Dzisiaj jest 28 marca 2024, 14:27


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 26 marca 2015, 17:50 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 25 marca 2015, 21:58
Posty: 15
Lokalizacja: Sierakowice
Pojazd: Polonez Truck DC 2000r
Cała historia z nim zaczęła się wraz z tym że stał na parkingu firmowym (zwyczajnie firmie nie opłacało się go sprzedawać jak i remontować żeby jeździł, a więc stał już kilka lat), a ja w sumie zacząłem studiować na Akademii Morskiej w Gdyni i przydałby mi się jakikolwiek samochód którego nie było by "strach" parkować pod akademikiem, prawda jest taka że przez naprawdę nie wielki nakład pracy i finansów udało mi się go uruchomić i sprawić żeby znów zaczął jeździć.
Lecz jakby nie patrząc na samym początku czyt. w pierwszym roku użytkowania miałem go zwyczajnie dosyć most wył nie miłosiernie, zimą było kur*** zimno i na dodatek nie zbierał się jak co niektóre samochody w podobnym przedziale cenowym, stwierdziłem że go sprzedam i kupię sobie coś lepszego w końcu miałem już przygotowane pieniążki na nowy samochodzik (chciałem Volvo V50 kupić) . Los jednak potoczył się inaczej, postanowiłem że wymienię most i zajmę się silnikiem może to sprawi że nie będę musiał się "drzeć" do pasażera który siedzi tuż obok, i jak postanowiłem tak zrobiłem, i wraz z wymianą mostu mój pogląd na mojego KRĄŻOWNIKA diametralnie się zmienił, powiedziałem że nie chce innego samochodu i chce ten samochód doprowadzić do takiego stanu żeby ludzie z fur które kosztują grube pieniądze żałowali że przeznaczyli je na jakieś plastikowe zabawki zamiast wpakować te pieniążki w jakiegoś klasyka (oczywiście każdy może powie, że TRUCK i klasyk ... ta jasne ). Ale nie będę się rozwodził nie na temat. W każdym razie po wymianie mostu postanowiłem zająć się silnikiem i osprzętem, ze względu na to że mój polonez miał walnięte uszczelkę pod głowicą, jak i również simering na silniku to musiałem coś z tym zrobić a więc przy okazji "remontu" silnika, zniwelowałem problem z układem hamulcowym, jak i ogromny problem ze zbiornikiem płynu chłodzącego, oprócz tego przerobiłem układ wydechowy który wyprowadziłem na pakę korzystając z kominów od C360 z "klapkami" (nabrał troszkę wyglądu Amerykański Dodge Ram z kominami ). Polonez jeździ na stalowych felgach ( 8,5 cala z tyłu 8 z przodu) jak i jest z przodu obniżony lekko. Obecnie mój KRĄŻOWNIK jest w trakcie składania i w najbliższą sobotę odbędzie się "WIELKI" odbiór. Początkowo myślałem że zostawię swój zielony kolorek poloneza a jedyne co będzie w innym kolorze to dach jak i linia progowa (one będą czarne), lecz po wnikliwym przestudiowaniu palety kolorów, oraz powiązania trucka z moim hobby stwierdziłem że wyceluje w kolor olivkowy lub też ciemna zieleń (nie oceniajcie mojego obeznania w kolorach wkońcu nie jestem kobietą ...), połączonego z czarnym dachem i czarną linią progową. Dodatkowo zostanie dorobiona skrzynia narzędziowa pomiędzy kominami na pace( ze względu na to iż obecna skrzynia narzędziowa która znajduje się w środku pojazdu ma zostać zaadoptowana do suba (wielkość taka jak skrzynia narzędziowa aby nie wyróżniał się we wnętrzu pojazdu).

