Dzisiaj jest 21 października 2018, 01:48


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: 04 października 2018, 17:33 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 1741
Lokalizacja: Opolszczyzna
Jak w temacie - kupię całe auto - takie, jak na załączonym poniżej obrazku:

download/file.php?id=8356&mode=view

Chodzi mi o Forda Fiesta IV z rocznika z przedziału 1996 - 1999
Kolor i wersja 3 drzwiowa jak na zdjęciu.
Egzemplarz może być bez papierów (tak najlepiej by było), może być niesprawny, z przegnitą podłogą, nawet "szczep" nie do zarejestrowania. Byle by miał ładne: wnętrze, podsufitkę, uszczelki, sprawne zamki w drzwiach i kanapę z tyłu z zagłówkami.

Jeśli ktoś z forum np jeździ lawetą i ściąga auta z Niemiec itp. to chętnie bym ściągnął takowy wóz "tak przy okazji", gdyby on był w możliwej cenie - (500 - 900zł)

Szukam TYLKO i najzwyczajniej DAWCY CZĘŚCI dla mojej Fiesty. chcę ogarnąć wnętrze w swoim aucie, a wielu nowych części nie mogę zdobyć, albo w sklepach kosztują astronomicznie drogo (np 570 zł za 1 uszczelkę do drzwi) To już wolę kupić całego dawcę za taką cenę.

Egzemplarze 5-drzwiowe, albo "inne podobne" mnie nie interesują, bo części nie spasują. Kolor też ważny, bo w razie jakiejś obcierki nie będę musiał płacić za lakierowanie, tylko element przełożę ot tak...

Rok temu widziałem np. na "oto moto" identyczną Fiestę, jak moja (kolor i 3 drzwi) z 1997 roku z Zabrza i za 500 zł. Miała tylko sprzęgło popsute i dziury w podłodze, co mi różnicy nie robi. Gdyby była blisko mnie, albo ktoś jechał przy okazji przez moją okolicę, to myślę, że się dogadamy :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 października 2018, 19:31 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 1741
Lokalizacja: Opolszczyzna
Uszczelki drzwi w Fordzie Escorcie mk7 z lat 90-tych mają identyczny profil.

Zdobyłem na złomie uszczelki z Escorta 4 drzwiowego (sedan) i są za krótkie o ok 20 cm, ale pasują do rynienek budy jak oryginalne z Fiesty!
Z 2 lub 3 drzwiowego Escorta powinny więc spasować!

Ktoś? Coś? Jakiegoś Escorta mk7?

Bardzo pilnie potrzebuję - proooszę


PS - ciekawe, czy klamki, zamki i korby z Escorta by pasowały do Fiesty

PS-2 jutro postaram się wrzucić zdjęcia przekroju uszczelki...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 października 2018, 15:07 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1658
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
a z jakiegoś opla/vw nie podejdą? łatwiej trafić, a to też produkty naszego zachodniego najeźdźcy.

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 października 2018, 21:56 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 1741
Lokalizacja: Opolszczyzna
Poniżej zdjęcia uszczelek w mojej Fieście.

Ktoś wie, gdzie i w jakim wynalazku z lat 90-tych mogą występować takowe?


Tymczasem dowiedziałem się kolejną rzecz 8)

Ford Escort na szrocie w Lublińcu okazał się być... prawdziwą bogato wyposażoną limuzyną z serii Ghia 8)

Zapłaciłem 30 zł i oskubałem tamtego Forda ze wszystkich bajerów ze środka:

- komplet "herbowych" znaczków GHIA
- zegar elektryczny z logo Ghia
- uchwyty znad drzwi z podsufitki (PS - fajnie nadają się do tyłów oparć siedzeń autobusowych, jak kto ma np. Lublina autobusa z lat 90-tych to są one idealne!)
- chromowane klamki
- zamki z rdzwi
- klamki zewnętrzne
- całą dechę rozdzielczą LUX z obrotomierzem włącznie
- pająka z kierownicy (co ciekawe "MADE IN POLAND")
- kluczyki z imobiliserem, pilotem i firmowym breloczkiem FORD z salonu)
- czujniki zamykania drzwi
- logo "FORD" - nowe!
- kotwy od zamków drzwi przykręcane do słupków
- korby do podnoszenia szyb
- oryginalny dywanik kierowcy z wydrukowanym logo FORD

