Dzisiaj jest 12 listopada 2018, 20:01


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 264 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
Autor Wiadomość
Post: 25 stycznia 2018, 21:54 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2016, 20:23
Posty: 311
Pojazd: tarpan239
jest taka informacja w Auto Technice Motoryzacyjnej z chyba 1987r. ( mogę dokładnie sprawdzić jakby ktoś był zainteresowany)
Wzmocnione zostały ( poprzez zmianę materiału) również koła zębate aby mogły przenosić większy moment. Zrobiono to bo "standardowa" 4 nie wytrzymywała na etapie badań prototypów Tarpana D237/239D współpracy z silnikiem AD3.152 UR -P8 ( TARPAN-URSUS ), który generował zbyt duży moment pomimo jego przeregulowania celem obniżenia tego parametru.


Na górę
Online Wyświetl profil  
 
Post: 25 stycznia 2018, 22:03 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4713
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Hm. Ciekawe. Jest to niewykluczone, aczkolwiek chętnie bym to zweryfikował w jakiś sposób.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 stycznia 2018, 22:14 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2016, 20:23
Posty: 311
Pojazd: tarpan239
jutro sprawdzę i podam dokładne namiary na ten numer ATM


Na górę
Online Wyświetl profil  
 
Post: 26 stycznia 2018, 13:52 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2016, 20:23
Posty: 311
Pojazd: tarpan239
przeglądnąłem szafkę z prasą i niestety nie znalazłem :? . Chyba ktoś ode mnie to pożyczył i jeszcze nie zwrócił.

Całe roczniki ATM są dostępne w zasadzie w każdej bibliotece technicznej i tam można by to zweryfikować gdyby ktoś miał na to czas i ochotę 8) .

Muszę jednak notować pożyczane książki i prasę techniczną... :shock:


Na górę
Online Wyświetl profil  
 
Post: 26 stycznia 2018, 17:18 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4713
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Dobry zwyczaj - nie pożyczaj :mrgreen:

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 stycznia 2018, 22:04 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1667
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
tak było. skrzynie wzmocnili, bo nie tyle chodziło o wielkość wartości momentu obrotowego, a jego pulsację z uwagi na to,że silnik był 3cylindrowy, oraz przebieg momentu-maksimum przy dużo niższych prędkościach obrotowych. on po prostu wykańczał te skrzynie "udarowo"
nie wiem czy ten artykuł w "Motorze" nie był

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 sierpnia 2018, 11:50 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 05 grudnia 2017, 22:55
Posty: 25
Lokalizacja: Toruń
Pojazd: Żuk A07J, 4C90, `96
Pytanko - jakim rozmiarem klucza (ile mm) odkręcić korki spustowe oraz kontrolne skrzyni biegów (IV), mostu oraz przekładni kierowniczej w Żuku? Tam chyba będzie wchodził taki kwadrat, a nie standardowy imbus, z tego co zauważyłem. Proszę mnie poprawić jeśli się mylę.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 sierpnia 2018, 12:39 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2016, 20:23
Posty: 311
Pojazd: tarpan239
W moim tarpanku w skrzyni ( IV) i moście ( 10:41) były korki kwadraty 10 mm. Po walce stoczonej z opornym i wyrobionym korkiem spustowym mostu wymieniłem wszystkie korki na sześciokąty pod imbus ( są dostępne bez problemu ), kwadraty b. szybko się wyrabiają i jest kłopot z ich odkręcaniem.


Na górę
Online Wyświetl profil  
 
Post: 08 listopada 2018, 09:21 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 czerwca 2012, 07:51
Posty: 115
Lokalizacja: Kwidzyn
Mam takie szybkie pytanie czy wałek sprzęgłowy skrzyni biegów "trójki"od żuka jest taki sam jak wspomniany wałek od skrzyni "czwórki"?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 264 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net