Dzisiaj jest 28 kwietnia 2024, 07:22


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 24 stycznia 2011, 16:16 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 września 2010, 19:26
Posty: 536
Lokalizacja: Sulejów
Pojazd: Pannonia T2 1962
Nie, niestety nie mam. Ale będzie :D

_________________
Pannonia T2 - 1962


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 marca 2011, 14:33 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 września 2010, 19:26
Posty: 536
Lokalizacja: Sulejów
Pojazd: Pannonia T2 1962
Dzisiaj skorzystałem z pogody i zajrzałem do Tarpana.
Idziemy. Piesek poszedł ze mną ;)
Obrazek
Tarpan stoi za tymi drzwiami.
Obrazek
Po otwarciu drzwi, co w sezonie jesienno-zimowym nie jest fajne, z powodu napęczniałych drzwi.
Obrazek
Tarpan jest bez zderzaka. W takich warunkach musiałem pracować (tylko że wtedy było trochę zimniej) :D
Obrazek
Idziemy do kabiny. Z lewej strony wejść nie można, ponieważ...
Obrazek
... więc idziemy do prawych drzwi.
Obrazek
Zakręt w prawo, 90 st.
Obrazek
Prosto...
Obrazek
Jesteśmy (prawie) na miejscu. Trzeba zajść trochę dalej, schować się przy słupku widocznym na zdjęciu wyżej.
Obrazek
Wnętrze.

A teraz co do zderzaka.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Widok dolnej części... masakra :/
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Rama, mocowanie zderzaka (prawa strona, tam gdzie jest wgniecenie)
Obrazek
Obrazek
Śruba mocująca.
Obrazek
Obrazek
Tablica i śrubki mocujące (zmienię je na nowe, nie zardzewiałe ;) )
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 05 czerwca 2012, 15:06 przez monterr07, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 marca 2011, 15:49 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Te wgniecenia na zderzaku wyglądają na takie stosunkowo łatwe do wyprostowania, a ten płaskownik na ramie też nie powinien stanowić problemu, tyle, że jest gruby, więc potrzeba siły :D Nie ma takiej tragedii ;)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 marca 2011, 19:27 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 września 2010, 19:26
Posty: 536
Lokalizacja: Sulejów
Pojazd: Pannonia T2 1962
Samemu nie chce mi się z tym bawić,bo boje się, że coś spitolę wolałbym żeby mi ktoś pomógł, ale w okolicy nie mam takiego ktosia..

_________________
Pannonia T2 - 1962


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 kwietnia 2011, 12:35 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 września 2010, 19:26
Posty: 536
Lokalizacja: Sulejów
Pojazd: Pannonia T2 1962
Witam. Korzystając z pogody i wolnego od szkoły, oraz chęci odłożenia lekcji na później, wybrałem się do garażu. Postanowiłem w końcu zmienić znaczek na atrapie. Udało się. Tym razem nie dałem za wygraną i nie poddałem się lekko staremu znaczkowi. Zaczep, który był tylko na jednej ''nóżce'' znaczka, zapiekł się i za cholerę nie szło go zdjąć. Po kilku minutach, postanowiłem urwać nóżkę, ponieważ ten znaczek wyląduje w pudełku, ze względu na swój wygląd. Urwałem ją tak, że jeszcze się trzymała, więc postanowiłem ją ukroić między znaczkiem, a atrapą. Nie szło mi to za dobrze, więc przerwałem czynność, a zacząłem kręcić znaczkiem. Minęło pół minuty i zaczep odkleił się od atrapy. Hura! Mogłem ją zdjąć, podobnie jak znaczek. Po tym zabiegu atrapa wyglądała tak:
Obrazek
A po założeniu nowego, okazało się, że nie pasuje do atrapy:
Obrazek
Obrazek
Trzeba było go dogiąć, więc wziąłem kombinerki w dłoń, i po kilku zagięciach:
Obrazek
Obrazek
Znaczek na atrapie:
Obrazek
I z daleka:
Obrazek
Stary i nowy:
Obrazek
Wcześniej, jak forum nie działało, postanowiłem wymienić klosze migaczy, zmieniłem na razie tylko jeden, bo muszę kupić nowe śrubki. Różnica między kloszami:
-prawy, nowy:
Obrazek
-lewy, stary:
Obrazek
We wnętrzu pojawiły się proporczyki:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Najpierw, wygiąłem haczyki ze spinaczy biurowych:
Obrazek
Założyłem na tylną ściankę.
Obrazek
No i znaleziska:
Guma lewarka biegów:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Korek wlewu paliwa, niestety nie ten co był na Tarpanie, musiał zostać po innym aucie.
Obrazek

