Forum Miłośników Polskich Dostawczaków http://forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
Prospekty reklamowe :) Instrukcje, Foldery, Plakaty http://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=5&t=28 |
Strona 3 z 5 |
Autor: | nysanek [ 28 grudnia 2008, 13:30 ] |
Tytuł: | |
Autor: | Robo [ 30 grudnia 2008, 18:19 ] |
Tytuł: | |
czy w modelach 522 klamki drzwi przesuwanych też były montowane w pozycji pionowej kiedyś? No i mocowanie zamka od środka drzwi też musiało być inne.....bez tej blaszki.... |
Autor: | nysanek [ 30 grudnia 2008, 18:27 ] |
Tytuł: | |
to jest jedna z pierwszych 521 rok 1969 conajmniej pochodzi to zdjecie , jak widzisz niejest wyrazne , ja uwazam ze zostalo to domalowane na zdjeciu klamki powinny byc takie jak znamy normalnie mocowane , juz od poczatku produkcji , ta nysa z folderu niejest prawdziwym produktem takim jaki byl w sprzedazy robert. |
Autor: | Robo [ 30 grudnia 2008, 18:31 ] |
Tytuł: | |
już się Tomek spotkałem z takimi klamkami, a właściwie z takim ich mocowaniem. Nie tylko na tej fotce. |
Autor: | nysanek [ 30 grudnia 2008, 18:36 ] |
Tytuł: | |
moze tez i w 522 mozna bylo to spotkac napewno np. widac tez na niektorych folderach fabrycznych klamki dzwi tych normalnie otwieranych calkiem nadol ustawione. |
Autor: | Robo [ 30 grudnia 2008, 18:47 ] |
Tytuł: | |
właśnie. Ale takie klamki z zwykłych drzwiach pionowe to tylko na prospektach widziałem, a w przesuwanych - nie tylko. |
Autor: | Dziwny Mag [ 04 stycznia 2009, 00:54 ] |
Tytuł: | |
A ta pionowa w przesuwnych to nie jest czasem zamek i klamka takie same, jak w tylnych czy kierowcy? Z braku laku...? |
Autor: | PARZUŚ [ 04 stycznia 2009, 01:35 ] |
Tytuł: | |
Co do klamki na drzwiach przesuwanych... Kiedyś sąsiad z naprzeciwka miał Nyse 522-T (straszny gruchot to był) i miał własnie taką pionową klamke nie wiem czy to był oryginał czy samoróbka... |
Autor: | Robo [ 04 stycznia 2009, 14:35 ] |
Tytuł: | |
Przemek-to zupełnie inne zamki są w zwykłych drzwiach i takim zamkiem nie jesteś w stanie zamknąć drzwi przesuwanych i odwrotnie-zamkiem z drzwi przesuw. nie zamkniesz zwykłych. |
Autor: | robertsteć [ 08 stycznia 2009, 22:39 ] |
Tytuł: | |
Folder w języku niemieckim kupiony ostatnio na Ebayu; |
Autor: | AdministratorNysaVan [ 08 stycznia 2009, 22:47 ] |
Tytuł: | |
O Ja xxxxxx Super folder Czyż nie sliczne te Nyski . Kurka chyba kiedyś sie pokusze i wyklepię te tłoczenia na błotniku Dzieki Robert za ten folder pozdr... :pom: ps. widać nawet Rolniczkę bez paki :thumleft: |
Autor: | robertsteć [ 08 stycznia 2009, 23:02 ] |
Tytuł: | |
No właśnie myślę czy by nie kupić jeszcze jednej 522 i zrobić taką exportówkę. Te przetłoczenia to nie problem. |
Autor: | Dziwny Mag [ 09 stycznia 2009, 18:17 ] |
Tytuł: | |
Przetłoczenie to nie problem - ale nie wydaje mi się, żeby to była cecha wersji eksportowej. Nawet w tym folderze są już Nyski z "płaskim" błotnikiem. Te z przetłoczeniem to prototypy, ewentualnie może jakaś najwcześniejsza seria... Znane na zdjęciach są raptem 4 (TYLKO cztery) Nyski z takimi przetłoczeniami, a wszystkie zdjęcia, na których je widać, są w folderach (prospekty przygotowywano z wyprzedzeniem); wszystkie Nyski z tym przetłoczeniem są na tablicach próbnych (wówczas używanych także jako badawcze). Przewija się też jakieś jedno czy drugie zdjęcie Nysy z takimi błotnikami w "Motorach" - ale tylko jako "przedpremierowe" Od oficjalnego rozpoczęcia produkcji typu 521 nigdzie poza prospektami nie uświadczyło sie tych błotników - dlatego jestem praktycznie pewien, że miały je tylko prototypy, a i to może nie wszystkie. |
Autor: | Marian [ 09 stycznia 2009, 20:17 ] |
Tytuł: | |
Z mojej wiedzy wynika , że były to P r z y g o t o w a n e specjalne wersje eksportowe dla niemieckiego odbiorcy, ale również nigdzie się nie spoktałem z tym, czy były produkowane "seryjnie" dla tegoż odbiorcy, czy pozostały w fazie prototypów. poza tym, tak szczerze mówiąc, jakoś to przetłoczenie mi do Nysy pasuje, jak świni siodło Ale to tylko moje zdanie |
Autor: | nysanek [ 09 stycznia 2009, 22:35 ] |
Tytuł: | |
te zdjecia z folderow sa wogole takie nieprawdziwe cos w stylu poprawiane zeby sie lepiej prezetowaly auta , dlatego tez niewierze ze wszystkie mialy te kanty na blotnikach, fotki te sa tak mysle robione przed wystawa motoryzacyjna w Brukseli lub na wystawie w Brukseli robione do tego folderu , to tam wlasnie zrobila nysa 522 kariere i do fabryki w nysie wplynelo duzo zamowien wlasnie z zachodnich krajow , poprostu mogly miec niektore te przetloczenia w blotnikach dla zachety klijeta zeby zrobic male zamieszanie , a generalnie jak robili na eksport nawet do RFN to mialy 2 kolorowe nadwozie mikrobusy i towosy to tez zalezalo od zamowienia jakiegos niemca , jak poszedl do salonu importera nys to tem mu powiedzial ze mozesz tez zamowic nadwozie 2 kolorowe takie jak na prospekcie , ale napewno jakosciowo byly lepiej wykonane to na 100% |
Strona 3 z 5 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |