Dzisiaj jest 28 marca 2024, 16:31


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 13 listopada 2009, 01:54 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 16 października 2009, 20:59
Posty: 12
Lokalizacja: Ukraine, Kiyv
Моя NYSA - мандрівник!
Moja NYSA - wędrowniczka!

Вступ.
Було дуже цікаво знайти сайт в інтернеті - любителів марки Nysa.
Дійсно, хто як не самі поляки люблять та цінують власну марку авто, та не дають їй зникнути без сліду в історії.
За волею долі, і я, в далекому 1993 році став власником цього авто, вірніше спочатку мій батько, а згодом і я.
Тому вирішив довести до відома фанів Nysa - в Україні є людина, який дуже подобається цей автомобіль.
Я вирішив викласти фотографії про мою машину, про себе, та чим я займаюся. Зображень мало, це все що знайшов. В подальшому планую викласти ще, більш детально про машину.
Тож, пропоную знайомитися, ну, й звичайно, дещо з історії мого автомобіля - "моя справжня історія"...

Wstęp.
Bardzo było interesujące znaleźć stronę miłośników marki Nysa w internecie. Oczywiste, że kto jak nie sami Polacy kochaja i cenią własną markę i nie dają jej zniknąć bez śladu z historii.
Z woli losu i ja, w odległym 1993 roku stałem się właścicielem tego samochodu, właściwie z początku mój tata, a z czasem i ja.
Dlatego zdecydowałem powiadomić fanów Nysy - na Ukrainie też jest człowiek, któremu bardzo podoba się ten samochód.
Zdecydowałem się pokazać fotografie mojego samochodu, trochę o sobie i czym się zajmuję. Fotografii mało, a i to wszystkie które znalazłem. W przyszłości planuję pokazać więcej, bardziej dokładne zdjecia samochodu.
Więc proponuję zapoznać się z historią mojego samochodu - "Moja prawdziwa historia."


Obrazek
Я, та моя машина
Ja i mój samochód

Ну, власне...
O sobie...
Мене звати Вадим.
І я, як ви здогадалися з України, з міста Києва.
Займаюсь комерційним туризмом, мені 30 років, та врешті маю мікроавтобус Nysa.
Na imię mam Wadim
I, jak sie domyślacie, jestem z Ukrainy, z miasta Kijów.
Zajmuję się turystyką. Mam 30 lat i wreszcie mam mikroautobus Nysa.


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Я люблю подорожі
Uwielbiam podróże

Що сказати - доля машини була очевидною - в звязку з туристичною моєю діяльністю, я багато на ній подорожую, особливо на західну та південну Україну, обслуговую туристів та вожу спорядження для активного відпочинку. За два останніх літніх сезони наїздив близько 35 000 км.
Так, виходить, моя Nysa - мій друг, який як і я навчився любити подорожі.
Co tu gadać - los samochodu był oczywisty - w związku z moją działalnością turystyczną, dużo nim podróżuję, szczególnie na zachodnią i południową Ukrainę, obsługuję turystów i wożę sprzęty do aktywnego wypoczynku. W ostatnich dwóch sezonach letnich przejechałem blisko 35 000km.
Wychodzi więc, że moja przyjaciółka Nysa, podobnie jak ja polubiła podróże.


Obrazek Obrazek
Я та моя машина зимою. Не сезон для турів.
Ja i mój samochód zimą. To nie sezon dla turystyki.

Я люблю на ній їздити.
Вона галаслива, смішна, але доволі цікава та містка.
Я до неї сильно звик.
Вона - член нашої сім'ї.
А переживати пригоди вона почала, коли попала до мене в руки...
Lubię nią jeździć. Ona głośna i śmieszna, ale bardzo interesująca i pojemna. Bardzo do niej przywykłem. Ona jest członkiem naszej rodziny.
A zaczęła przeżywać przygody, gdy wpadła mi w ręce...


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Одна з багатьох поїздок на Південний Буг для обслуговування туристів.
Jeden z wielu wyjazdów na rzekę Południowy Bug jako obsługa turystów.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Це також Південний Буг. Цього разу я навіть транспортував катамарани на даху автомобіля, як Ви бачите на зображенні, тому що не було часу їх складати - потрібно швидко їх доставити для туристів на річку. Перевозив близько 20 км.
To równierz rzeka Południowy Bug. Tym razem ja nawet przewoziłem katamarany na dachu samochodu, jak możecie zobaczyc na fotografiach, dlatego że nie było czasu na ich złożenie - trzeba było je szybko dostarczyć turystom na wodę. Przewoziłem je blisko 20 km.

