Dzisiaj jest 29 marca 2024, 03:32


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: 237 1600
Post: 17 stycznia 2019, 15:36 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 września 2010, 19:26
Posty: 536
Lokalizacja: Sulejów
Pojazd: Pannonia T2 1962
Obawiam się, że kupno używanego to 100% pewności na trafienie tego samego - wyrobionej sprężynki i zawias spełnia tylko taką rolę, żeby przy hamowaniu nie zgubić maski :D

_________________
Pannonia T2 - 1962


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: 237 1600
Post: 18 stycznia 2019, 07:54 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 grudnia 2018, 12:43
Posty: 42
Pojazd: tarpan 237
zastanwiam sie wiec czy nie rozwiercić tych bolców i nie zastąpić śrubami. moze to usztywni "luzy".

Co do wprowadzonych zmian... to poprzednik walczył z montażem i podłączeniem wentylatora chłodnicy. (chyba nawet na tym forum szukał pomocy)
Temat ogarnięty, w chłodnicy zamontowałem nowy czujnik temperatury i będzie wentylator sam sie załączał tak jak "normalnych" autach.
wczoraj przystąpiłem to montażu zamka centralnego ale brak "weny" spowodował ze prace nie zakończyłęm sukcesem ;/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: 237 1600
Post: 18 stycznia 2019, 23:32 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 września 2010, 19:26
Posty: 536
Lokalizacja: Sulejów
Pojazd: Pannonia T2 1962
Tarpan z centralnym zamkiem... U mnie było podobnie, jak trzasnąłem lewymi drzwiami to się otwierały prawe :D

_________________
Pannonia T2 - 1962


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: 237 1600
Post: 19 stycznia 2019, 01:03 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 30 października 2017, 17:05
Posty: 93
Pojazd: Tarpan 237, 1990
Heheh to to nie był centralny zamek, tylko centralne otwieranie :)

Ciekawi mnie ja poprowadziłeś prąd do drzwi, zrób zdjęcia.

_________________
Fabryka Samochodów Rakietowych POLMO


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: 237 1600
Post: 19 stycznia 2019, 09:43 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 grudnia 2018, 12:43
Posty: 42
Pojazd: tarpan 237
teraz walcze z jednym zamkirm bo otwiera się z zewnątrz bez względu na pplozenie "bolca"
niestety nie znalazłem na Alle... dobrego lewego zamka....
no i rzeźbie z zamkiem tylnej klapy... już jest pomysl ale standardowy zamek otwiera się przy pociągnięcia mocniejszym wiec musze pomyśleć o czymś innym...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: 237 1600
Post: 19 stycznia 2019, 23:05 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 30 października 2017, 17:05
Posty: 93
Pojazd: Tarpan 237, 1990
Zamykanie jest z malucha (o ile się nie myle) , na pewno znajdziesz :)

_________________
Fabryka Samochodów Rakietowych POLMO


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: 237 1600
Post: 20 stycznia 2019, 09:24 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 grudnia 2018, 12:43
Posty: 42
Pojazd: tarpan 237
raczej fso 125


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: 237 1600
Post: 20 stycznia 2019, 13:51 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 sierpnia 2015, 20:15
Posty: 192
Pojazd: Tarpan 237
a sam zamek z syreny :-)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: 237 1600
Post: 14 lutego 2019, 14:44 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 grudnia 2018, 12:43
Posty: 42
Pojazd: tarpan 237
niestety stanąłem z remontem. zatrzymał mnie silnik. niby wszystko ok, odpala itp wszystko ok do momentu jak próbuje ruszyc.... dławi sie, dusi i gaśnie... tak jak by mocy brakowało....
obstawiałem ustawienie załponu ale niestety regulacja nie wiele dała....
zeby jechać musi byc na ssaniu i delikatnie z gazem....
niestety nie moge znaleźć chętnego kto spróbuje wyregulować gaźnik bo teraz chyba musze nim sie zając ;/
moze macie jakieś pomysły co to moze jeszcze byc...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: 237 1600
Post: 16 lutego 2019, 00:41 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Nie myślałeś o wstawieniu "nowszej wersji" czyli np. silnika 1600 ale z Caro Plus?

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: 237 1600
Post: 16 lutego 2019, 08:48 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 grudnia 2018, 12:43
Posty: 42
Pojazd: tarpan 237
mam nawet taki silnik kupiony z monowtryskiem. kupiłem na części bo byla okazja. żeby wsadzić musial bym pompke paliwa wsadzic do baku :(


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: 237 1600
Post: 16 lutego 2019, 17:02 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Akurat pompka paliwa w baku to zasadniczo wiele korzyści, względem starej mechanicznej zaciągającej z pozycji silnika. Więc pomyśl nad tym czy nie korzystniej jest zrobić "tuning" serca maszyny.

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: 237 1600
Post: 18 lutego 2019, 08:35 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 07 grudnia 2018, 21:06
Posty: 81
Lokalizacja: Milicz/Wrocław
Pojazd: Tarpan F233RS
kret pisze:
mam nawet taki silnik kupiony z monowtryskiem. kupiłem na części bo byla okazja. żeby wsadzić musial bym pompke paliwa wsadzic do baku :(

Nie musisz do baku. Są zewnętrzne, chyba w Trucku taka była.

_________________
Isuzu Trooper 3.1LTD 1994r
https://www.youtube.com/channel/UC42YMf ... subscriber


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: 237 1600
Post: 18 lutego 2019, 08:50 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 grudnia 2018, 12:43
Posty: 42
Pojazd: tarpan 237
to jest jakiś pomysł ;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: 237 1600
Post: 18 lutego 2019, 18:01 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 07 marca 2015, 21:11
Posty: 68
Jak sie chce mieć święty spokój z silnikiem poloneza trzeba poprzestać na 1.6 CB/CF/CE bez hydraulicznej regulacji zaworów. Te z wtryskiem abimexa z lat 95,96 były już dość dobrze obrabiane i jeździły na lepszych olejach niż selektol, więc nie ma z nimi większych proiblemów. GLI bosch i GSI MPI miały już wycierające się wałki. Towarzystwo poloneziarzy jeszcze nie rozkminiło panaceum na te problemy, więc nie ma co sobie ich przysparzać.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net