Dzisiaj jest 28 kwietnia 2024, 10:08


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
Post: 09 lutego 2017, 22:09 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 lipca 2014, 23:07
Posty: 96
U mnie zapala się tez noga ale nie mam trzeciego stopu,plusem zapalającej nogi jest kontrola świateł stopu,Po awarii włącznika świateł noga nie gasła wcale.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 lutego 2017, 07:16 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Ten mikroporocesor zasadniczo się nie psuje... ale lubi się w nim skraplać wilgoć i wówczas różne cyrki się dzieją. Ja zrobiłem kiedyś "patent" i na każdym rogu wywierciłem mały otworek - temat dziwnych akcji się zakończył :)

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 lutego 2017, 09:02 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 05 lutego 2017, 22:03
Posty: 36
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, 2004, furgon.
Wyjąłem mikroprocesor, psiknalem płynem do styków, wyjąłem wszystkie żarówki, przeciscilem drobnym papierem wszystkie styki i psiknalem płynem. Hehe nic nie pomogło :-P samochód cała noc stał w ciepłym pomieszczeniu około 25 stopni, wiec chociaż trochę wysechł ale noga dalej swieci. Heh weekend za pasem, to coś jeszcze pokombinuje na spokojnie.
Noga jest w zasadzie od świateł. Na marginesie to żadnych wycieków płynu hamulcowego nie mam, niedawno robiłem kompleksowy przeglad i naprawę hamulców. Rzeczywiście jakby był duży wyciek płynu hamulcowego, to by się zapaliła czerwona kontrolka.
Wyjmę jeszcze z poloneza mikroprocesor i zobaczymy co się będzie działo :-)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 lutego 2017, 21:31 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 05 lutego 2017, 22:03
Posty: 36
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, 2004, furgon.
Pierwszego postu już nie mogę edytować to piszę kolejnego z dalszą częścią relacji.

A więc zaglądam pod samochód a tam cieknie olej z wężyka spływu oleju z turbo. Wężyk twardy jak kamień, więc tniemy i założymy nowy, oprócz tego poci się uszczelka półkolista z przodu miski a z tyłu to prawie leci ciurkiem :P

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/cYl5RQwVbiBn24C

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/tAQ1StpYfPVWct1

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/xqSu81M69CqfFQM

Oprócz tego cieknie olej przy pompie podciśnienia. Na początku myślałem, że spod uszczelki pod głowicą, ale po głębszym przyjrzeniu się to jednak z pompy. Wąż przy pompie dosłownie kruszył się, więc poleciał nowy.

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/eccovOcbFgi6jgL

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/0dHK8aq8hHRRLS9

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/ITpTLKIiblR7z5f

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/SZaFwBsUSwxbP70

Pompa do czyszczenia i dwa oringi po dwa złote :)

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/syfy5j6JnnuNmIL

Czyszczenie okolicy i montaż pompy i po poru przejażdżkach jest git :) sucho :)

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/syfy5j6JnnuNmIL

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/1QNqQuvYRf4EkhA

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/XDCOzUl4A6Ool7H

Wracając do miski to nowy wężyk i czyszczenie z grubsza by zobaczyć gdzie jeszcze leci, w tle widać jak mocno usynowiona jest obudowa sprzegla...

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/E6Rlkcg3gd7ALBC

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/ULCj14ZhuGccQRi

Z weżyka nie leci ale leci z uszczelki przy sprzegle przy okazji wyczyściłem skrzynie biegów :)

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/2shgxO7tv5kyVy2

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/vE4yG3FNCoy6QTC

Więc nie pozostaje nic innego jak pozbyć się oleju, kupić nowa uszczelkę pod miskę i miedziana pod śrubę i do roboty :)

Taka tam konstrukcja i odkręcamy śruby

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/erQESgOYv1i6v7W

Miska po odkręceniu i blok silnika.

