Dzisiaj jest 28 marca 2024, 17:27


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 28 grudnia 2008, 13:30 
Obrazek


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 30 grudnia 2008, 18:19 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
czy w modelach 522 klamki drzwi przesuwanych też były montowane w pozycji pionowej kiedyś? No i mocowanie zamka od środka drzwi też musiało być inne.....bez tej blaszki....

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 grudnia 2008, 18:27 
to jest jedna z pierwszych 521 rok 1969 conajmniej pochodzi to zdjecie , jak widzisz niejest wyrazne , ja uwazam ze zostalo to domalowane na zdjeciu klamki powinny byc takie jak znamy normalnie mocowane , juz od poczatku produkcji , ta nysa z folderu niejest prawdziwym produktem takim jaki byl w sprzedazy robert.


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 30 grudnia 2008, 18:31 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
już się Tomek spotkałem z takimi klamkami, a właściwie z takim ich mocowaniem. Nie tylko na tej fotce.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 grudnia 2008, 18:36 
moze tez i w 522 mozna bylo to spotkac napewno :roll: np. widac tez na niektorych folderach fabrycznych klamki dzwi tych normalnie otwieranych calkiem nadol ustawione.


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 30 grudnia 2008, 18:47 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
właśnie. Ale takie klamki z zwykłych drzwiach pionowe to tylko na prospektach widziałem, a w przesuwanych - nie tylko.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04 stycznia 2009, 00:54 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
A ta pionowa w przesuwnych to nie jest czasem zamek i klamka takie same, jak w tylnych czy kierowcy? Z braku laku...? :?:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04 stycznia 2009, 01:35 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 19:20
Posty: 1089
Lokalizacja: Bytom
Co do klamki na drzwiach przesuwanych... Kiedyś sąsiad z naprzeciwka miał Nyse 522-T (straszny gruchot to był) i miał własnie taką pionową klamke nie wiem czy to był oryginał czy samoróbka...

_________________
ŻUK SERVICE


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04 stycznia 2009, 14:35 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Przemek-to zupełnie inne zamki są w zwykłych drzwiach i takim zamkiem nie jesteś w stanie zamknąć drzwi przesuwanych i odwrotnie-zamkiem z drzwi przesuw. nie zamkniesz zwykłych.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 08 stycznia 2009, 22:39 
Folder w języku niemieckim kupiony ostatnio na Ebayu;
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 08 stycznia 2009, 22:47 
Administrator Nysa Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 11:09
Posty: 1057
Lokalizacja: Polska
O Ja xxxxxx :twisted:
Super folder :) Czyż nie sliczne te Nyski . Kurka chyba kiedyś sie pokusze i wyklepię te tłoczenia na błotniku :lol:
Dzieki Robert za ten folder :D pozdr... :pom:

ps. widać nawet Rolniczkę bez paki :thumleft:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 08 stycznia 2009, 23:02 
No właśnie myślę czy by nie kupić jeszcze jednej 522 i zrobić taką exportówkę. Te przetłoczenia to nie problem.


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 09 stycznia 2009, 18:17 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Przetłoczenie to nie problem - ale nie wydaje mi się, żeby to była cecha wersji eksportowej. Nawet w tym folderze są już Nyski z "płaskim" błotnikiem. Te z przetłoczeniem to prototypy, ewentualnie może jakaś najwcześniejsza seria... Znane na zdjęciach są raptem 4 (TYLKO cztery) Nyski z takimi przetłoczeniami, a wszystkie zdjęcia, na których je widać, są w folderach (prospekty przygotowywano z wyprzedzeniem); wszystkie Nyski z tym przetłoczeniem są na tablicach próbnych (wówczas używanych także jako badawcze). Przewija się też jakieś jedno czy drugie zdjęcie Nysy z takimi błotnikami w "Motorach" - ale tylko jako "przedpremierowe" :wink: Od oficjalnego rozpoczęcia produkcji typu 521 nigdzie poza prospektami nie uświadczyło sie tych błotników - dlatego jestem praktycznie pewien, że miały je tylko prototypy, a i to może nie wszystkie.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 09 stycznia 2009, 20:17 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Z mojej wiedzy wynika , że były to P r z y g o t o w a n e specjalne wersje eksportowe dla niemieckiego odbiorcy, ale również nigdzie się nie spoktałem z tym, czy były produkowane "seryjnie" dla tegoż odbiorcy, czy pozostały w fazie prototypów.
poza tym, tak szczerze mówiąc, jakoś to przetłoczenie mi do Nysy pasuje, jak świni siodło :D Ale to tylko moje zdanie :P

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 09 stycznia 2009, 22:35 
te zdjecia z folderow sa wogole takie nieprawdziwe cos w stylu poprawiane zeby sie lepiej prezetowaly auta , dlatego tez niewierze ze wszystkie mialy te kanty na blotnikach, fotki te sa tak mysle robione przed wystawa motoryzacyjna w Brukseli lub na wystawie w Brukseli robione do tego folderu , to tam wlasnie zrobila nysa 522 kariere i do fabryki w nysie wplynelo duzo zamowien wlasnie z zachodnich krajow , poprostu mogly miec niektore te przetloczenia w blotnikach dla zachety klijeta zeby zrobic male zamieszanie , a generalnie jak robili na eksport nawet do RFN to mialy 2 kolorowe nadwozie mikrobusy i towosy to tez zalezalo od zamowienia jakiegos niemca , jak poszedl do salonu importera nys to tem mu powiedzial ze mozesz tez zamowic nadwozie 2 kolorowe takie jak na prospekcie , ale napewno jakosciowo byly lepiej wykonane to na 100% :wink:


Na górę
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net