Dzisiaj jest 02 maja 2024, 05:50


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 27 kwietnia 2010, 19:56 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
jest roznica miedzy roznymi tutaj osobami, napisales ze twoje auta pracuja to co innego , bo uzywasz ich na codzien , wiec niekieruje sie tutaj tym ze w tym momencie jak wezmiesz silikon i cos uszczelniasz ze jestes dziadem , robisz to slusznie.
ale teraz powracajac do osob takich ktorzy takie samochody uzywaja do celow typowo reprezentacyjnych , to uwazam zeby sie starac i miec taki samochod w ladnym stanie i tutaj niedziadowac z jakimis polsrodkami .

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 kwietnia 2010, 22:14 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 stycznia 2010, 21:24
Posty: 175
Lokalizacja: Bytom
Więc jednak doszliśmy do konstruktywnych wniosków że nie wszystko jest białe i czarne :!: :D :D Każda rekonstrukcja jest inna i uzależniona od warunków . Powodzenia w remoncie :!: :D :D

_________________
Nysomani wszystkich krajów - łączcie się !!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 kwietnia 2010, 09:04 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 grudnia 2007, 15:25
Posty: 226
Lokalizacja: Warszawa
Tak z boku czytam ten temat, ale chyba rozmawiacie o różnych rzeczach - choć ogólnie w słusznej sprawie i kierunku zmierzacie.
Trzeba rozróżnić restaurację od naprawy, czy odbudowę od naprawy. A nawet narawę od bieżącego usprawnienia wozu do "jakotakiej" jazdy.
Nie ma rzeczy białych czy czarnych w działaniu z założenia, wszystkie sa różnie szare. Ale, by wziąć bliskie i znane nam przykłady, czym innym jest rewelacyjna Nysa nysanka, super zrobiona, naprawde wzorcowo, ale też ciut zepsuta jego - skądinąd bardzo przydatnymi - patentami czy materialami, czym innym jest mordęga Robo z jego suką, z którą uparcie walczy, a czym innym jest moja robota z 501. A niby wszystkie te roboty zmierzaja do tego, by była frajda z jazdy i posiadania wozu.
do tego należy dodać jeszcze czas i środki jakimi dysponujemy i narzędziami czy ludźmi, którzy nam pomogą.
Stąd myślę, nie można porównywać pracy, nie można jej krytykować (poza technicznym aspektem wykonania pracy - tu konstruktywna krytyka wręcz powinna być, i powinna być stosownie przyjęta przez "krytykowanego" wykonawcę), lecz należy wspierać się wzajemnie. Co oczywiscie nie znaczy że trzeba pisać sam "ochy" czy "achy".
Również należy na to wszystko patrzeć przez pryzmat tego, co chcemy osiągnąć po skończeniu prac nad wozem. Czy ma to byc idealny oryginał, jak z fabryki (w uproszczeniu: bardziej oryginalna niz sprawna), czy też ma być "w miarę ładna" maszyna do jazdy (w uproszczeniu: sprawna, niekoniecznie w stanie fabrycznym). A to już jest wyłącznym wyborem wlaściciela pojazdu.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 kwietnia 2010, 20:12 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 stycznia 2010, 21:24
Posty: 175
Lokalizacja: Bytom
Mądre słowa , oddają to co chciałem wyrazić :D :D :D

_________________
Nysomani wszystkich krajów - łączcie się !!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 kwietnia 2010, 20:20 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Przecież cała dyskusja była o tym od początku, tylko od początku ta prosta racja była formowana w zbyt skomplikowane słowa - pewnie stąd cała dyskusja :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 kwietnia 2010, 18:58 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
ja mialem to doswiadczenie , ze zamontuje uzywane czesci , nieoplaca sie ! No jezeli ktos ma zamiar cale zycie pod nysa czy zukiem spedzic to prosze :wink: regenerowac jedynie samemu mozna , pewne doswiadczenia czlowiek zbiera , no kazdy niech to wyprobuje a na koniec i tak kupi cos nowego z czesci.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Ostatnio zmieniony 30 kwietnia 2010, 17:43 przez nysanek, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 kwietnia 2010, 22:05 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Przecież tre części są takie tanie, że nie ma co w brązie rzeźbić i uzywane gówno wsadzać. Mozna oczywiście wstawić używane fotele, alternator czy rozrusznik po regeneracji, ale nie wszystko sie nadaje do powtórnego uzytku.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net