Planowane zmiany :

- Udoskonalić elektrykę w całym pojeździe :
* zmodernizować obecną wiązkę tak aby nie było dyskoteki w środku samochodu podczas chociażby włączania kierunków
* zniwelować niepotrzebne przewody
* dorzucić wiązkę do klimatyzacji, szyb elektrycznych, el. podgrzewanych lusterek jak i podgrzewanych foteli
* podgrzewane fotele chcę zrobić na bazie oryginalnych foteli z trucka (żeby nie stracił klasycznego wyglądu), na bazie jakiś sprawdzonych mat grzewczych (ludzie na internetach często piszą że warto takie maty zgarnąć z rozbiórki jakiegoś bogaciej wyposażonego samochodu)
* dorzucić całą wiązkę do systemu audio ( jak i zamontować system audio )
* Wygłuszyć samochód w środku ( gdzie tylko będzie taka możliwość)
* Zamontować zesta Air-Ride

Co w dalszej perspektywie :

- Planuję wstawić (za ok 2-3 lata) mocniejszą jednostkę napędową,zależy mi na dieslu głównie przez to że "diesel musi kopcić" i ujrzałbym czarny dym z moich kominów jak i również chciałbym na moich szerokich oponkach tez czasem polatać bokiem.

Oczywiście do tego podpkt muszę dodać że raczej myślę o tym że wstawię silnik + skrzynie + most ( a nie tylko silnik )

I wstępnie zakładam że to wszystko co chciałbym w nim zrobić (choć jak to mówią, projektów nigdy się nie kończy) ...

Pełno ciekawych zdjęć dot. mojego samochodu można znaleźć tutaj :


Krążownik

Zdjęcia tutaj na forum wstawię gdy uda mi się porobić zdjęcia po całkowitym złożeniu Poloneza, a jeśli ktoś ciekawy jak wygląda fotorelacja z reinkarnacji (to zapraszam do linku wyżej :))


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 marca 2015, 06:28 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Barwy fajne.. no i te kominy :)

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 marca 2015, 09:32 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Mówiąc szczerze, jak przeczytałem o "kominach od Ursusa na pace", to zdążyłem się "skrzywić" i pomysleć, że wiocha :wink: ale jak zerknąłem na zdjęcia - to aż miło! Jest to zrobione tak pomysłowo i "dyskretnie", że faktycznie robi robotę i Truck wyglada bardzo dobrze! :D

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 marca 2015, 10:31 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 25 marca 2015, 21:58
Posty: 15
Lokalizacja: Sierakowice
Pojazd: Polonez Truck DC 2000r
No szczerze to i sam nie byłem przekonany co do tych kominów do póki sobie tego nie przyłożyłem w komputerze :P. Ale teraz jak to chodzi i brzmi to naprawdę jestem dumny :P. Choć wiadomo to nadal dostawczak ... . W sobotę odbieram Krążownika więc wstawię jakieś zdjęcia tutaj bezpośrednio :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 marca 2015, 15:37 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 września 2010, 19:26
Posty: 536
Lokalizacja: Sulejów
Pojazd: Pannonia T2 1962
Bardzo fajny polonez, z niecierpliwością czekam na zdjęcia z odbioru :) Mi również te kominy przypadły do gustu po obejrzeniu zdjęć, dzięki nim ten Truck się będzie wyróżniał od innych :)

_________________
Pannonia T2 - 1962


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 marca 2015, 12:22 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 25 marca 2015, 21:58
Posty: 15
Lokalizacja: Sierakowice
Pojazd: Polonez Truck DC 2000r
Zdjęcia z odbioru są na stronie. Oczywiście jak dopisze dobra pogoda i tutaj wstawię jakieś dobre zdjęcia ;))


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 marca 2015, 21:30 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 września 2010, 19:26
Posty: 536
Lokalizacja: Sulejów
Pojazd: Pannonia T2 1962
No i oczywiście czekamy na obiecane wideo z dźwiękiem, żebyśmy usłyszeli jak "gra" polonez z kominami od traktora ;)

A przepraszam, już jest :) https://www.youtube.com/watch?v=EpWw_LbQrEo&list=UUN1QRvD1kSELbMKPPEiNAQw

