Forum Miłośników Polskich Dostawczaków http://forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
Polonez Truck fotorelacja http://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=23&t=2724 |
Strona 8 z 10 |
Autor: | Strucelsw [ 23 sierpnia 2017, 20:11 ] |
Tytuł: | Re: Polonez Truck fotorelacja |
te delikatne braki w mocy to szarpanie, dziura w obrotach? załóż do pierwszego przelotu gaźnika rurkę emulsyjna F30 taką jak w drugim tyle,ze z dyszą 220 i problem znika. |
Autor: | Marian [ 24 sierpnia 2017, 08:36 ] |
Tytuł: | Re: Polonez Truck fotorelacja |
A to przypadkiem nie dizeł? |
Autor: | damian [ 24 sierpnia 2017, 12:24 ] |
Tytuł: | Re: Polonez Truck fotorelacja |
Historyk1985 pisze: Powodzenia w doprowadzaniu go do perfekcji! Szacun! Dzięki ale wracając do problemu lekkiego tyłu... owszem, zgadzam się ze lekki tył jest przyczyną blokowania kół z tyłu... no właśnie, ale że tak powiem: żadna zmiana mechaniczna nie zmieni faktu kiepskiego rozkładu masy. Najprościej było by dociążyć ten tył, ale najpierw chce spróbować to rozwiązać poprzez zmiany techniczne: szersze opony, regulacja rozkładu siły hamowania uniwersalnym regulatorem. Tylko ze regulator Wilwooda kosztuje 250zł, a maksymalnie jest w stanie zmniejszyć siłe hamowania o 57%. To za mało. Wiecej siły redukuje obecnie założony z poloneza osobowego. Mam plan żeby pochylić ten fabryczny: on działa w taki sposób ze czym bardziej pochylony tym bardziej redukuje siłe hamowania tyłu. Możliwe też ze regulator obecnie zamontowany jest wadliwy. Silnik to diesel. Pracuje jak stary Transit, a wiem ze XUD9 powinno pracować jak pszczółka. Brak mocy jest oczywisty. Jeździłem innym polonezami dieslami i były wyraźnie żwawsze. Jednak to mi nie przeszkaza za bardzo. Jestem w stanie zaakceptować zużycie silnika. Tak jak pisałem: odpala łatwo i ogólnie jeździ. |
Autor: | Strucelsw [ 24 sierpnia 2017, 19:53 ] |
Tytuł: | Re: Polonez Truck fotorelacja |
kurcze, jakoś mi się zdawało, że 1.5 benzyna:) |
Autor: | Marian [ 24 sierpnia 2017, 20:39 ] |
Tytuł: | Re: Polonez Truck fotorelacja |
Te silniki to nie jakiś rarytas, wymiana na lepszy lub remont obecnego zawsze jest opcją do zrobienia |
Autor: | Elwood [ 26 sierpnia 2017, 10:02 ] |
Tytuł: | Re: Polonez Truck fotorelacja |
Przyjdzie zima i będzie duży kłopot. Miast kombinowania z korektorem (są granice) powinieneś dociążyć tył i z tym żyć. W sumie temat bardzo prosty do realizacji bez wpływu na estetykę. Poza tym elegancko. |
Autor: | mkzibi [ 16 października 2017, 05:44 ] |
Tytuł: | Re: Polonez Truck fotorelacja |
Mam poldka Trucka jak w tym poście: viewtopic.php?f=12&t=3853 Pytanie jest takie jak wyciąć pas przedni czy jest on wspawany czy wklejony? |
Autor: | Marian [ 16 października 2017, 20:07 ] |
Tytuł: | Re: Polonez Truck fotorelacja |
Zapewne zgrzewany i na to masa uszczelniająca. |
Autor: | damian [ 13 listopada 2017, 16:22 ] |
Tytuł: | Re: Polonez Truck fotorelacja |
pas przedni to 130 zgrzewów do rozwiercenia jakie oznaczenie powinien mieć termostat w moim silniku? jakiego producenta wybrać? co zrobić aby trzymał 90 stopni? (obecnie niedogrzany) |
Autor: | Strucelsw [ 13 listopada 2017, 20:13 ] |