Вона разом зі мною пережила багато цікавих, вражаючих поїздок, але інколи і небезпечних, і як я жалію, що не завжди була під рукою фотокамера, що-б зробити знімки, або не було часу.
Ona wraz ze mną przeżyła dużo ciekawych, niezwykłych wypraw, ale niekiedy i niebezpiecznych, ale żałuję, nie zawsze był pod ręką aparat fotograficzny, by zrobić zdjęcia albo nie było czasu.

Obrazek Obrazek
Це також Буг. Але інший маршрут. Ми приїхали на галявину та підготовили спорядження для сплаву по річці.
To te Bug, ale inna trasa. Pryzjechalismz na polanę i przygotowywaliśmy sprzęt do spływu po rzece.

Я вантажив на неї і тонну вантажу багато раз під саму стелю, а вгору всього ще лягали 2-3 людини (інструктори по рафтінгу) на карімати, і так ми періодично їздили з Києва по 11 годин, лежачи під стелею в село Красник (Карпати, Черемош, 700 км. в один кінець), возили лодки, весла, каски і ін. Корінні листи задніх ресор при цьому інколи вигиналися у зворотний бік! Машина спокійно і стійко витримувала навантаження. При повному завантаженні в 1 тонну! спокійно йду по трасі із швидкістю 85 км/год - причому як порожній так і з вантажем.
Pakowałem w nia pod sam sufit i tone bagażu, a na wszystkim jeszcze kładło się na karimatach 2-3-ch ludzi (instruktorzy raftingu) i tak od czasu do czasu jeździliśmy z Kijowa po 11 godzin leżąc pod sufitem aż do wsi Krasnyk (Karpaty, Czeremosz, 700 km w jedną stronę), wozilismy łodzie, wiosła, kaski i inne. Ostatnie pióra resorów niekiedy wyginały sie w drugą stronę! Samochód spokojnie i uparcie wytrzymywała obciążenia. Przy pełnym obciążeniu jednej tony samochód spokojnie jedzie po trasie z predkością 85 km/godz - przy czym zarówno pusty jak i obciażony.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Дуже екстремальна та цікава подорож на річку Черемош в Українських Карпатах. Спочатку сплавлялися по річці, потім ходили в гори, а коли туристи поїхали, я самостійно продовжував подорож західною Україною на машині, проїхав декілька цікавих перевалів, заповідне озеро Синевір, та далі через Львів та старовинні замки на Київ. Машина того разу проїхала майже 1800 км. То був надзвичайний авто пробіг, я б його назвав би "Гуцульське раллі".

Як не дивно, але інколи я використовую машину, як комерційний перевізник.
Подорож на ній - то надійна та застрахована пригода.
Bardzo ekstremalna i ciekawa podróż nad rzekę Czeremosz w Ukraińskich Karpatach. Z początku spływ na rzecę, potem wycieczki w góry, a kiedy turyści już się rozjechali, ja sam kontynuowałem wyprawę samochodem przez zachodnią Ukrainę, przejechałem kilka ciekawych przełęczy, jezioro Synewir, i dalej przez Lwów i stare zamki na Kijów. Samochód tym razem przejechał prawie 1800 km. To był nadzwyczajny przebieg, ja bym go nazwał "Rajd Huculski".

Co nie dziwne, niekiedy wykorzystuje samochód do przewozów. Taka podróż to pewna i bezpieczna przygoda.


Obrazek Obrazek
Жарт - всюдихід Nysa!
Порівняння з автомобілем УАЗ. Їх використовують для того щоб закинути туристів та катамарани і спорядження вище по течії річки Черемош в Карпатах для подальшого сплаву вниз по течії. Одного разу довелося й мені, тільки на Південному Бузі.

Żart - Nysa wszędołaz!
Porównanie z samochodem UAZ. Ich wykorzystują do tego, by przewieźć turystów, katamarany i sprzęt w górę rzeki Czeremosz w Karpatach by następnie spławic ich w dół po rzece. Raz i mi przyszło tak zrobic, tylko na rzece Południowy Bug.