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/pmAuykxAR4AE2xX

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/sZQbcrMxzvbj2VH

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/0yQRc8e9RCrCIyt

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/xpxleTYxbdZ39kW

To gruntowne czyszczenie i przymiarki na sucho :)

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/XQymMtYX1FiHPXu

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/qle3aLVH1Ms7CaG

Czyszczenie okolic silnika ze starej uszczelki :)

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/XhYqGtWV0VwrCr5

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/3mIPZkEE4fRLFRb

Przy okazji zajrzałem sobie w środek :) hehe

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/6Hkyycjj41Tgbmb

Pasta na rogi przy łączeniu uszczelek półkolistych i płaskich i przykręcamy.

Po dłuższej jeździe, zaglądam pod samochód i sukces, wszędzie ładnie i sucho, nic nie leci i nic się więcej nie dzieje, więc można zakładać obudowę dolna i temat zamknięty :)

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/rx9MYrWn8rw33nB

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/MopSOtwF3mGdISL

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/Tbk8wRnHbccWaLP

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/CYIrMoA3PXelHX7

Jak się okazało były pęknięte pióra resoru prawego, 3 i 4. Ale z tym pojechałem do warsztatu bo... chciałem sam to zrobić, ale jakoś tak wyszło, że skończył w warsztacie.

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/dx9lrASyimLw0Fn

Panowie musieli ciąć śruby mocujące resor, bo nie dało się ich ruszyć, więc śruby i nakrętki nowe, nowe nakrętki mocujące resor do mostu, nowe pióra, wszystko wyczyszczone i przesmarowane, tulejki zregenerowane, więc ... jestem zadowolony :)

Niestety rozdzielacz siły hamowania wygląda słabo i wężyki do niego wchodzące również... jest suchy, ale w przyszłości poleci do wymiany, razem z przewodami.

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/M23ZSo02KMv8Irf

W przerwie od leżenia pod samochodem, gdy już miałem trochę dosyć zamontowałem sobie taki patencik :) hehe trochę nowoczesności :D ładowarkę usb obok zapalniczki samochodowej, miejsce jak znalazł.

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/JFDhyhQCgL9CW23

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/GDfMMB6beuWaJ78

No i kamerę cofania :) Obraz ma bardzo ładny, nie ma linii pomocniczych, obejmuję jeszcze z pól metra poza obrysem samochodu. Wiec jest git jutro wrzucę fotkę z obrazem z monitorka. Uruchamia się przyciskiem na konsoli, jakoś nie chciałem podłączać jej do wstecznego, tylko same uruchamiać kiedy chce :) Diory podczerwone są i widać również w nocy bardzo ładnie :)

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/JfhQhFJlbkx5l7F

Kupiłem też dwie obrysówki białe i podłączyłem do pstryczka od otwierania drzwi, zapalają się tylko wtedy jak się otwiera drzwi, nie pala się razem ze światłem wewnętrznym, efekt jest zaje... fajny :)

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/okm7Ta0nXuw8peW

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/mHWYXOHp93Z48Bb

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/wzXOOJT2FKBAfIs

Polecam, naprawdę prosty i niedrogi patent a efekt naprawdę super :)

Wkrótce dodam jeszcze trochę info co jeszcze podłubałem w Lublinku :) jeszcze parę rzeczy mi zostało do opisania :) takich jak sprzęt grający, oświetlenie wnętrza i jeszcze parę drobiazgów :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 lutego 2017, 23:06 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 05 lutego 2017, 22:03
Posty: 36
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, 2004, furgon.
Aaaaa pytanko :) Podczas jazdy ściąga mnie w prawo... heh coś jakby stukało również z prawej strony. Niestety nie bardzo mogę zlokalizować co się kwalifikuję do wymiany :) dodam, ze wszystkie koła równo napompowane :) Kręcę, szarpie... i coś mi nie idzie znalezienie usterki. Może ktoś coś pomoże czemu się dokładnie przyjrzeć :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 lutego 2017, 11:10 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Sprawdź dokręcenie zacisku hamulcowego, jarzm i wąsa układu kierowniczego. :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 lutego 2017, 18:58 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 25 listopada 2015, 19:14
Posty: 121
Lokalizacja: Wierzbna/Świdnica
Widzę przypadek ciężkiej choroby lublinowej :wink: podobno nieuleczalnej.Co do kontrolki hamulca sprawdź moc żarówek ma być 21W plus trzeci stop,jeszcze styki w zbiorniczku płynu hamulcowego.Powodzenia w walce-będę obserwował 8)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 lutego 2017, 22:02 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 listopada 2015, 09:31
Posty: 317
Pojazd: DMP Lublin 3324 Groszek
Chłopie! Coś ty najlepszego zrobił?! 8-O
Teraz silnik ci będzie rdzewiał na potęgę! ;)
A tak serio, to gratuluję postępów - jeżeli jeszcze powiesz, żeś to wszystko na dworze (na polu) pod chmurką robił, w obecnych warunkach, to... szacun. :)
A kamerką pochwal się bliżej - od jakiegoś czasu przymierzam się do założenia i (wizualnie) taką sobie wymarzyłem. Jakiś link? No i koniecznie fotki z monitora - bardzo jestem ciekaw efektów.

_________________
pozdrrrawiam! :)
zbYszek http://www.zbychewka.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 lutego 2017, 23:43 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 05 lutego 2017, 22:03
Posty: 36
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, 2004, furgon.
Marian, dzięki za porady, jutro wszystko obejrzę :) a i tak pojadę na stacje diagnostyczną, ojciec od lat jeździ ze swoim samochodem w jedno miejsce, pracuje tam starszy, sympatyczny Pan lubujacy się w polskich samochodach, wiec za parę złoty wrzuci go na szarpaki i przy okazji hamulce sprawdzi po remoncie :)

Bartosz, dzięki po prostu wymienię wszystkie żarówki na nowe :) nie jest to jakiś duży koszt, sprawdzę tez styki :) heh no masz racje co do tej choroby lublinowej :P kupiłem dziś 3 światło stopu na szrocie, zreanimuje je i zamontuje :) zegary z obrotomierzem tez nabyłem hehe :)
Często oglądam sobie Twojego Lublinka :) i heh mam nadzieje, ze kiedyś go doprowadzę do takiego stanu :) Ale bez blacharza, się już nie obędzie, z mechanika sobie radze, ale spawać nie umiem i lakierować też nie. Myślę, że z czasem pokupuję części i reperaturki itp. i oddam blacharzowi, ale do tego to niestety daleka droga... ale damy rade :D
zbiegusek gdzie tam pod chmurką :P zamarzł bym zanim bym zaczął coś robić hehe weekendami mogę robić pod dachem w ciepełku z radyjkiem i dostępem do sporej ilości narzędzi :)

Zrobię jutro fotki z monitorka kamery i wrzucę tutaj. A kamerkę kupiłem ta od tego sprzedawcy

http://allegro.pl/nvox-samochodowa-kame ... 46220.html

Obraz naprawdę wyraźny i ostry w nocy tez widać bardzo ładnie i naprawdę ma duży kąt widzenia, jest ciężka i solidna, obudowa to kawał metalu :) Jutro foteczki i sam ocenisz, może jakiś filmik nakręcę tyż :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 lutego 2017, 19:31 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 05 lutego 2017, 22:03
Posty: 36
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, 2004, furgon.
Tak na szybko wrzucam, ba akurat dziś słabo z czasem. Później będę edytował ostatni duży post :)
Filmiku nie udało mi się nakręcić z cofania, ale może jutro ogarnę :)

Monitorek wygląda tak, rozdzielczość nie pamiętam jaka, ale szału ni ma :P ma 5 cali.

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/5hqSYUCiC5ojjDc

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/0fMhbSKcIq3XZdY

Włączam czerwonym przyciskiem.

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/D2lpbmxyTHtQ2R4

Obraz z kamery, chce ją trochę odsunąć, dosłownie parę centymetrów, żeby było widać rogi zderzaka, bo tak jednak trochę ciężko się cofa patrząc tylko na kamerę nie widząc rogów zderzaka. Trzeba wykombinować coś w stylu podkładki a jak grubej to się okaże w próbach.

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/P6jDO8pZWEJOxla

Przy otwartych drzwiach widać zderzak, a przy zamkniętych tylko kulkę haka :P

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/5dD3MMHOsq3IDo1

Słupki stoją około 60cm od obrysu samochodu na wysokości mniej więcej kulki od haka, więc kąt widzenia jest git, tylko trzeba odsunąć trochę od dachu, bo drzwi zasłaniają zderzak.

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/bpgjPzHASDjr1IK

Światło zgaszone w pomieszczeniu a za oknem szarówka i tryb nocny się włączył, kiedyś zrobię fotke w nocy, ale to przy okazji.

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/j3oZCsD1GJnsbAD

Tak więc mniej więcej wygląda sprawa kamery, jeszcze jakiś filmik nakręcę i fotkę z nocy :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 lutego 2017, 19:59 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 listopada 2015, 09:31
Posty: 317
Pojazd: DMP Lublin 3324 Groszek
Fajne, dzięki za wizualizację. Ja się przymierzam do monitora zamiast lusterka wstecznego (albo nad) i jeszcze jakby walnął kamerkę celującą w prawy przedni róg, to już byłoby mniodzio na parkingach. :)
No i jak ja wam zazdroszczę, że sobie możecie na pobliski szrot podskoczyć i coś ciekawego wyhaczyć. :(
Zwłaszcza o pierdółki chodzi - potrzebuję zrobić sobie otwieranie tylnych drzwi od wewnątrz i najlepiej byłoby przeszczepić kompletny mechanizm z jakiegoś złoma. Albo ostatnio połamała mi się plastikowa prowadnica rygla lewych tylnych drzwi - bez niej drzwi mają luz i się telepią oba skrzydła. Tylko weź teraz człowieku znajdź szrot, na którym będzie Lublinek. :\

_________________
pozdrrrawiam! :)
zbYszek http://www.zbychewka.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 lutego 2017, 22:28 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 05 lutego 2017, 22:03
Posty: 36
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, 2004, furgon.
No dobra, przygód z Lublinkiem ciąg dalszy :) hehe już chyba mam trochę dość leżenia pod samochodem i chyba czas zrobić sobie mała przerwę...

Znów leże i patrze na baku paliwa plama... kur ... zapiał :P znów trzeba ściągać bak... ale będzie łatwiej, bo mało paliwa :P hehe Latarka i telefon i robię fotki, bo niestety w furgonie bez zdjęcia baku nic nie widać, ale telefonem dałem rade postawić wstępna diagnozę :) wężyki popękane, więc postanowiłem tak czy siak wszystkie wymienić, kupiłem 5m węża 8mm w środku, rurę wlewową paliwa, uszczelkę przy pływaku itp. wszystkie węże oprócz metalowych, bo są dobre. Po zdjęciach wywnioskowałem, że puszcza uszczelka przy pływaku i się nie myliłem :) po odkręceniu cały gwint był mokry.

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/v9guX0kSV3Q8sIO

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/x7xBl5hwODNuvax

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/xFbBOOgEi5SIygZ

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/6HXGNfNEEX9enda

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/rpGyCvCB4voNnWr

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/APPckjV0okbPwez

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/qOT0bY7vFD6PJl2

Jedna z rurek pływaka była jak widać naprawiana przez poprzednich właścicieli, profilaktycznie obsmarowałem ją sylikonem Dirko. Musieli ją ułamać skleili czymś twardym a w środek wsadzili rurkę miedzianą dla usztywnienia widać.

No dobra to bak na ziemie, umyłem go i zacząłem wymieniać wszystkie rurki.

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/2cq6r9qvxqOKyao

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/rwy1OYUtQqu3ik6

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/3n3wqlzXoUdBKPn

Wszystko nowe, założone, jazda próbna, latarka i znów pod samochód :P kur zapiął już mam dość tarzania się pod Lublinkiem, ale jest sucho git :D problem z głowy.