No i najgorsza część Tarpana. Pordzewiałe elementy.
Rynienki dachu, prawa strona:
Obrazek
Obrazek
Lewa...
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Dolne części słupków:
Prawy
Obrazek
Lewy:
Obrazek

_________________
Pannonia T2 - 1962


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 kwietnia 2011, 14:02 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Bierz się za remont, zanim całkiem zgnije :D Flexa w dłoń, druciak, chociaż dobrym podkładem zabezpiecz pprzed dalszą korozją. :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 kwietnia 2011, 14:36 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 września 2010, 19:26
Posty: 536
Lokalizacja: Sulejów
Pojazd: Pannonia T2 1962
No postaram się coś zrobić, żeby usunąć to cholerstwo. Nie musi być super idealnie, ale żeby nie gniło dalej. Sytuacja jeszcze nie jest tak krytyczna, i można coś zrobić nie rozkładając samochodu na czynniki pierwsze ? :D

_________________
Pannonia T2 - 1962


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 kwietnia 2011, 14:52 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
"coś" zawsze można, a "co" to zależy od stopnia zjedzenia :mrgreen:

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 kwietnia 2011, 14:59 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 września 2010, 19:26
Posty: 536
Lokalizacja: Sulejów
Pojazd: Pannonia T2 1962
Przejadę to druciakiem i zobaczymy, zapodam foty. A potem pomaluję jakimś podkładem, i lakierem.
Muszę jeszcze kupić śruby do przednich migaczy i zmienię klosze :) Od razu nabierze uroku. Znaczek na atrapie, myślę żeby dać biało-czerwony z czarnymi napisami. Literki na maskę nadal kompletuję, tylko żeby lepiej się trzyma, myślałem żeby zamiast tych dzyndzelków dać śrubki. Czym można ''przymocować'' śruby do literek ? Jakiś silikon ? Tutaj pytanie głównie do Przemka, bo on chyba bawi się w takie rzeczy :D

EDIT
Drugi klosz też zmieniony, znalazłem śrubki. Po zmianie kloszy na nowe, czyste bardziej pomarańczowe, Tarpanowi skoczyło +10 do wyglądu. Upiększanie trwa :D

