Dzisiaj jest 28 marca 2024, 14:59


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 19 stycznia 2014, 15:41 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 października 2012, 20:10
Posty: 85
Lokalizacja: Warszawa
Witam, jako że ostatnio trochę więcej czasu postanowiłem pokazać mojego Poloneza Trucka. Pochodzi z początku produkcji i jest spora szansa, że będzie najstarszym odrestaurowanym. Opuścił fabrykę na początku 88 roku i ma stosunkowo niski numer nadwozia (569) Biorąc pod uwagę jak trudną rolę przyszło im pełnić jest to wielce prawdopodobne. Ten wiódł dość lekkie życie służąc od początku w cukierni a właściwie lodziarni. stąd wolne zimą. Wypatrzyłem go na tablicy, jednak początkowa cena 6000 była moim zdaniem zdecydowanie za wysoka, po miesiącu udało mi się przekonać wnuczka właściciela że połowa tej wartości powinna wystarczyć. Auto było w bardzo przyzwoitym stanie, nosiło jednak ślady licznych napraw. Trasę z Rzeszowa do Warszawy przejechał bezproblemowo.
Początkowo wyglądał tak
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nie było dramatu. W pierwszej kolejności udało mi się zerwać pokłady bitexu, zmienić zderzak oraz odmalować progi i doły drzwi.
Zaczęło to jakoś wyglądać
Obrazek
Obrazek
najciekawsze są jednak szyby pochodzące z 82 roku czyli z Coupety
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Tak zrobiony Polonez czekał a ja w tym czasie gromadziłem graty do remontu. W tak zwanym międzyczasie zaliczył materiał w Classic Auto o polskich Pick-upach.
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 stycznia 2014, 15:58 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 stycznia 2010, 21:26
Posty: 154
Fajny jest :) Z tej serii już mało się je spotyka. A jeszcze trudniej upolować :wink:


Załączniki:
Komentarz: Trucki 2
1479428_655333994519550_1859779929_n.jpg
1479428_655333994519550_1859779929_n.jpg [ 21.92 KiB | Przeglądany 9238 razy ]

_________________
N-Tuner.pl
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 stycznia 2014, 16:55 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 06 stycznia 2014, 11:54
Posty: 49
Świetnie zachowany. Wręcz rewelacyjnie. Pamiętam w jak zastraszająco szybkim tempie rdzewiały Trucki 1. serii, mimo solidnej konserwacji. Mój tato miał takiego (służbowy). Odbierał go wczesną wiosną 1988r.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 stycznia 2014, 17:02 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 października 2012, 20:10
Posty: 85
Lokalizacja: Warszawa
rzeczywiście świetnie zachowany, jednak dla mnie było zbyt wiele rzeczy które mnie denerwowały. decyzja zapadła samochód jest już w remoncie
został już wypiaskowany i trwa blacharka
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 stycznia 2014, 17:18 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 października 2012, 20:10
Posty: 85
Lokalizacja: Warszawa
i Znowu trochę do przodu
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 stycznia 2014, 21:54 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
I takie tematy lubię najbardziej! Fajnie widzieć, jak truck jest przywracany do życia. Czekam na dalszą relację!

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 lutego 2014, 17:50 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 17 kwietnia 2011, 20:59
Posty: 4
Lokalizacja: Pyrlandia
Robi, widzę ostro idziesz z tym remontem ;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 lutego 2014, 18:01 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
Co dajesz na gołą blache? Epoksyd?

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 maja 2014, 22:26 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 października 2012, 20:10
Posty: 85
Lokalizacja: Warszawa
Na blachę poszedł epoksyd, już w lakierze


Obrazek


Więcej zdjęć na FB
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.486885288088747.1073741839.482098845234058&type=3


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 czerwca 2014, 23:13 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 października 2012, 20:10
Posty: 85
Lokalizacja: Warszawa
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ObrazekObrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 marca 2015, 16:46 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2014, 14:37
Posty: 58
Lokalizacja: Nałęczów/Lublin
Dobrze, że truck z tak niskim numerem nadwozia dostał nowe życie.

Z całego remontu, najbardziej podoba mi się praca blacharza przy podłodze, a szczególnie:

Obrazek

Powłoka na drobnych elementach wygląda jak z fabryki. Jak taka powłoka prezentuje się na elementach które były zardzewiałe? Czy wżery po rdzy bardzo psują efekt wizualny. Sam chciałbym coś takiego zrobić z elementami do mojego Trucka.

_________________
Polonez Caro
Polonez Truck "el camino" IN PROGRESS
Polonez ATU 86 "Hachiroku"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 marca 2015, 20:11 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 października 2012, 20:10
Posty: 85
Lokalizacja: Warszawa
Po piaskowaniu wyszło oczywiście trochę wżerów ale poszedł na to baranek (jak w fabryce) I JEST ok


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 marca 2015, 21:13 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2014, 14:37
Posty: 58
Lokalizacja: Nałęczów/Lublin
nie wkleiło mi się jedno zdjęcie :cry: dopiero teraz to zauważyłem (tak to jest jak się nie czyta postów po wysłaniu :roll: )

pisząc o powłoce miałem na myśli powłokę (chyba) galwaniczną a nie lakierniczą :D

o dokłanie to zdjęcie miałem na myśli :D

Obrazek

_________________
Polonez Caro
Polonez Truck "el camino" IN PROGRESS
Polonez ATU 86 "Hachiroku"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 marca 2015, 21:33 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Ocynk, cynkowanie.

Jeśli zależy Ci na efekcie wizualnym, to przygotowanie, minimalnie tylko przesadzając, jak pod lakier.
Każdy wżer będzie podkreślony... - także albo elementy z wżerkami do wymiany, albo je podszlifować, jeśli element na to pozwala.

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 marca 2015, 21:53 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Warto ogarnąć taką cynkownię, która przed cynkowaniem kąpie elementy w kwasie - jakość powłoki jest dużo lepsza, a cała powłoka jest bardziej jednolita.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net