Dzisiaj jest 25 kwietnia 2024, 05:24


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Post: 24 kwietnia 2023, 19:58 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
olej za gesty, wlej sobie elfa 5w/50

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 kwietnia 2023, 20:03 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
cisnienie ok 2,5-3.5 po rozgrzniu ma byc. przyczyną zawahania moze byc za pozny zaplon, przytkana lekko dysza paliwa wolnych lub za mala dysza glowna. choc w zasadzi przy jikovie to chyba normalne
mozesz dac jeszcze rurke emulsyjna w pozycji otworkami w poprzek do wylotu kanalu w rozpylaczu.
ten olej penrite sie nie nadaje-drogi i do przedpotopowych silnikow chłodzonych powietrzem w dodatku bez pelnoprzeplywowego filtra oleju

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 kwietnia 2023, 09:48 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 20 stycznia 2023, 16:19
Posty: 10
Pojazd: Żuk A03
a to ciekawe z tym olejem, nie wiedziałem. na stronie penrite nic o tym nie ma. z tymi dyszami gaźnika to ja nie rozumiem dlaczego nawet w książce od żuka nie ma tabeli jakie te wszystkie dysze powinny mieć fi. (jak np w polonezie). i ustawienie poziomu paliwa tak samo. niby jest informacja, że powiom paliwa od 14.5 do 16.5 mm od górnej krawędzi komory pływakowej. ale jak to właściwie zmierzyć to szczerze nie rozumiem. webery są znacznie mniej skomplikowane i nie miałem takich problemów.
teraz mam kolejny problem..
po rozgrzaniu i przejechaniu zauważyłem, że leje się paliwo na kolektor wydechowy przez jakieś małe dziurki w kolektorze ssącym. no to jeszcze raz to wszystko wyjąłem, rozpołowiłem kolektory i rzeczywiście dziury są.. WTF. Znalazłem temat o tym na forum i ludzie to zaślepiają, więc tak też zrobiłem. (drutem od tiga). teraz nie ma biegu jałowego... na ssaniu jest wszystko spoko, ale tylko wyłączyć i odrazu gaśnie, nawet nie ma próby chociaż przez chwilę pozostania przy życiu. Jest to brak paliwa, bo jak się mu daje gazu to przyspiesza normalnie i da się symulować bieg jałowy zmywaczem w gardziel. Zwiększyłem poziom paliwa to teraz tak trochę chodzi, ale ledwo. Telepie nim strasznie. Nie rozumiem tego gaźnika

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 01 maja 2023, 08:05 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
dotLusia pisze:
Nie rozumiem tego gaźnika

Witam w klubie. Nie rozumiem i nie mam już cierpliwości do niego.

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 maja 2023, 18:34 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
brak wolnych to zatkana dysza paliwa wolnych lub skrecony wkret od skladu do oporu lub prawie do oporu. paliwo moze sie lac peknieta membranka od pompki przyspieszenia-taka pod pokrywka na 3 sruby.
dysza glowna paliwa 150-155
dysza glowna powietrza 160
dysza paliwa wonych obrotow 60
dysza powietrza wolnych obrotow-140
dysza paliwa ssania-150
dysza powietrza ssania-450

poziom paliwa mierzy sie kroccem wkreconym w miejsce dyszy glownej z przezroczysta rurka, ten wymiar 14, 5-16,5 jest od plaszczyzny korpusu gaznika bez uszczelki(tej od pokrywy komory plywakowaej) do plaszczyzny paliwa w rurce.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 maja 2023, 18:37 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
tu jest opisane jak sie w jikovach poziom paliwa ustawia, podobnie w solexach. ja polecam dodawanie/odejmowanie podkladek pod zaworkiem iglicowym

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 maja 2023, 18:39 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/ ... 18655.html

http://uks.nekla.sam3.pl/strona-433-gaz ... h_048.html

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 czerwca 2023, 08:36 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 20 stycznia 2023, 16:19
Posty: 10
Pojazd: Żuk A03
Strucelsw pisze:
brak wolnych to zatkana dysza paliwa wolnych lub skrecony wkret od skladu do oporu lub prawie do oporu. paliwo moze sie lac peknieta membranka od pompki przyspieszenia-taka pod pokrywka na 3 sruby.
dysza glowna paliwa 150-155
dysza glowna powietrza 160
dysza paliwa wonych obrotow 60
dysza powietrza wolnych obrotow-140
dysza paliwa ssania-150
dysza powietrza ssania-450


Bardzo dziękuje. Mam kilka pytań do tych wymiarów. Czy dysza powietrza.wolnych obrotów to na pewno 140'tka? bo w zarówno moim starym jak i nowym gaźniku jest ewidentnie mniejsza. (to jest jedyna dysza w tych gaźnikach, która nie jest podpisana). Na oko widać, porównując do 150'tki od głównej paliwówki że jest mniejsza.

Co to jest dysza powietrza ssania?

U mnie jest jeszcze bocznikowa dysza paliwa (tak to nazywa książka od żuka). Jej rozmiar to 70. Czy to jest ok?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 czerwca 2023, 19:34 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
tak- jest to w manualu

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 czerwca 2023, 19:35 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
zawsze można wziac wiertlo, 1,4mm lub kalibrownik i sprawdzic wymiar

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net