Як жаль, що дуже багато цінних та цікавих кадрів я не встиг фотографувати - просто за роботою нема коли. Активний відпочинок - моя робота, і дуже відповідальна, часу на особистий відпочинок не завжди вистачає. Але моя Nysa - мій помічник у цьому.
Załuje, że bardzo dużo ciekawych fotografii nie zdążyłem zrobić - poprostu przy robocie nie ma kiedy. aktywny wypoczynek - moja praca, bardzo odpowiedzialna, czasu mój odpoczynek nie zawsze wystarcza. Ale moja Nysa - mój w tym pomocnik.
Ви думаєте, що я не бережу машину?
Ні, я її обожнюю!
Я до тонкощів навчився відчувати двигун, його порожнє муркотання, або нагруженоє гарчання, і особливо "правильно" ловити вибоїни на старих дорогах. Я бережу машину.
Вона у мене - "раритет на роботі"
Останній капітальний ремонт двигуна їй робили 10 років тому, з тих пір вона прошла 80 000 км. - прийомистість і жвавість - як в нового мотора. тягне, як нова. Я ніколи не перенавантажував мотор, ні високіми оборотами, ні "ривками", своєчасно міняв мастило. Беріг ходову.
Ось тільки кузов тепер "потребує ремонту".
Myslicie że nie szanuje samochodu? Nie, ja ją ubóstwiam!
Dokładnie nauczyłem sie czuc silnik, jego puste mruczenie, albo przeciążone charczenie, a szczególnie "prawidłowo" omijać dziury na starych drogach. Szanuję ten samochód.
Ona dla mnie - "Rarytas w robocie".
Ostatni kapitalny remont silnika zrobiony był 10 lat temu, od tej pory przejechał 80 000km - sprawność i żwawość - jak w nowym silniku. Ciągnie jak nowy. Nigdy nie przeciążałem silnika, ani wysokimi obrotami, ani "rwaniem". Kiedy potrzeba zmieniam olej. Chronię zawieszenie.

Отже, хто ж вона, ця працьовита красуня (або не красуня), якій не сидиться на місці?
A oto kim jest ta pracowita piękność (albo nie piękność), która nie usiedzi na miejscu?
Nysa 522 - мікроавтобус
рік випуску - 1986г.,
у нас - з 1993 р.,
у мене - з 2006...
пробіг загальний - по двох спідометрах близько 80 000 км.
а може і більше, навіть складно злічити...
Nysa 522 - mikroautobus
Rok produkcji - 1986, u nas od 1993r, u mnie od 2006...
Całkowity przebieg - po dwóch licznikach blizko 80 000km, a może i więcej, nawet ciężko policzyć...

1-й двигун - рідний Nysa, стукнув в 1998 - пішов в історію...
2-й двигун - ГАЗ 24 "Волга" - "золотий" мотор з величезним запасом міцності і потужності!
Дивуюся з нього до цих пір.
Після пробігу в 60 000 км. знімали голівку блоку, поршні - навіть не ворушаться. Робив знайомий майстер - шикарний фахівець з таких двигунів. Його вирішено було поставити зважаючи на відсутність запчастин на рідній від Nysa, так заразом поміняли і коробку.
Потім з'ясувалося, що рідний задний міст на Nysa - тяговий, поміняли на швидкій, тепер - двигун, коробка, задній міст від ГАЗ 24
1-szy silnik - oryginalny Nysa, zepsuty w 1998 - odszedł do historii
2-gi silnik - GAZ 24 Wołga - "złoty" silnik z wielkim zapasem mocy i potęgi.
Zaskakuje mnie do tej pory.
Po przebiegu 60 000km, zdjeta głowica, tłoki - nawet nie poruszą się. Robił znajomy mechanik - doskonały fachowiec od takich silników.
Silnik zdecydowane było wstawić zważywszy trudnośc w pozyskaniu części do oryginalnego Nysy. Odrazu zmieniono skrzynię biegów.
Potem okazało się, że oryginalny tylni most od nysy - ciężarowy, zmieniliśmy na szybki. Teraz - silnik, skrzynia biegów i tylni most od GAZ 24.

