Dzisiaj jest 28 marca 2024, 15:33


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 307 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Następna
Autor Wiadomość
Post: 27 października 2016, 15:00 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 listopada 2015, 09:31
Posty: 317
Pojazd: DMP Lublin 3324 Groszek
rebel pisze:
Takich bus-ów jak Twój jest niewiele. Ja chyba wolałbym wersję long niż high ale jakby były dwie opcje na raz to super. Mógłbym rowera do środka wepchnąć albo nawet niewielkiego enduraka i spać pod dachem :) Cała reszta jak piszesz.
Sorki za zaśmiecanie tematu ale zadałbym pytanko. Czy po nr VIN dowiem się że Lublin posiada skrzynię 5 "made by Tczew"?

Ostatnio był link do aukcji busa jak Elwoodowego w bardzo dobrych pieniądzach. Już się na niego śliniłem ale wystarczyło jedno spojrzenie małżowiny, bym wrócił na ziemię. ;)
Z endurakiem było podobnie u mnie - gdyśmy planowali Karakorum Highway, to prowodyr najpierw zrezygnował gdy się dowiedział, że planuję zrobić to Żukiem, a potem postanowił, że zapakuje nam się do środka z KTMLC8. :) No to wtedy ja przemyślałem sprawę i stwierdziłem, że jednak wolę Lublina - choćby dlatego, że z przodu ma sztywną oś a nie niezależne zawieszenie.
No a potem wszystko upadło i zostaliśmy z groszkiem w Polszcze. Teraz przymierzamy się do zrobienia wersji turystycznej choć nie tak ekstremalnej jak Wrublin. :)
Choć akurat skrzynia Tczew marzyła mi się od samego początku - ze względu na większą rozpiętość przełożeń.
No właśnie - może oddzielny wątek o Lublinach w wersji przeprawowej/wyprawowej/wycieczkowej? ;)

_________________
pozdrrrawiam! :)
zbYszek http://www.zbychewka.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 października 2016, 16:56 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 06 października 2016, 07:52
Posty: 8
Pojazd: Lublin 2002
Dokładnie z tych samych powodów poszukuję Lublina. W sumie jest kilka egzemplarzy, które by się nadawały ale musze się zastanowić czy chcę mi się przechodzić całą ścieżkę administracyjną chociażby ze zmianą ilości przewożonych osób w aucie.
Wątek o Lublinach byłby miłym ukłonem administratora forum :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 października 2016, 18:35 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
No, teraz, jak już jest tu coraz więcej takich aut, to jak najbardziej jestem za.W końcu jest to forum "Polskie dostawczaki" więc taki lublin jak najbardziej się do nich zalicza.Tak więc czekamy na dział "Nasze Lubliny" i wtedy można tam poprzerzucać te kilka tematów.A nuż powstaną następne?


Ostatnio zmieniony 27 października 2016, 23:36 przez buźka, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 października 2016, 19:31 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 24 września 2016, 21:59
Posty: 292
Lokalizacja: Przystanek Oliwa
Pojazd: Lublin Autobus 1999
Nie mam nic przeciwko, by ciągnąć temat tutaj jakby co.
Rebel, temat rejestracji dotyczący liczby osób to banalna sprawa, którą załatwiasz na stacji diagnostycznej.
Polega to na fakcie demontażu niepotrzebnej liczby siedzeń i za kwotę niewiększą od zwykłego przeglądu masz wbite w dowodzie to, co chcesz. W drugą stronę jest trudniej a przede wszystkim pracochłonniej, bo musiałbyś siedzenia dostosować do dzisiejszych przepisów.
Ja będe teraz redukował liczbę miejsc z 9-ciu do 7-miu (wcześniej była redukcja z 15-stu do 9-ciu dokonana przez poprzedniego właściciela).

_________________
Świat jest do dupy ale życie jest cudem.
Opisanie świata moje


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 października 2016, 22:12 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 06 października 2016, 07:52
Posty: 8
Pojazd: Lublin 2002
No właśnie w moim przypadku byłoby to zwiększenie liczby pasażerów. Do tego doszłoby "doszklenie" blaszaka no i cała reszta roboty aby Lublin przeistoczył się w wyprawowego Złoblina :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 października 2016, 22:52 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Co grozi za mniejszą liczbę foteli w aucie niż liczba podana w dowodzie?

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 października 2016, 06:37 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 24 września 2016, 21:59
Posty: 292
Lokalizacja: Przystanek Oliwa
Pojazd: Lublin Autobus 1999
Nic nie grodzi. Fotele możesz demontować. Ba, niektóre modele aut moją takie rozwiązanie fabrycznie ułatwiające demontaż.
Rebel, a ile Ty potrzebujesz tych miejsc? 7 Ci nie wystarczy?