_________________
Pannonia T2 - 1962


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 kwietnia 2011, 20:40 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 czerwca 2010, 21:39
Posty: 301
Lokalizacja: JW
Fajnie ze dbasz o tego Tarpana , tylko załatw ten cały napis TARPAN i będzie git 8)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 kwietnia 2011, 21:08 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 września 2010, 19:26
Posty: 536
Lokalizacja: Sulejów
Pojazd: Pannonia T2 1962
Na razie mam R,A,N w A chyba nie ma w ogóle dzyndzelków, a w R albo N nie ma jednego. Teraz czekam na wysyłkę od marcinliput, tak jak mi pisał, też są połamane, a literka T wykonana z drewna. Żałuję że wtedy nie brałem z moto-trans Koszalin, mieli T,A,A 2,50 za sztukę, ale 25 zł wysyłka mnie odrzuciła ;p Trzeba było się umówić na zwykły list ;) Po za tym, u kolegi z innego forum zamówiłem sobie naklejkę CPN, wymiary 7x7 cm która znajdzie się na tylnej szybce, w dolnym lewym rogu ;) Pamiętam, jak na pace na tych płytach było pełno naklejek reklamujących żywność, jakieś kawy, przyprawy itp ;) Zostały naklejone jak Tarpan woził towar - po za tym, klimat lat 90, nie ważne gdzie ale naklejki musiały być :D Zostały zdarte jakoś w 2003 czy 2004, potem już były tylko dwie, w kabinie, jedna na desce rozdzielczej, z Campingu Venezia, zostawiłem ją sobie i mam w pokoju, a druga była na prawych drzwiach, na boczku. Była podłużna, owalna, niebieska i reklamowała kawę PRIMA :)
Tarpan pięknieje w oczach ;)
W lipcu albo sierpniu, będzie wymieniana, albo reperowana chłodnica, bo obecna cieknie ;) Będziemy z Wujkiem szukać jakiegoś zamiennika.
Zapominałem napisać - w lato ubiegłego roku, jak jeździłem Tarpanem z Wujkiem, dowiedziałem sie, że jak rozkręcił się sklep, chcieli kupić jakąś izotermę i założyć zamiast oryginalnej paki. Na szczęście, nie doszło do tego. Mój tarpan, jest najbardziej oryginalnym Tarpanem z 3 sulejowskich Tarpanów :D Otóż po Sulejowie jeżdzą 3: Mój, niebieski 239 sąsiada, ma pakę zmienioną i zielony, ten już dalszego sąsiada ale na bank nie ma już silnika p3 - Perkins tak nie brzmi jak tamten tarpan. Jak bedę miał okazję, zrobię zdjęcia. :D

_________________
Pannonia T2 - 1962


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 18:46 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 września 2010, 19:26
Posty: 536
Lokalizacja: Sulejów
Pojazd: Pannonia T2 1962
Dzisiaj Tarpan dostał nową naklejkę na tylną szybkę, CPN ;)
Obrazek
Obrazek

_________________
Pannonia T2 - 1962


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 03 maja 2011, 00:18 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Lepiej rynienkami się zajmij... póki choć trochę są :wink:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 03 maja 2011, 07:48 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 września 2010, 19:26
Posty: 536
Lokalizacja: Sulejów
Pojazd: Pannonia T2 1962
Zajmę się nimi, jak Tarpanem wyjedziemy z garażu, czyli już nie dlugo :) Brat powiedział, że jak wróci za jakieś dwa tygodnie to wyjedziemy. Teraz trzeba drzewo do szopy sprzątnac, ale to pierdoła.

_________________
Pannonia T2 - 1962


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 23 maja 2011, 16:15 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 września 2010, 19:26
Posty: 536
Lokalizacja: Sulejów
Pojazd: Pannonia T2 1962
Ostatnio miałem problem z Tarpanem - chcieliśmy z bratem go odpalić, i nie dał rady. Zachowywał się tak, jak by chciał odpalić, ale pod koniec zaczął się dusić. Od razu na myśl przyszły mi dwa powody - rozrusznik, który w tamtym roku był robiony, bo się zepsuł i pompka paliwa, która w tamtym roku nas zawiodła, nie wymienialiśmy jej, ale zapasowa leży w kabinie. Potem siedziałem i myślałem, że może jednak akumulator, który do końca się nie doładował. W sobotę go naładowałem do końca a teraz czekam na brata aż wróci, może wtedy odpali i nim wyjedziemy. Wtedy go umyję, będzie też pewnie jakaś sesja, prawdopodobnie będziemy jechać po kosiarkę, więc sesja na tle stodoły będzie, jak na rolniczy samochód przystało.

Dzisiaj też kupiłem lampkę okrągłą przeciwmgłową, i klosze do lamp zespolonych, jak tarpan wyjdzie to wymienię.

_________________
Pannonia T2 - 1962


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net