Карбюратор - WEBER,
витрата по трасі - 12 л/100 км., по місту - 13,5/100 км., АЇ-76 Бак 100л.
Gaźnik - Weber, spalanie w trasie 12l/100km, po mieście 13,5l/100km. Benzyna 76 oktanów, zbiornik 100l.
Кузов - теж, так би мовити не рідний.
Його в 1993 замінили на холодно катаний листовий метал товщину 1 мм, деталі крил виготовили самі, поміняли всю обшивку, рідними залишилися лише кути на даху і сам дах. Виготовили навіть деякі рами дверей. Після цього машина експлуатувалася круглий рік, і кузов відходив більше 10 років без єдиного ремонту! Потім по низу підварили, а зараз вже пішли пупиришки, і місцями дірки. Буду знову весь міняти.
Nadwozie - też jakby powiedziec nie oryginalne.
W 1993 roku zmienione na blache zimnowalcowaną grubości 1mm. Detale nadkoli wykonaliśmy sami, zmieniona cała tapicerka, oryginalne zostały rogi dachu i sam dach. Zrobiliśmy nawet niektóre ramki drzwi. Po tym samochód jest eksploatowany cały rok, a nadwozie przeżyło ponad 10 lat bez remontu! Potem z dołu pospawaliśmy, a teraz pojawiły się purchle i miejscami dziurki. Będę znowu wszystko wymieniał.

Сидіння - Форд, рідні лежать на дачі.
Siedzenia - Ford, oryginalne leżą na działce.
Передня ходова і балка - вся рідна від Nysa, у відмінному стані, зробили капітальний ремонт весною цього року - перебрали повністю, всі деталі і втулки знайшов нові!
У нас в Києві це рідкість.
Przednie zawieszenie - całe oryginalne od Nysy we wspaniałym stanie, zrobiliśmy kapitalny remont wiosną tego roku - Rozebrane zupełnie, wszystkie detale i graty znalazłem nowe!
U nas w Kijowie to rzadkość.

Особливостіosobliwości
Obrazek Obrazek
Зверніть увагу на праве та ліве крило і фари.
Крила були замінені, так як запасних частин у нас, особливо по кузову, дістати важко.

Zwróćcie uwagę na prawe i lewe nadkole i lampy. Nadkola były zmieniane, bo części u nas, specjalnie nadwoziowych, dostać ciężko
Загалом, виходить, що від "тієї рідної Nysa" залишилися лише ось що -
Ogólnie wychodzi, że od "tej oryginalnej Nysy" zostało tylko -
1. Зовнішній вигляд
2. Всі стекла і ущільнювачі
3. Передня мостова балка і її ходова
4. Рама
5. Механізм склоочисників
6. Кермо + колонка
7. Капот в салоні
8. Рідний передній капот кузова
9. Задні стопи-ліхтарі
10 Ручне гальмо
11. Панель приладів + спідометр

Це все...

Цікаво, чи можна тепер мою машину назвати Nysa?
(пошепки - напевно можна)
Ну так а виглядає, як дійсна полька!
Лише українка...

Як вона нам дісталася?
У далекому 1993 батько купив її за 5 000 купонів, які після декількох місяців після покупки прирівнялися за вартістю до однієї коробки сірників із-за інфляції.
Як вона мені дісталася?
Мені її подарував батько в 2006 або 2005, не пам'ятаю, тому-що собі купив Газ 24 "Волга" - його улюблену машину.
До речі на нашій Нисе в дитинстві я навчився їздити за кермом!