_________________
Świat jest do dupy ale życie jest cudem.
Opisanie świata moje


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 października 2016, 07:27 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 listopada 2015, 09:31
Posty: 317
Pojazd: DMP Lublin 3324 Groszek
rebel pisze:
No właśnie w moim przypadku byłoby to zwiększenie liczby pasażerów. Do tego doszłoby "doszklenie" blaszaka no i cała reszta roboty aby Lublin przeistoczył się w wyprawowego Złoblina :D

Ponieważ podobny pomysł chodził mi po głowie - aż chyba w końcu poszedł sobie gdzie indziej - podzielę się swoją prywatną opinią, iże lepiej jednak poszukać samochodu w odpowiedniej wersji nadwoziowej aniżeli "doszklać" i zwiększać liczbę miejsc.
Rozumiem, że chwalisz sobie znany ci stan techniczny obecnego złomblina - można najpierw kupić docelowe nadwozie i poprzeszczepiać to, co najzdrowsze/najlepsze. A potem sprzedać pozostałości złożone do kupy. IMO kosztowo i czasowo (a jestem w tym wieku, że znam prawdziwy sens powiedzenia "czas to pieniądz") korzystniejsze rozwiązanie aniżeli upieranie się posiadanym egzemplarzu, któremy "tylko" trzeba dopisać kilka brakujących miejsc. :)

_________________
pozdrrrawiam! :)
zbYszek http://www.zbychewka.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 października 2016, 08:51 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 24 września 2016, 21:59
Posty: 292
Lokalizacja: Przystanek Oliwa
Pojazd: Lublin Autobus 1999
Zbiegusek ma 100% racji. Lepiej brać adekwatnego, by możliwie jak najmniej przerabiać.
To zupełnie niepotrzebne koszty. No chyba, że jest koncepcja na blaszak a`priori.

_________________
Świat jest do dupy ale życie jest cudem.
Opisanie świata moje


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 października 2016, 14:17 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 06 października 2016, 07:52
Posty: 8
Pojazd: Lublin 2002
Oczywiście, macie racje Panowie z poszukiwaniem odpowiedniego egzemplarza. Miejsc potrzeba więcej niż 3 a mniej niż 7. Zapewne dostosowany będzie na 4/5 miejsc siedzących. Wygodnych miejsc siedzących :)
Pokazało się ogłoszenie z modelem który byłby w sam raz :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 października 2016, 18:37 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 24 września 2016, 21:59
Posty: 292
Lokalizacja: Przystanek Oliwa
Pojazd: Lublin Autobus 1999
7-mka jest optymalna.

A u mnie tymczasem kilka widoków:
https://www.facebook.com/permalink.php? ... 1066489948
Zamawiam śruby dwie - do mocowania pasów bezpieczeństwa. Kiedy dojdą zderzak będzie gotowy, co uczyni Wrublina sprawnym do jazdy. Do długiego weekendu zbiornik zapasowy też będzie fertig. Pozostanie tylko rozwiązać instalację paliwową do niego, na którą jest kilka koncepcji. Najtańsza, to przepompowywanie paliwa elektryczną pompą.
Z racji jego położenia wolałbym z niego zrobić zbiornik podstawowy (ładnie dociąży tył Wrublina) a obecny zapasowym.
To na razie tyle...

_________________
Świat jest do dupy ale życie jest cudem.
Opisanie świata moje


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 października 2016, 18:55 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
U nas jest w dowodzie 9 a w realu 7. Nikomu to nie przeszkadza ;)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 października 2016, 19:20 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 24 września 2016, 21:59
Posty: 292
Lokalizacja: Przystanek Oliwa
Pojazd: Lublin Autobus 1999
Nie wiem, czy tu o tym wspominałem ale lepiej mieć 7 niż 9 o ile te 9 f-cznie nie jest potrzebne. Np. na takiej autobanie serbskiej przejazd 9-cio osobowym busem kosztuje niemal dwa razy drożej. Dlatego ja zmieniam na 7.
Co rusz zmieniają się przepisy i od 2017-tego we Włoszech naszymi busami do 3,5T tanio nie pohulamy...

_________________
Świat jest do dupy ale życie jest cudem.
Opisanie świata moje


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 listopada 2016, 17:40 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 24 września 2016, 21:59
Posty: 292
Lokalizacja: Przystanek Oliwa
Pojazd: Lublin Autobus 1999
WrubEl. Nie Wrublin.
Ale dalej się będzie zwierzał, tym bardziej, że w końcu będzie z czego.

_________________
Świat jest do dupy ale życie jest cudem.
Opisanie świata moje


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 listopada 2016, 13:05 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 24 września 2016, 21:59
Posty: 292
Lokalizacja: Przystanek Oliwa
Pojazd: Lublin Autobus 1999
Jutro rejs próbny.

_________________
Świat jest do dupy ale życie jest cudem.
Opisanie świata moje


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 307 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net