083567_3.jpg [ 90.35 KiB | Przeglądany 6532 razy ]
4427083567_2.jpg
4427083567_2.jpg [ 107.19 KiB | Przeglądany 6532 razy ]
4427083567.jpg
4427083567.jpg [ 98.66 KiB | Przeglądany 6532 razy ]
4383954398.jpg
4383954398.jpg [ 99.65 KiB | Przeglądany 6532 razy ]

_________________
N-Tuner.pl
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 lipca 2014, 08:28 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 stycznia 2010, 21:26
Posty: 152
Największy zestaw na zlocie :wink: 2t na haku


Załączniki:
1486003_730325897020359_2123475475907361986_o.jpg
1486003_730325897020359_2123475475907361986_o.jpg [ 285.61 KiB | Przeglądany 6529 razy ]

_________________
N-Tuner.pl
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 października 2014, 18:28 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 października 2014, 18:01
Posty: 12
Nie zgodzę się z tym, co napisałeś.
Dlaczego?

Szummar wyprodukował dużo więcej niż 20szt. pojazdów Daewoo Lublin II i Daewoo Lublin 3 Pomoc Drogowa. Skąd ta pewność? Otóż jestem posiadaczem jednego z egzemplarzy (nawet uwidocznionego powyzej, biały Lublin II z FSO1500 na zabudowie). Ów pojazd posiada WYCIĄG ZE ŚWIADECTWA HOMOLOGACJI, więc została wykonana homologacja na ten typ pojazdu, co nie jest wymagane przy małej ilości przebudów (w takich przypadkach do 2014r. wystarczało jednostkowe dopuszczenie do ruchu). Musiałem pozyskać wyciąg ze świadectwa homologacji, ponieważ w/w pojazd miał namieszane nieco w papierach, a dokładniej w danych dotyczących ładowności, masy własnej i DMC. Musiałem pozyskać dokumenty źródłowe z wydziału komunikacji właściwego pierwszej rejestracji, jakież buło moje zdziwienie jak dostałem potwierdzony za zgodnością wyciąg ze świadectwa homologacji to zbaraniałem.

Na zdjęciu powyzej widzimy przeładowanego Lublina (DMC 3500kg, masa własna 2150kg, ładowność 1350kg), a Nysa waży troszkę więcej (wiozłem 3 żuki i żaden nie miał poniżej 1450kg, a nie wydaje mi sie żeby Nysa była lżejsza)


Żeby było ciekawiej S3 TUNER to dawniejszy DLU E998 (Help-Car Lubin - Konkurencja która się zlikwidowała) z tego co widzę.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 października 2014, 20:08 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 lipca 2014, 23:07
Posty: 96
U mnie w mieście jest jeden taki Lublin i w w wiosce obok następny


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 października 2014, 19:26 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 stycznia 2010, 21:26
Posty: 152
Firma Szummar przekształciła się w Tevor S.A. Wiec informację o ilości Powstałych sztuk mam od źródła https://pl-pl.facebook.com/TevorSA/post ... 4966300084 A jeśli koledzy jesteście tacy pewni swego to wklejajcie zdjęcia może doliczymy się ich więcej :wink:

_________________
N-Tuner.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 października 2014, 17:05 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 października 2014, 18:01
Posty: 12
...i Tevor jest w stanie upadłości układowej... :(

Biały Lublin jest praktycznie w służbie (ostatnie pół roku nie jeżdżony za dużo z powodów zdrowotnych moich), jedynie jakieś małe upierdliwe awarie się zdarzają, z którymi trzeba żyć:

- czasami zegarowi ciśnienia oleju odbija i nie działa, dopiero po przegazowaniu powyżej 2000rpm "wstaje"
- zrywające się linki "ciepło-zimno"
- słaby alternator 55A (przy pompie elektrycznej i wyciągarce to TRAGEDIA)
- anemicznie działające wycieraczki
- wycieraczki, które mniej zbierają niż by się chciało (pole widzenia słabe)