Що з нею було весь цей час?
1. У 1993 році після покупки загнали в бокс і розібрали до гвинтика! Поміняли майже весь кузов, відремонтували двигун, ходову, загалом все під нуль.
Пофарбували із зеленого в білий.
2. Каталися, поки на стукнув рідний двигун, причому незрозуміла причина, просто обрив шатуна і діра в блоці. Зважаючи на відсутність запчастин на ремонт адаптували двигун від газ-24 "Волга" - "Правнука Nysa"
3. Загалом - заміна рідного двигуна десь в 1998 на двигун ГАЗ-24, а також заднього моста, і коробки передач.
4. Двічі заміна шестерні ГРМ за весь час
5. Зварювальні роботи по кузову в 2004 році (або в 2003 не пам'ятаю) Кузов відходив більше 10 років без ремонту.
6.Зрив шпильки паливного насоса.
7. Тосол в маслі! У 2006 році прорив прокладки голівки блоку. Проїхав не відмітивши близько 8 км., поки не побачив танці датчика тиску масла і підвищення температури двигуна. На жаль, двигун трохи зіпсував.
Після заміни тиск на датчику мастила на холостому ходу впав з 2 до 1. Це був єдиний момент, коли сильно жалів про мотор - йому ціни не було, був як новий, хоча і зараз не поступається. Але моторесурс, напевно впав небагато. Зірвали різьблення на 1 шпильці голівки, поставили ремонтну.
8. Розлетівся підшипник правої сторони задня піввісь.
Дивуюся, як не відірвало колесо! Довелося тягнути на нім 170 км. ка Києва!
По приїзду колесо буквально бовталося. Поміняли всі підшипники. На всяк випадок.
9. Періодично прогорає глушник.
10. Зараз кузов вимагає серйозного ремонту - зварювальних робіт. Думаю, що просто заміню весь.
11. Поміняв один раз розподільник
12. Заміна котушки запалення
(личить рідна від Nysa, знайшов на ринку нову)
13. Раз 5 міняв ремінь помпи.
14. Заміна рідного ущільнювача лобового скла на УАЗ.
15. Одного дня брав підйом з вантажем - вибило першу передачу. Тепер вибиває інколи під навантаженням при різкому розгоні - напевно поміняти синхронізатори.

Ну і ще багато всяких дрібниць, типа чищень карбюраторів, запалення, заміни свічок і так далі

Що маю зараз -
Двигун - відмінний стан, поміняти масло.
Коробка передач - поки нормально
Ходова частина - відмінно
Електроніка - нормально, можна замінити, але це - справжній ...!
Кузов - вимагає серйозних робіт і фарбування.
Ще маю мрію зробити т


Ostatnio zmieniony 23 listopada 2009, 23:18 przez Vadim, łącznie zmieniany 29 razy

Zgłoś ten post
Na górę
Offline Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
Post: 13 listopada 2009, 08:44 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Cześć Vadim.
Fajnie, że się do nas zapisałeś. mam nadzieje że spodoba ci sie na forum i będziesz częstym naszym gościem. Gratuluje Nysy - podróżniczki. Swego rodzaju tuning już w niej zrobiłeś - wymieniłeś sporo rzeczy. Widze, że długo jeszcze nią pośmigasz - remont się szykuje i dobrze. Obyś cieszył się nią jak najwięcej :!:

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Zgłoś ten post
Na górę
Offline Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
Post: 13 listopada 2009, 12:33 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Witaj!! Super ze nam pokazałeś swoją Nysę :) widze, że nie próżnujesz :) Jeśli chodzi o zrozumienie, to da się zrozumieć, ale lepiej pisz po ukraińsku, kolega simon.templar z forum będzie tłumaczył, będzie lepiej chyba :)

P.S. Simon, mam nadzieje, ze nie masz mi za zle, ze angażuję cię do tego? :D

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Zgłoś ten post
Na górę
Offline Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
Post: 13 listopada 2009, 17:56 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 16 października 2009, 20:59
Posty: 12
Lokalizacja: Ukraine, Kiyv
Я так розумію, що з перекладом на польську нічого гарного не вийшло.
Здається, той інтернет перекладач щось добре наплутав!

Гей, панове, я сподіваюсь, що не потрібно замовляти професійний переклад на польську мову? (Жарт!)


На якій мові краще писати - Польська чи Українська?
З польською проблеми


Zgłoś ten post
Na górę
Offline Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
Post: 13 listopada 2009, 18:23 
Administrator Nysa Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 11:09
Posty: 1057
Lokalizacja: Polska
Hejka !

Witaj na forum Nysowo-Żukowym :jupi:
Dzieki takim jak Ty Nysy i Żuki stają sie znane na całym świecie ;)

Nyskę masz fajną i ciekawie ją wykorzystujesz , tak trzymaj !

Vadim pisze:
Tumaczenie tekstu jest zrozumiae, albo niezupenie?