Żeby póki co nie leżeć i leżeć i zrobić coś co oko cieszy zakupiłem na szrocie zegary z obrotomierzem :)

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/MBetYXubVoWdXie

Rozebrałem je w domu na części pierwsze, dokładnie wyczyściłem, plastiki pod kran, zegary były czyste, folia ze ścieżkami obficie płynem do styków potraktowałem, delikatnie papierem poźniej i znów płynem, sprawdziłem żaróweczki, 5 poszło do wymiany. Wyjąłem predkościomierz i sutawiłem przebieg taki jaki był w poprzednim liczniku, wystarczyło delikatnie podnieść kółka zębate na licznikiem kilometrów i ustawić przebieg.

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/eDjUAHCVPeViLUX

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/96ZJcwJgnNAYFU0

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/Sfrzpye1IYlX6Ep

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/1clTPkhOe6RORiy

Poprzednie zegary miałem pb1 z Mery te są pafal mps22. Po zamianie i podłączeniu wszystko działa bez żadnych problemów :D plug and play :D

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/88VF29MIO5ZOMca

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/s1Ynslxiop1uzJ6

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/bZFFRgNrO24Aspo

I krótki filmik :)

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/xsQhXGveWLsOZlq

Mała rzecz a cieszy :)

Żeby sprawdzić obroty, na kole od wału korbowego namalowałem flamastrem olejnym, świecącym w uv dwa znaczniki, odpaliłem silnik, latarke uv i przyłożyłem licznik obrotów, który miałem z czasów modelarstwa jak latałem śmigłowcami zdalnie sterowanymi, używałem go do sprawdzania obrotów na wirniku śmigłowca czy samolotu :) pokazał 900 - 950 obrotów na biegu jałowym, czyli mniej więcej się zgadza z tym co na liczniku. Jutro zrobię fotki z tej operacji i je wrzucę.

Na szrocie kupiłem również osłonę prowadnicy drzwi przesuwnych, pomalowałem farba strukturalną, wyczyściłem ile się dało prowadnicę i wózek, jedno łożysko w prowadnicy było rozsypane, więc wymieniłem dwa, dałem nowy smar i poskładałem. Wcześniej była jakaś prowizorka, która mnie strasznie denerwowała :P

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/5gTaKp2mlmIvZOY

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/RRJ7WQp279uEroZ

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/06xvrusdLLiiLyh

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/cyfWoasExf1WMbR

Wieczorami, żeby łatwiej było ładować coś, co będzie trzeba załadować założyłem sobie lampę ledową bardzo mocną :) na konsoli mam przycisk od jej odpalania a na kablu założyłem dodatkowy bezpiecznik 5A do niej. Link do lampy:

http://allegro.pl/lampa-robocza-panel-l ... 30592.html

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/LwpGHhbSkL7taIU

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/HPlOGCIO4RgVEtz

Przycisk obok dmuchawy wewnętrznej (którą też naprawiłem :P)

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/D2lpbmxyTHtQ2R4

Heh z dawnych czasów zostało mi trochę sprzętu grającego, wiec ... po co ma się kurzyć :P Głośniki na przód kupiłem nowe Magnata, bo moje miały mniejszą średnice, gwizdki Hertz pod szybą, zwrotnice pod półkę, radio było widać na poprzednich fotkach, elipsy 6x9 trójdrożne na tył w boczki za fotelami kierowcy i pasażerów. Wzmacniacz tylko do tuby zmostkowany na 500w tylko do tuby 30cm głośnik :P hehe. plus pociągnięty bezpośrednio z akku :) Gra... masakra prawie ogłuchnąć można :P hehe

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/xQ9Fa0bBDx2OB3X

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/hBxHJR4Gf9fU5LB

Brakowało jednego nadkola z tyłu, więc założyłem nowe. Chlapaczy z tyłu też nie było, ale je już jakis czas temu założyłem.