Ale do miasta i na kolizje małych osobówek jest po prostu niezastąpiony. Krótki rozstaw osi, zwrotny, wspomaganie układu kierowniczego które przebija to z nowych Transitów i Sprinterów.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 listopada 2014, 19:22 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 lipca 2014, 23:07
Posty: 96
Mam takie pytanie jaki może być koszt oc na Lublin pomoc drogowa?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 listopada 2014, 11:00 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 października 2011, 10:31
Posty: 120
Lokalizacja: Łódź
Ostatnio kolega miał pecha-pękł wewnętrzny pasek rozrządu w Mondeo... :cry: Straszna kupa.
Pożyczyłem od znajomego Lublina Szummara z silnikiem Andorii ...i pojechałem. :D
Fajna jazda,coś koło stówki można lecieć na pusto.Ale załadowany to przy bocznym wietrze koszmar :shock:
Załadunek na autostradzie,w nocy,przy wietrze i padającym deszczu-baajka :lol:
Zużycie paliwa-450 km w obie strony-ok. 11 litrów ON :(
Wrażenia z trasy bardzo pozytywne,łatwość manewrowania i załadunku,trochę mała ładowność no i wysoko środek ciężkości.
Aha,jeszcze jedno: licznikowo Lublinek miał nakręcone 380 000 km... :shock:

_________________
Kolekcja : "Pojazdy MILICJI OBYWATELSKIEJ 1944-1990"
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250 NVA
MZ ETZ 250*82
Polonez AMBULANS CIMOS 97


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 listopada 2014, 19:05 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 lipca 2014, 23:07
Posty: 96
Lublin to dobre auto,oryginalna zabudowa jest trochę ciężka i tak ma najazdy nie wyjeżdża do tyłu pod auto.Ja mam stały najazd .To ze środek ciężkości jest wysoko i nie jest za szczęśliwym rozwiązaniem ,pomaga tylny stabilizator od Lublina wersja Bankowóz


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 kwietnia 2015, 22:40 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 października 2014, 18:01
Posty: 12
Spalanie 11L/100km to by było piękne... Biały ma "normę" 20L/100km, w mieście na zleceniach jak chodzi na wolnych obrotach albo pod obciążeniem pompy lub wyciągarki do tego koguty i robi się niedobór prądu i apetyt na paliwo.

Jazda w trasie to tragedia. Pomimo wg mnie dobrego stanu technicznego niechciałbym nim jechać 100km. Jednak Transit z tego samego roku (1998r) jest o niebo lepszy i wygodniejszy w trasie no i szybszy. Lublina nie da się rozpędzić do 110km/h. Jakkolwiek do miasta Lublin bije na łeb Transita (wspoma, zwrotność).

Niedługo będą pewne modyfikacje:
- alternator 90A (BOSCH)
- lampy tylne LED (WAŚ W92 738)
- obrysówki tylne 3w1 (HORPOL)

I trzeba poprawić panelową konstrukcję platformy, bo wykazuje ślady zmęczenia.

I po 17 latach umarła wyciągarka (RAMSEY... chinoli by zdechło z 5)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 kwietnia 2015, 11:52 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 25 kwietnia 2015, 11:48
Posty: 1
Pojazd: Lublin
Sumując wszystkie "zady i walety" konstrukcja jest udana, sam miałem się okazję o tym przekonać nie raz.

_________________
profesjonalna pomoc drogowa z Wrocławia


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 maja 2015, 22:24 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 stycznia 2010, 21:26
Posty: 152
Mój ma 2000km po remoncie w Fabryce silników w Andrychowie spala 12l i 120 jedzie bez problemu, wyciągarka Ramsey wolna, ale mocna, ja jestem mega zadowolony z mojego Lublina :)


Załączniki:
10690304_839561022763512_5444719489100939372_n.jpg
10690304_839561022763512_5444719489100939372_n.jpg [ 74.13 KiB | Przeglądany 5555 razy ]
10156093_379498025521978_6988219571218975493_n.jpg
10156093_379498025521978_6988219571218975493_n.jpg [ 120.42 KiB | Przeglądany 5555 razy ]

_________________
N-Tuner.pl
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net