Tytuł: | Re: Polonez Truck fotorelacja |
one nie trzymają 90C, to diesel powinien mieć 75-82C na desce. dobre termostaty to Vernet-oryginał, albo polskie Stahlter lub Metal Incar. na tych naszych po 2km bucha mi gorące z kratek mam stahltera 74C z lublina(wymirowo identyczny) w 406 2.0hdi, nysa na metal incarze też moment i rozgrzana. musisz tylko zobaczyć jakiej konstrukcji jest termostat, były 1 i 2grzybkowe(2 grzybkowy pasuje z poldka benzyny 82C/lublina 74C) Ja bym brał 74C, auto bedzie mocniejsze-wynika to z termodynamiki, mniejsze podgrzanie ładunku od ścianek cylindra. W praktyce też działa, sprawdziłem nieraz. najczęściej były termostaty 83C w oryginale, nie ma to jednak znaczenia- auta na desce i tak miały rozgrzane w granicach ok 80C. W 406 2.0Hd- 90KM miałem oryginalnie 83, trzymał niecałe 80 i wolniej się rozgrzewał niz na polskim 74C. w 406 2.1 TD12v był termostat 85C, później zmieniłem na 80C a i tak trzymał 72-75C tyle,ze na nowym szybciej dochodził do tej temp, w Trucku caro 93R 1.9D był 83C,trzymał 70-75C. Z ciekawostek- w dieslach grupy vw jest specjalny knyf w kompie, żeby na desce pokazywał 90C jak auto się rozgrzeje, chociaz faktyczna temperatura to 75C, no ale jak wiadomo hitlerowcy lubują się w różnych oprogramowaniach robiacych klienta w bambuko |
Autor: | damian [ 14 listopada 2017, 09:36 ] |
Tytuł: | Re: Polonez Truck fotorelacja |
no, to teraz właśnie trzyma w trasie 70-75*C tylko w korkach wskazówka dochodzi do 90*C czyli 70*C to jeszcze nie ma powodów do paniki? powietrze z kratek leci jak to w polonezie: jest ciepło ale nie leci "ogień" (jak na przykład w wartburgu 1.3) |
Autor: | Strucelsw [ 14 listopada 2017, 21:33 ] |
Tytuł: | Re: Polonez Truck fotorelacja |
tak powinno być. w upał w korkach dochodzi do 90 i powinien się załaczyć 1 bieg wiatraka- jeśli masz 2 biegowy włącznik lub jeden z wiatraków jeśli masz dwa wiatraki. |
Autor: | tstiller [ 15 listopada 2017, 00:42 ] |
Tytuł: | Re: Polonez Truck fotorelacja |
Strucelsw pisze: one nie trzymają 90C, to diesel powinien mieć 75-82C na desce. dobre termostaty to Vernet-oryginał, albo polskie Stahlter lub Metal Incar. na tych naszych po 2km bucha mi gorące z kratek mam stahltera 74C z lublina(wymirowo identyczny Panowie, pozwólcie że się podczepię ze swoim pytankiem. Strucelsw, możesz podrzucić linkę (z allegro?) do jakiegoś takiego dobrego, polecanego termostatu do Lublina 3? Ja u siebie zmieniam średnio co rok, bo szlak trafia te co kupuje. Nie musi być tani, niech będzie najlepszy jaki się da. |
Autor: | Strucelsw [ 15 listopada 2017, 20:35 ] |
Tytuł: | Re: Polonez Truck fotorelacja |
http://allegro.pl/termostat-74stopnie-l ... 79387.html http://allegro.pl/lublin-honker-zuk-now ... 61540.html maja tam metal incar, a tu też dobry mera białystok: http://allegro.pl/termostat-ukladu-chlo ... 14721.html http://allegro.pl/termostat-lublin-i-ii ... 28812.html |
Autor: | tstiller [ 16 listopada 2017, 00:03 ] |
Tytuł: | Re: Polonez Truck fotorelacja |
Z tych pierwszy dwóch aukcji mam kupione i niestety to są te co padają jak muchy |
Strona 8 z 10 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |