Dzisiaj jest 23 kwietnia 2024, 08:15


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
Post: 21 stycznia 2017, 09:11 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Ja kiedyś wiozłem 2,9 ładunku plus 2 pasażerów (tak ze 250 kg) Lublinkiem 2,9 t i też dał radę :)

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 stycznia 2017, 18:55 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 22:04
Posty: 259
Pojazd: Lublin 3Mi
Odważni jesteście. Przecież lublin nie hamuje już przy tonie na pace, a co dopiero przy 3T ladunku ;)

_________________
Pozdrawiam, Tomek
Daewoo Lublin 3 3524 2000r, Andoria 4cT90-1MEA 90KM
Intrall Lublin 3Mi 3524 2006r, Andoria 4cTi90-1BE 102KM


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 stycznia 2017, 20:35 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Nie pisz głupot, bo jeszcze ktoś uwierzy.To żuk na sprawnych bębnach zahamuje z toną ładunku, a lublin na tarczach nie zahamuje? Może to nie są hamulce z maclarena, ale nie tak źle hamują.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 stycznia 2017, 23:05 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Paradoksalnie lepiej się prowadzi załadowany niż pusty... wprawdzie jak ma powyżej max to już zaczyna być mniej fajnie... zwłaszcza, jak przeciążony jest tył a przód nie do końca :)

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 stycznia 2017, 00:42 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 22:04
Posty: 259
Pojazd: Lublin 3Mi
buźka pisze:
Nie pisz głupot, bo jeszcze ktoś uwierzy.


A co? Jeździsz na codzień? Bo ja tak, dwoma. I wiem jak to jeździ i jak hamuje przy odpowiednim załadunku. Przy tonie hamowanie z prędkości przelotowych na trasie jest mało fajne. Bałbym się jechać załadowany 3T tym samochodem. Tak po prostu. I od razu uprzedzam, hamulce mam sprawne - trzymają parametry z instrukcji. Także kolego jeśli lubisz jeździć żukiem z bębnami z 2T na pace to gratuluję odwagi :)

PS. I wiadomo, że lepiej się jedzie załadowanym. Tak powiedzmy od 400-500kg jest już fajnie.

_________________
Pozdrawiam, Tomek
Daewoo Lublin 3 3524 2000r, Andoria 4cT90-1MEA 90KM
Intrall Lublin 3Mi 3524 2006r, Andoria 4cTi90-1BE 102KM


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 stycznia 2017, 00:49 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Więcej, jak 1200kg, to żukiem nie wożę, bo i po co?Przy takim załadunku, to hamulec jest wystarczający/Wiadomo, że nagłe hamowanie, to nie to samo, co normalne shamowywanie, ale też jakoś tam daje radę, a to tylko bębny.Po prostu się dziwię, że lublin ma te hamulce takie słabe.Tarcze są całkiem spore, więc powinny dawać radę.Ale jak się dwa razy przeładuje, to wiadomo, że jest gorzej.Żuk przeładowany na tyle, to też się gorzej prowadzi, dlatego ja się staram więcej dawać do przodu, w sensie, bliżej ścianki, to rozkład mas jest nieco równiejszy.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 stycznia 2017, 18:15 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 14 stycznia 2017, 17:51
Posty: 10
Pojazd: 2004
Dzięki za podpowiedzi. bryka wróciła zdrowa ja lżejszy o 2200 bo jeszcze serwis skrzyni biegów był.
Mam pytanko ktoś próbował wyciszyć wnętrze lublina jakoś?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 stycznia 2017, 20:50 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 listopada 2015, 09:31
Posty: 317
Pojazd: DMP Lublin 3324 Groszek
No i fajnie, że wydałeś ponad dwa koła. A mógłbyś się pochwalić, co było robione? I jakie są efekty?
A co z tym serwisem skrzyni? Która skrzynia? Co się działo?
Zadowolonyś? :)

_________________
pozdrrrawiam! :)
zbYszek http://www.zbychewka.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 stycznia 2017, 11:19 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Jak taka kasa, to pewnie kompletna regeneracja pompy wtryskowej, bo to drogie rzeczy są, w przypadku pomp rotacyjnych.A jak "bosz" to i części drogie.A skrzynia, to pewnie o skrzynię biegów chodzi, bo co innego? Wyciszenie lublina, to jak wyciszenie żuka, choć powinno być łatwiej o tyle, że choćby pokrywa silnika jest sporo mniejsza i sam silnik tyle do środka nie wchodzi, co powinno się przekładać na mniejszy hałas.Lubliny ogólnie powinny być cichsze, ale jak to jest do końca, to nie wiem.Pewnie trzeba by powyklejać wszystko, co się da, podłogę, ściany itd. Koledzy tu wyciszali żuki i efekt był, więc w przypadku lublina, powinno być nawet lepiej.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 stycznia 2017, 22:31 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
buźka pisze:
...Lubliny ogólnie powinny być cichsze...


To chyba tylko przy porównaniu Żuk diesel versus Lublin :)

A tak bardziej serio to w Lublinach przy pewnych prędkościach (tak 85-95 km/h) dudnią blachy furgonu, więc w sumie do wyciszenia.

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 lutego 2017, 15:51 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 14 stycznia 2017, 17:51
Posty: 10
Pojazd: 2004
W tej kasie została zregenerowana pompa wtryskowa plus sprawdzenie wtrysków skrzynia kia była kwestia wybieraka i wymiana uszczelniaczy. Po regeneracji pompy pali dosłownie na dotyk nawet w mrozie -15 wcześniej aż tak nie odpalał. Oglolem serwis wart swojej ceny


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net