Teraz kombinuje też jak zastąpić oryginalne klamki wewnętrzne z czarnego plastiku tymi chromowanymi :) Niestety są 1 cm dłuższe od oryginalnych i chyba trzeba będzie je przeszczepić razem z mocowaniami vel większą "kasetką". Fotki z instalacji klamek wrzucę do odpowiedniego działu (jeśli się uda).
Ciekawe czy dało by się oryginalną kierownicę Fiesty zastąpić tą z Escorta GHIA - ręcznie obszytą skórą 8)
No i też pytanie o dechę rodzielczą - wskaźniki we Fieście i Escorcie są w identycznej obudowie. Escort ma bogatszą wersję z obrotomierzem - występującą też w droższych Fiestach. Da się tą droższą wersję wstawić do mojego Forda? Czy trzeba by było coś "karkołomnie przerabiać"?

Niektóre z części z tej listy są identyczne z tymi u mnie, a np przycisk świateł awaryjnych miałem rozwalony, ale mam już oryginalny - dobry 8)


Załączniki:
01.jpg
01.jpg [ 527.3 KiB | Przeglądany 43 razy ]
02.jpg
02.jpg [ 508.98 KiB | Przeglądany 43 razy ]
03.jpg
03.jpg [ 827.11 KiB | Przeglądany 43 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: wczoraj, 10:10 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 22:04
Posty: 166
Pojazd: Lublin 3Mi
Historyk1985 pisze:
No i też pytanie o dechę rodzielczą - wskaźniki we Fieście i Escorcie są w identycznej obudowie. Escort ma bogatszą wersję z obrotomierzem - występującą też w droższych Fiestach. Da się tą droższą wersję wstawić do mojego Forda? Czy trzeba by było coś "karkołomnie przerabiać"?


Zakładam, że prędkościomierz jest na linkę więc raczej problemów nie będzie - tylko czy przełożenie ze skrzyni jest takie same? Jaja mogą być na wtyczkach od kontrolek i sterowaniem obrotomierza. Trzeba by zerknąć na serwisówki obu samochodów i porównać wyprowadzenia. Na początek, to chociaż fotki wtyczek by się przydały. Sprawdzałeś, czy pasują mechanicznie?

_________________
Pozdrawiam, Tomek
Daewoo Lublin 3 3524 2000r, Andoria 4cT90-1MEA 90KM
Intrall Lublin 3Mi 3524 2006r, Andoria 4cTi90-1BE 102KM


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: wczoraj, 19:20 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 1741
Lokalizacja: Opolszczyzna
na dzisiaj to wóz dzień w dzień jest w użyciu - więc nie mam kiedy się dogrzebać z tym. No i pogoda też nie sprzyja.
Chyba za dłubanie przy Fordzie wezmę się dopiero latem.

Ciekawe, czy da się rozebrać całe to pudło z zegarami i kontrolkami.
Najlepiej by było zostawić jak najwięcej oryginalnych wskaźników, to problemu nie będzie wtedy np ze spasowaniem prędkościomierza itp
Z tego, co pamiętam cały obrotomierz był chyba na linkę.

W miejscu na obrotomierz mam zaślepkę z sylwetką samochodu i kontrolki/zaślepki kontrolek
W obudowie z Escorta mam inaczej rozplanowane te kontrolki

Co do klamek to chyba zrobię tak:
Dorwę identyczne drzwi z Fiesty i je sobie dopieszczę do perfekcji, po czym wymienię zrobionego już "gotowca", a oryginalne drzwi będą jako zapasowe...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net