Tekst w miarę da sie zrozumieć ,ale jak to Marian napisał pisz po swojemu ,bo mamy forumowego tłumacza Simona :) który dla relaksu zapewne chętnie przetłumaczy :twisted:

pozDDR...


Zgłoś ten post
Na górę
Offline Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
Post: 14 listopada 2009, 11:02 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 16 października 2009, 20:59
Posty: 12
Lokalizacja: Ukraine, Kiyv
Ну от, я змінив трохи тему та її зміст.
Написав українською мовою.
Думаю, так краще.
Як щось не гаразд, дайте знати.

Наверх дивитись!,


Spoko, Panowie, zaraz sie tym zajme, porzez sobote niedziele dam rade.
do Vadim: Pishi na ukrainskoj move - nema problema, my tut spilkujemsja na ridnoj move - simon.templar


Zgłoś ten post
Na górę
Offline Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
Post: 19 listopada 2009, 21:02 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 marca 2009, 12:44
Posty: 60
Lokalizacja: Республика Бела&
Вадим! Приглашаем тебя на форум владельцев автомобилей Ныса на постсоветском пространстве:http://oldbusclub.ru/index.php?sid=ece6b9c31d555e489251c2214b668d32


Zgłoś ten post
Na górę
Offline Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
Post: 20 listopada 2009, 17:29 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 16 października 2009, 20:59
Posty: 12
Lokalizacja: Ukraine, Kiyv
Спасибо.
Был там. Форум еще развивается. Решил поддержать.
Правда там проблемы с фотками. А я ну очень люблю хорошее оформление, и жаль, что там не получится красиво преподнести народу себя и машину.
Хотя можно просто и пообщаться.


Zgłoś ten post
Na górę
Offline Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
Post: 22 listopada 2009, 18:12 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 marca 2009, 12:44
Posty: 60
Lokalizacja: Республика Бела&
Vadim pisze:
Спасибо.
Был там. Форум еще развивается. Решил поддержать.
Правда там проблемы с фотками. А я ну очень люблю хорошее оформление, и жаль, что там не получится красиво преподнести народу себя и машину.
Хотя можно просто и пообщаться.

Фотки втыркиваются элементарно, легче чем на этом форуме, так что преподнести машину можно довольно достойно!!! :roll:


Zgłoś ten post
Na górę
Offline Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
Post: 23 listopada 2009, 13:27 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 16 października 2009, 20:59
Posty: 12
Lokalizacja: Ukraine, Kiyv
piatroc pisze:
Vadim pisze:
Спасибо.
Был там. Форум еще развивается. Решил поддержать.
Правда там проблемы с фотками. А я ну очень люблю хорошее оформление, и жаль, что там не получится красиво преподнести народу себя и машину.
Хотя можно просто и пообщаться.

Фотки втыркиваются элементарно, легче чем на этом форуме, так что преподнести машину можно довольно достойно!!! :roll:


Буду на обеих форумах - и здесь и там.


Zgłoś ten post
Na górę
Offline Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
Post: 01 września 2012, 12:34 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 16 października 2009, 20:59
Posty: 12
Lokalizacja: Ukraine, Kiyv
Моя Nysa 522 після ремонту...

http://oldbusclub.ru/download/file.php?id=13709&mode=view


Ostatnio zmieniony 01 września 2012, 12:52 przez Vadim, łącznie zmieniany 2 razy

Zgłoś ten post
Na górę
Offline Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
Post: 01 września 2012, 12:37 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
:D Dobrze, że o nią dbasz! :)
Pokaż więcej zdjęć.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Zgłoś ten post
Na górę
Offline Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
Post: 01 września 2012, 12:41 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 16 października 2009, 20:59
Posty: 12
Lokalizacja: Ukraine, Kiyv
problema - foto...


Zgłoś ten post
Na górę
Offline Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
Post: 03 września 2012, 22:07 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 16 października 2009, 20:59
Posty: 12
Lokalizacja: Ukraine, Kiyv
2 роки ремонту...



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek










Zgłoś ten post
Na górę
Offline Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
Post: 04 września 2012, 18:23 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 września 2010, 19:26
Posty: 536
Lokalizacja: Sulejów
Pojazd: Pannonia T2 1962
2 lata remontu, tak ? :)
Fajna ta nyska, gratuluję :)

_________________
Pannonia T2 - 1962


Zgłoś ten post
Na górę
Offline Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net