Dzisiaj jest 28 marca 2024, 18:34


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Post: 09 grudnia 2016, 13:41 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 listopada 2016, 16:04
Posty: 48
Pojazd: Andoria Lublin 3
Elwood pisze:
Zgodnie z fabryką, indeks nośności = 124.


124? Ładnie popłynęli - 1600kg na oponę.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 grudnia 2016, 14:34 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 24 września 2016, 21:59
Posty: 292
Lokalizacja: Przystanek Oliwa
Pojazd: Lublin Autobus 1999
Wzięli pod uwagę notoryczne przeładowywanie Lublinów.

_________________
Świat jest do dupy ale życie jest cudem.
Opisanie świata moje


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 grudnia 2016, 20:16 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 22:04
Posty: 259
Pojazd: Lublin 3Mi
Elwood pisze:
Zgodnie z fabryką, indeks nośności = 124.


Gdzie znalazłeś takie informacje?

_________________
Pozdrawiam, Tomek
Daewoo Lublin 3 3524 2000r, Andoria 4cT90-1MEA 90KM
Intrall Lublin 3Mi 3524 2006r, Andoria 4cTi90-1BE 102KM


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 grudnia 2016, 08:11 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 24 września 2016, 21:59
Posty: 292
Lokalizacja: Przystanek Oliwa
Pojazd: Lublin Autobus 1999
Z książki Naprawa Samochodów Lublin (str. 207). Podane jest obciążenie na oponę = 1600kg. To z niej też koledzy podawali "okrojony" rozmiar opon dla wersji 2,9T.

_________________
Świat jest do dupy ale życie jest cudem.
Opisanie świata moje


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 grudnia 2016, 10:49 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 22:04
Posty: 259
Pojazd: Lublin 3Mi
To jest prawie na pewno błąd - zwykła literówka. Poprawna wartość to 1060kg/oponę. Dokładnie tak jest napisane w instrukcji obsługi do Lublina 3 (3,5T) - 205/75R 16C 110/108P czyli właśnie 1060kg na oponę 108P to obciążenie dla pracy bliźniaczej, ale tutaj nie występuje. W instrukcji obsługi Lublina II (2,9T) jako opony wskazują 185R 15C 103/102P czyli 875kg/oponę.

_________________
Pozdrawiam, Tomek
Daewoo Lublin 3 3524 2000r, Andoria 4cT90-1MEA 90KM
Intrall Lublin 3Mi 3524 2006r, Andoria 4cTi90-1BE 102KM


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 grudnia 2016, 09:44 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 24 września 2016, 21:59
Posty: 292
Lokalizacja: Przystanek Oliwa
Pojazd: Lublin Autobus 1999
O widzisz. To dobra informacja.

_________________
Świat jest do dupy ale życie jest cudem.
Opisanie świata moje


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 grudnia 2016, 22:53 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 listopada 2016, 16:04
Posty: 48
Pojazd: Andoria Lublin 3
tstiller pisze:
W instrukcji obsługi Lublina II (2,9T) jako opony wskazują 185R 15C 103/102P czyli 875kg/oponę.


I tego będę się trzymał :)

Zaczęliśmy ogarnianie Shreka,

Grzanie świec naprawione
Światło w kabinie naprawione, choć czujniki i tak wymienię jak je kupię
Instalacja radia przerobiona na ISO i radyjko podłączone
Olej w moście wymieniony a odpowietrzenie udrożnione

Ciąg dalszy nastąpi :)

Chciałbym też wymienić jak najszybciej olej w skrzyni. Jeśli dobrze dedukuję to mam skrzynię KIA - jedynka do przodu. W instrukcji napraw nie znalazłem informacji o oleju do tej skrzyni. Czy tak jak do TS5-21 można lać GL4 75W-85 lub 80W? Ile muszę zakupić w celu wymiany?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 grudnia 2016, 09:32 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 24 września 2016, 21:59
Posty: 292
Lokalizacja: Przystanek Oliwa
Pojazd: Lublin Autobus 1999
2l do wersji 33 (do 35 2,11) 80W-90 lu8 75W-90 GL4

_________________
Świat jest do dupy ale życie jest cudem.
Opisanie świata moje


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 grudnia 2016, 10:53 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 listopada 2016, 16:04
Posty: 48
Pojazd: Andoria Lublin 3
A możesz mi wyjaśnić jeszcze kwestię tych wersji? Tak dla pełności wiedzy?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 grudnia 2016, 15:08 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 22:04
Posty: 259
Pojazd: Lublin 3Mi
Domyślam się, że koledze chodziło o wersje ładowności. Były Lublinki 3,2T

_________________
Pozdrawiam, Tomek
Daewoo Lublin 3 3524 2000r, Andoria 4cT90-1MEA 90KM
Intrall Lublin 3Mi 3524 2006r, Andoria 4cTi90-1BE 102KM


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 grudnia 2016, 17:46 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Takich, to nie widziałem, ale 4.6, to już jak najbardziej.Nie było ich dużo, ale były.Podzespoły Iveco, silnik, skrzynia, chyba most też, na bliźniakach.Lubliny o oznaczeniach 33, to były chyba właśnie do 2.9 tony, bo w sumie, to książka nic innego nie podaje.Te 35, to wiadomo.Oczywiście ta książka "sam naprawiam" nie obejmowała trójek, tak jak silników na boszowskiej pompie.Jedyne "egzotyczne" rzeczy, o jakich jest wzmianka, to silnik Holden, skrzynia Kia, która była początkowo chyba za dopłatą, oraz klimatyzacja.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 grudnia 2016, 18:16 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 24 września 2016, 21:59
Posty: 292
Lokalizacja: Przystanek Oliwa
Pojazd: Lublin Autobus 1999
Dla 2,9T (wersje 33..) i 3,5T (35..) - jak buźka pisze.

_________________
Świat jest do dupy ale życie jest cudem.
Opisanie świata moje


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net