_________________
Pannonia T2 - 1962


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 31 marca 2015, 09:31 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 grudnia 2014, 17:31
Posty: 23
Lokalizacja: Żukowo
Kominy pasują idealnie, w końcu to truck-tor :D

_________________
125p...ociech
Najfajniejsze są włoskie sportowe sedany z lat 60-tych. Dlatego mam 125p i 2107.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 31 marca 2015, 12:13 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Marcin125p pisze:
truck-tor :D

:D :D :D Hahahaha :D

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 kwietnia 2015, 16:13 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 25 marca 2015, 21:58
Posty: 15
Lokalizacja: Sierakowice
Pojazd: Polonez Truck DC 2000r
Obiecałem to wstawiam fotki na forum :P :))

1. Obrazek

2. Obrazek

3. Obrazek

4. Obrazek

5. Obrazek

6. Obrazek

7. Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 kwietnia 2015, 16:19 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2014, 14:37
Posty: 58
Lokalizacja: Nałęczów/Lublin
świetny jest!

tylko górny szczebelek w atrapce trzeba wyprostować :D wogóle jak upchnąłeś atrapkę z Poloneza Plusa do Noska od MR93? :D Zawsze myślałem że to nie pasuje :D a się okazuje że pasuje i to całkiem nieźle :D

_________________
Polonez Caro
Polonez Truck "el camino" IN PROGRESS
Polonez ATU 86 "Hachiroku"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 kwietnia 2015, 16:47 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Właśnie jedyne, co mi nie pasuje do całokształtu to ta atrapa :) Jest jakby "zapadnięta" delikatnie, no i ten krzywy szczebelek robi baardzo złe wrażenie :)

Ale ogólnie jest chyba to, co chciałeś. Osobiście jeśli już iść w modyfikację felg to bym dał po prostu felgi wyglądające na bardziej terenowe i do nich jakieś większe oponki, ale takie, które by pasowały rozmiarem, a nie były tak "obciągnięte". Ten efekt moim zdaniem nie wpływa korzystnie na wizerunek :) Ale to moje zdanie tylko.

Ogólnie fajnie, że kolejny truck odzyskał życie. Chyba trucki są teraz na topie :) To dobrze.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 kwietnia 2015, 17:33 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Fajnie się prezantuje... choć ja np, bym chętnie przymierzył do niego białe kierunki.
A i ... gdzie in ma kierunki boczne? Mam nadzieję, że nie będą Tobie robić problemów na przeglądzie.

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 kwietnia 2015, 08:37 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 25 marca 2015, 21:58
Posty: 15
Lokalizacja: Sierakowice
Pojazd: Polonez Truck DC 2000r
Co do grilla wiem że jest spierdzielony i faktycznie ten pierwszy szczebelek jest mocno przekrzywiony, no nic może to zmienię a może wsadzę bardziej klasyczny grill. Jeszcze zobaczymy. Co do zawieszenia i kół to planuję go zglebić systemem air ride bo ja go szczerze nie widzę żeby miał większe koło oraz bardziej off road-ową oponkę. Białe kierunki miałem przymierzone i obecnie takie posiadam na sprzedaż ;p XD jakoś mi nie pasują, co do kierunków bocznych to dopiero phinek zauważył że ich nie ma a więc wydaje mi się że i na stacji diagnostycznej jak i policja nie będzie robić problemów (tak na marginesie to ponoć te kierunki boczne są wymagane tylko w przypadku jak ma się hak)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 kwietnia 2015, 09:12 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2014, 14:37
Posty: 58
Lokalizacja: Nałęczów/Lublin
Łap odemnie 2 propozycje :D, może któraś Cię zainspiruje.

http://i.imgur.com/Y3TNCLb.jpg

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/80808a70059b.jpg

_________________
Polonez Caro
Polonez Truck "el camino" IN PROGRESS
Polonez ATU 86 "Hachiroku"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net