Dzisiaj jest 29 marca 2024, 14:31


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: 03 sierpnia 2016, 18:58 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lipca 2016, 10:23
Posty: 21
Pojazd: Żuk A07
(S) Silnik ze skrzynią Andoria. Chodził do końca dobrze. Cały komplet do oddania. Montować i jechać. Szkoda na złom oddać bo ktoś się będzie jeszcze cieszł z niego. Dawać rozsądną ofertę i brać . Jest jeszcze wał i most. Mieszkam pod Kaliszem.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 sierpnia 2016, 22:43 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Rzuć cenę, bo nie chcę być niegrzeczny.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 sierpnia 2016, 09:23 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lipca 2016, 10:23
Posty: 21
Pojazd: Żuk A07
zokolic pisze:
Rzuć cenę, bo nie chcę być niegrzeczny.


Z 800zł za komplet silnik i skrzynia. Jeszcze chłodnicę dorzucę żeby był komplet do odpalenia.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 sierpnia 2016, 20:59 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2016, 22:15
Posty: 21
Lokalizacja: WGM
Pojazd: Żuk Towos 1995
A w jakim stanie masz most? Szukam mostu od Żuka z Andorią. Ile byś cenił takie cóś? ;-)

_________________
http://wloczykije.pl/,
https://www.facebook.com/powolidoprzodu/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 sierpnia 2016, 22:07 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Mosty niczym się nie różnią, więc nie musisz szukać akurat takiego do andorii.Jedynie w wersjach z mostami hipoidalnymi, była różnica w szerokości, bo do skrzyniowych dawali ciut szersze.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 sierpnia 2016, 12:03 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2016, 22:15
Posty: 21
Lokalizacja: WGM
Pojazd: Żuk Towos 1995
Przełożenia były inne bo do S21 był 5.125 a do Andorii 4,77

_________________
http://wloczykije.pl/,
https://www.facebook.com/powolidoprzodu/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 sierpnia 2016, 15:42 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Pewny jesteś? :roll: A wiesz, że były mosty starego typu, z warszawy, a później były hipoidalne i nie stosowali żadnych innych przełożeń? W książce napraw, instrukcji obsługi itp. stoi jak byk, jakie były mosty.Co jak co, ale mam żuka andoria 96 i żuka z S-21 95 i chyba wiem, jakie mam tam mosty.O zwykłych mostach starego typu, też raczej nie słyszałem, żeby do diesla miały inne przełożenie, choć obiegowa opinia tak twierdzi.Ja jedynie słyszałem, że w żuku zmieniono most w pewnym momencie, bo most starego typu nie wytrzymywał przy silniku diesla.5.125, to przełożenie mostu starego typu, a 4.777, to most hipoidalny, stosowany dopiero w latach 9o-tych w obu wersjach silnikowych.Jedyna różnica w mostach żukowskich hipoidalnych, to szerokość mostów w wersjach skrzyniowych/kontenerowych itp. Tyle podaje instrukcja.Jeśli jednak masz inne, pewne informacje na ten temat (bo niczego nie wykluczam) to chętnie się zapoznam, jak i koledzy tutaj.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 sierpnia 2016, 20:01 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2016, 22:15
Posty: 21
Lokalizacja: WGM
Pojazd: Żuk Towos 1995
Ja mam most starego typu - dwudzielny. Z przełożeniem 5.125 a potrzebuję hipoidalny 4.77

_________________
http://wloczykije.pl/,
https://www.facebook.com/powolidoprzodu/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 sierpnia 2016, 20:59 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
No to wszystko się zgadza, bo ten rocznik żuka miał jeszcze mosty zwykłe i też to samo przełożenie dla benzynki i ropki.Hipoidalny może być od benzyny, bo to to samo, jak mówiłem.Byle by nie był od skrzyniowego, bo tam ma rozstaw kół 1539mm, a furgony mają 1375mm, tak podaje instrukcja.Żeby się nie okazało, że za szeroki.Ja kiedyś mierzyłem do żuka most od lublina 2,9 z kołami od żuka, i nie ma szans go zmieścić bez poszerzania błotników.No i mocowania ma w innym miescu, bo rama szersza.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 sierpnia 2016, 22:18 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2016, 22:15
Posty: 21
Lokalizacja: WGM
Pojazd: Żuk Towos 1995
No i dlatego szukam mostu 4.77 ;-) Ma ktoś?

_________________
http://wloczykije.pl/,
https://www.facebook.com/powolidoprzodu/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net