Dzisiaj jest 03 kwietnia 2020, 12:45


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 141 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna
Autor Wiadomość
Post: 23 sierpnia 2017, 20:11 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1839
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
te delikatne braki w mocy to szarpanie, dziura w obrotach?
załóż do pierwszego przelotu gaźnika rurkę emulsyjna F30 taką jak w drugim tyle,ze z dyszą 220 i problem znika.

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 sierpnia 2017, 08:36 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4902
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
A to przypadkiem nie dizeł?

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 sierpnia 2017, 12:24 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2014, 14:37
Posty: 58
Lokalizacja: Nałęczów/Lublin
Historyk1985 pisze:
Powodzenia w doprowadzaniu go do perfekcji!
Szacun!


Dzięki :D

ale wracając do problemu lekkiego tyłu... owszem, zgadzam się ze lekki tył jest przyczyną blokowania kół z tyłu...

no właśnie, ale że tak powiem: żadna zmiana mechaniczna nie zmieni faktu kiepskiego rozkładu masy. Najprościej było by dociążyć ten tył, ale najpierw chce spróbować to rozwiązać poprzez zmiany techniczne: szersze opony, regulacja rozkładu siły hamowania uniwersalnym regulatorem.

Tylko ze regulator Wilwooda kosztuje 250zł, a maksymalnie jest w stanie zmniejszyć siłe hamowania o 57%. To za mało. Wiecej siły redukuje obecnie założony z poloneza osobowego. Mam plan żeby pochylić ten fabryczny: on działa w taki sposób ze czym bardziej pochylony tym bardziej redukuje siłe hamowania tyłu. Możliwe też ze regulator obecnie zamontowany jest wadliwy.


Silnik to diesel. Pracuje jak stary Transit, a wiem ze XUD9 powinno pracować jak pszczółka. Brak mocy jest oczywisty. Jeździłem innym polonezami dieslami i były wyraźnie żwawsze. Jednak to mi nie przeszkaza za bardzo. Jestem w stanie zaakceptować zużycie silnika. Tak jak pisałem: odpala łatwo i ogólnie jeździ. :D

_________________
Polonez Caro
Polonez Truck "el camino" IN PROGRESS
Polonez ATU 86 "Hachiroku"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 sierpnia 2017, 19:53 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1839
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
kurcze, jakoś mi się zdawało, że 1.5 benzyna:)

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 sierpnia 2017, 20:39 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4902
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Te silniki to nie jakiś rarytas, wymiana na lepszy lub remont obecnego zawsze jest opcją do zrobienia :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 sierpnia 2017, 10:02 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 24 września 2016, 21:59
Posty: 209
Lokalizacja: Przystanek Oliwa
Pojazd: Lublin Autobus 1999
Przyjdzie zima i będzie duży kłopot.
Miast kombinowania z korektorem (są granice) powinieneś dociążyć tył i z tym żyć. W sumie temat bardzo prosty do realizacji bez wpływu na estetykę.
Poza tym elegancko.

_________________
Świat jest do dupy ale życie jest cudem.
Opisanie świata moje


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 października 2017, 05:44 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 17 października 2011, 18:20
Posty: 3
Lokalizacja: Gdańsk
Mam poldka Trucka jak w tym poście:

viewtopic.php?f=12&t=3853

Pytanie jest takie jak wyciąć pas przedni czy jest on wspawany czy wklejony?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 października 2017, 20:07 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4902
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Zapewne zgrzewany i na to masa uszczelniająca.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 listopada 2017, 16:22 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2014, 14:37
Posty: 58
Lokalizacja: Nałęczów/Lublin
pas przedni to 130 zgrzewów do rozwiercenia

Obrazek

jakie oznaczenie powinien mieć termostat w moim silniku?

jakiego producenta wybrać?

co zrobić aby trzymał 90 stopni? (obecnie niedogrzany)

_________________
Polonez Caro
Polonez Truck "el camino" IN PROGRESS
Polonez ATU 86 "Hachiroku"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 listopada 2017, 20:13 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1839
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
one nie trzymają 90C, to diesel
powinien mieć 75-82C na desce.
dobre termostaty to Vernet-oryginał, albo polskie Stahlter lub Metal Incar.
na tych naszych po 2km bucha mi gorące z kratek mam stahltera 74C z lublina(wymirowo identyczny) w 406 2.0hdi, nysa na metal incarze też moment i rozgrzana.
musisz tylko zobaczyć jakiej konstrukcji jest termostat, były 1 i 2grzybkowe(2 grzybkowy pasuje z poldka benzyny 82C/lublina 74C)
Ja bym brał 74C, auto bedzie mocniejsze-wynika to z termodynamiki, mniejsze podgrzanie ładunku od ścianek cylindra. W praktyce też działa, sprawdziłem nieraz.
najczęściej były termostaty 83C w oryginale, nie ma to jednak znaczenia- auta na desce i tak miały rozgrzane w granicach ok 80C. W 406 2.0Hd- 90KM miałem oryginalnie 83, trzymał niecałe 80 i wolniej się rozgrzewał niz na polskim 74C. w 406 2.1 TD12v był termostat 85C, później zmieniłem na 80C a i tak trzymał 72-75C tyle,ze na nowym szybciej dochodził do tej temp, w Trucku caro 93R 1.9D był 83C,trzymał 70-75C. Z ciekawostek- w dieslach grupy vw jest specjalny knyf w kompie, żeby na desce pokazywał 90C jak auto się rozgrzeje, chociaz faktyczna temperatura to 75C, no ale jak wiadomo hitlerowcy lubują się w różnych oprogramowaniach robiacych klienta w bambuko

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 listopada 2017, 09:36 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2014, 14:37
Posty: 58
Lokalizacja: Nałęczów/Lublin
no, to teraz właśnie trzyma w trasie 70-75*C

tylko w korkach wskazówka dochodzi do 90*C

czyli 70*C to jeszcze nie ma powodów do paniki? powietrze z kratek leci jak to w polonezie: jest ciepło ale nie leci "ogień" (jak na przykład w wartburgu 1.3)

_________________
Polonez Caro
Polonez Truck "el camino" IN PROGRESS
Polonez ATU 86 "Hachiroku"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 listopada 2017, 21:33 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1839
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
tak powinno być. w upał w korkach dochodzi do 90 i powinien się załaczyć 1 bieg wiatraka- jeśli masz 2 biegowy włącznik lub jeden z wiatraków jeśli masz dwa wiatraki.

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 listopada 2017, 00:42 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 22:04
Posty: 243
Pojazd: Lublin 3Mi
Strucelsw pisze:
one nie trzymają 90C, to diesel
powinien mieć 75-82C na desce.
dobre termostaty to Vernet-oryginał, albo polskie Stahlter lub Metal Incar.
na tych naszych po 2km bucha mi gorące z kratek mam stahltera 74C z lublina(wymirowo identyczny


Panowie, pozwólcie że się podczepię ze swoim pytankiem. Strucelsw, możesz podrzucić linkę (z allegro?) do jakiegoś takiego dobrego, polecanego termostatu do Lublina 3? Ja u siebie zmieniam średnio co rok, bo szlak trafia te co kupuje. Nie musi być tani, niech będzie najlepszy jaki się da.

_________________
Pozdrawiam, Tomek
Daewoo Lublin 3 3524 2000r, Andoria 4cT90-1MEA 90KM
Intrall Lublin 3Mi 3524 2006r, Andoria 4cTi90-1BE 102KM


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 listopada 2017, 20:35 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1839
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
http://allegro.pl/termostat-74stopnie-l ... 79387.html
http://allegro.pl/lublin-honker-zuk-now ... 61540.html

maja tam metal incar, a tu też dobry mera białystok:
http://allegro.pl/termostat-ukladu-chlo ... 14721.html
http://allegro.pl/termostat-lublin-i-ii ... 28812.html

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 listopada 2017, 00:03 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 22:04
Posty: 243
Pojazd: Lublin 3Mi
Z tych pierwszy dwóch aukcji mam kupione i niestety to są te co padają jak muchy :(

_________________
Pozdrawiam, Tomek
Daewoo Lublin 3 3524 2000r, Andoria 4cT90-1MEA 90KM
Intrall Lublin 3Mi 3524 2006r, Andoria 4cTi90-1BE 102KM


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 141 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net