Dzisiaj jest 19 marca 2019, 22:56


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
Post: 08 marca 2015, 08:19 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2776
Lokalizacja: EU
normalnie zostaje wszystko jak bylo.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 marca 2015, 18:28 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 sierpnia 2013, 17:39
Posty: 144
Lokalizacja: bielsko-biala
a po wymienie łożysk podpory mechanizmu roznicowego dalej zostaje tak samo?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 marca 2016, 22:56 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 646
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Mam taki most:
Obrazek Obrazek


Wiecie może jakie łożyska półosi tam są?
Dużo zabawy z wymianą?
Jakieś uwagi co do wymiany?

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 marca 2016, 19:06 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 marca 2016, 22:10
Posty: 301
Lokalizacja: opolskie
Pojazd: żuk a 156 b
http://polskiedostawczaki.pl/regeneracja-tylnego-mostu/

tu jest chyba to czego potrzebujesz

_________________
W pogoni dzisiejszego świata, warto pamiętać, co jest naszą przeszłością...

Samochód żuk-Zepsuje się-rozbierzesz-naprawisz-złożysz-jedziesz-kapiszi?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 maja 2016, 10:59 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4763
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Nie, to inny most. Tam są inne łożyska, sprzedawane w komplecie z uszczelniaczami, wychodzi zdaje się ok. 100-130zł za komplet na jedną stronę. Zerknij w literaturę na oznaczenia łożysk, ja teraz nie mam czasu :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Online Wyświetl profil  
 
Post: 04 maja 2016, 11:16 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Aż tak ci huczy?

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 kwietnia 2018, 11:08 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 kwietnia 2018, 10:59
Posty: 2
Pojazd: żuk
Witam mam pytanie nie wiem czy w odpowiednim dziale pisze ale ciezko mam z odkrecenie srub w tylnich kolach poprostu podczas odkrecania cale sie krecą uporalem sie sposobem z nimii mam pytanie czy mozna je punktowo zaspawac jesli tak to jak sie do nich dostac jak zdjac piaste z półosi najlepiej jak by byly jakies foty jak to zrobic pozdrawiam i czekam na odpowiedz


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 kwietnia 2018, 14:09 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2606
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
To partyzantka techniczna jest... - takie spawanie wyrobionych szpilek :roll: Dawno, dawno temu bywało praktykowane "z braku laku"...
Trzeba wyjąć półoś - praktycznie w eksploatacji / naprawach tylna "piasta" jest nierozbieralnym elementem z półosią.
Do takiej "naprawy" półoś i tak musisz wyjąć, a skoro rozumiesz słowo pisane, to bez problemu poradzisz sobie i bez fotografii. :wink:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 kwietnia 2018, 16:40 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 kwietnia 2018, 10:59
Posty: 2
Pojazd: żuk
to jak wyjac półos ?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 kwietnia 2018, 20:37 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1047
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Półoś wyjmujesz po odkręceniu śrub mocujących ją do mostu, sztuk 4. Co do obracających się szpilek, to można je połapać od tyłu, ale jeśli są obrobione na tyle, że nie siedzą ciasno w otworach, to to i tak może niewiele dać.One fabrycznie mają coś w rodzaju wieloklinu, który zacina się w otworach w półosi, a łebki mają z jednej strony ścięte, żeby znów blokowały się na rancie wytoczonym w "piaście". Nie wiem, co ktoś z tym robił, że zdołał zniszczyć zarówno jedno, jak i drugie.Wybijałem raz śruby z półosi, to siedziały dosyć ciasno i nie tak łatwo je obluzować.Może kiedyś ktoś nie dokręcił kół i je z czasem poluzowało i rozrobiło.Chociaż z własnego doświadczenia wiem, że prędzej felga zetnie śruby, niż się zluzują.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 kwietnia 2018, 20:58 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4763
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Spróbuj wymienić szpilki na nowe, a nie spawać. Jeśli otwory w półosiach są rozwalone to i tak nie złapiesz osi - szukaj nowej półosi.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Online Wyświetl profil  
 
Post: 14 sierpnia 2018, 16:24 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 12 sierpnia 2018, 07:34
Posty: 7
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd: Lublin III 2.4td 1999r. 3.5T
Po ostatniej jeździe zauwarzyłem, że leci mi olej z dyfra. I to dosyć sporo a wręcz kapie. I od kilku dni nie jeździłem już.
Ktoś już z was wcześniej wymieniał tam uszczelniacz? Czy jak odkręce wał i tą podstawę do której jest przykręcony wał to będę już miał dostęp do uszczelniacza?

I jeszcze jedna sprawa, jaki olej później zalać przy okazji bym wymienił go.


Załączniki:
img_20180814_155955.jpg
img_20180814_155955.jpg [ 1.04 MiB | Przeglądany 1065 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 sierpnia 2018, 12:25 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 12 sierpnia 2018, 07:34
Posty: 7
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd: Lublin III 2.4td 1999r. 3.5T
Wymieniłem uszczelniacz, nie było wcale tak ciężko :)
Demontaż wału, odbezpieczenie dużej nakrętki. Podstawę do wału ściągnąłem ściągaczem truj ramiennym.
Później jakoś wyciągnąć stary uszczelniacz i podkładkę tą dużą też wymieniłem.
Miałem dawać nową nakrętkę na wałek atakujący ale tam jest łożysko stożkowe, a nie wiedziałem z jaką siłą to dokręcić, to dałem starą na stare ślady. Przy okazji wymieniłem olej Hipol GL4 80w/90. weszło prawie 2l.

A teraz trochę o cenach:
- uszczelniacz 26 zł
- pierścień oporowy 6 zł
- nakrętka 10zł
- olej 2x19 = 38zł
Razem 80zł


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 31 grudnia 2018, 18:28 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 05 marca 2016, 14:24
Posty: 16
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Pojazd: Syrena105,Ogar200
Witam.
Ja zapytam o rozmiar uszczelniacza na wałek atakujący do mostu hipoidalnego.
Jeśli ktoś zna, to będę wdzięczny.
Przeczytałem w książce ale nie podają rozmiaru.
Internety też nie podają, poza starym typem.

_________________
Hej dziewczyno jeżdżę Żukiem.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 stycznia 2019, 19:24 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1747
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
http://www.polmozbyt-jelcz.pl/sklep/mos ... 02080.aspx

masz tu wymiar

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net