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/5mm0RG1zrtRxBNJ

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/JMrEGL6pyjhHe3s

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/1OBKlHezXonzBNx

Ciąg dalszy nastąpi :)

Ciąg dalszy następuje :P ale wiele się nie będzie działo, bo jakoś dziś nie miałem weny na grzebanie :P hehe jedyne co zrobiłem to zajrzałem do styków przy płynie hamulcowym, jeden był urwany, naprawiłem, przeczyściłem a pedał na zegarach dalej się świeci :P hehe

Co do obrotów, chciałem nakręcić filmik, ale samemu ciężko było trzymać, latarkę, licznik obrotów i jeszcze zdjęcia robić telefonem :P Więc na zdjęciach poniżej bałagan do liczenia obrotów i znaczniki na kole :)

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/x88hzYG4ucYEJPT

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/IQGRGlFf1f6iW1g

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/XaNIonxHJht8VGA

Jeszcze dziś chciałem zapasowe wsadzić pod samochód, ale zawiesia z gumkami, okazały się zgniłe, gumki są ok, ale zawiesia trzeba nabyć nowe, a mocowanie z przodu do gryntownego czyszczenia i będzie dobrze. heh trochę się namęczyłem, żeby je zdjąć... ale się udało, jedno nawet zacząłem czyścić, ale mi się odechciało i wybrałem się na przejażdżkę :P

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/svSgEPnAadE2Rp7

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/G6I6RolvFjjUjQX

Zrobiłem dziś jakieś 70km jeżdżąc bez celu :P przed siebie hehe filmiki mało porywające nakrecone z reki :) w sumie nic ciekawego :P

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/mTX2fMIl3BhIgsU

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/w8Jy2ltUzjvO16P

Jeździ bardzo fajnie Lublinek, po wymianie termostatu temperatura na właściwym poziomie, idzie do przodu jak zły :P hehe Lubię nim jeździć :D

Ściąga w prawo, ale to szarpaki pojadę, może wyjdzie co trzeba wymienić a później chce kupić nowe opony na tył, więc i tak wtedy zrobię zbieżność i zobaczymy. Opony ogólnie maja 5 lat, z tyłu jakieś 5.5 - 6mm bieżnika z przodu 3mm, więc tył poleci na przód a na tył pójdą nowe oponki.
Heh jeszcze czasem, raz częściej raz rzadziej przy wrzucaniu 4 jest mały zgrzyt, ale naprawy skrzyni już się nie podejmę, nie ma warunków, żeby zdjąć skrzynie. Może ktoś ma pomysł co trzeba by wymienić w skrzyni by tego zgrzytu nie było??


Ostatnio zmieniony 19 lutego 2017, 20:53 przez Sotom, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 lutego 2017, 03:02 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 22:04
Posty: 259
Pojazd: Lublin 3Mi
Wytrwałości w walce życzę. Bardzo przyjemnie się to czyta :)

_________________
Pozdrawiam, Tomek
Daewoo Lublin 3 3524 2000r, Andoria 4cT90-1MEA 90KM
Intrall Lublin 3Mi 3524 2006r, Andoria 4cTi90-1BE 102KM


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 lutego 2017, 11:09 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 05 lutego 2017, 22:03
Posty: 36
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, 2004, furgon.
Nie wiem jak w innych miastach, ale w Wawie była w zimę, znaczy się jak były mrozy powiedzmy awantura, że autobusy miejskie są strasznie brudne. Jak czytałem komentarze pod artykułami to po prostu żenada... Mróz typu -7 do -15 w porywach utrzymywał się od dłuższego czasu. Ludzie psioczyli dlaczego nie myją autobusów,21 wiek itp. Masakra...

Piątek wieczór, mogę sobie wjechać nazwijmy się do warsztatu, więc myślę będzie stał weekend w ciepełku to opłucze go z soli i wjadę do środka :P było już ciemno i -9... karcher w łapę i przekonałem się na własnej skórze dlaczego autobusy nie są myte :P haha Dobrze dyszy nie odstawiłem od samochodu a już był cały zamarznięty :) ledwo wyskrobałem okienko na szybie, żeby wjechać do środka a i tak nic nie widziałem :D haha

Ot taka humorystyczna odskocznia :)

https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/tr0faWhLS7q8OJb


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 lutego 2017, 12:29 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
He he.. ja tak w zesżłym tygodniu umyłem Poloneza... znaczy zamieniłem skorupę brudu na skorupę z lodu :)

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net