Dzisiaj jest 04 czerwca 2024, 22:23


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 419 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 28  Następna
Autor Wiadomość
Post: 12 sierpnia 2015, 19:34 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2050
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
przewody, zaworki zwrotne w pompie?
pompa nowa czy tylko wymieniał gumki-taki problem jest własnie po regeneracji pompy, dlatego już sie w to nie bawię.
spróbuj odpowietrzyć na przewodach przy pompie oraz trójniku na moscie, odczekaj 2 dni bez jeżdzenia i jeszcze raz odpowietrz. bywa,że pomaga.
luz popychacz serwo nie jest za duży? czasem po wymianie pompy na inną trzeba sprawdzić luz trzpień serwa-tłok pompy, bo pompy bywa,że się trochę róznią o parę dych

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 sierpnia 2015, 19:49 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 marca 2015, 22:36
Posty: 71
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd: Żuk A 18 01B
Czy ktoś wie jaką pompę hamulcową należy zastosować w żuku A 18 z 1994 roku? Dostępne są "nowego typu ze zbiorniczkami lub bez " albo "dwustopniowa"??
Pozdrawiam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 sierpnia 2015, 21:18 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Masz już zapewne podwieszane podały?Jeśli tak,to możesz zastosować pompę starszego typu,z aluminiowym korpusem,która miała zbiorniczki zamocowane na takim specjalnym uchwycie i połączone z króćcami pompy wężykami,lub pompę nowego typu z żeliwnym korpusem i zbiorniczkami bezpośrednio na pompie.Pierwszy typ pompy,aluminiowy,to to samo co w żukach z pedałami w podłodze,tylko została po prostu przystosowana do wersji z pedałami podwieszanymi.Pierwsze roczniki żuków z podwieszanymi pedałami miały właśnie takie pompy,dopiero później zunifikowali je z lublinami.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 sierpnia 2015, 23:03 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5080
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Na 90% masz już żeliwną ze zbiorniczkami.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 sierpnia 2015, 17:13 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 marca 2015, 22:36
Posty: 71
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd: Żuk A 18 01B
Dzięki za te porady
Mam jeszcze jedną sprawę. Ile cylinderków muszę wymienić na jednej przedniej tarczy hamulcowej?(W tej chwili nie mogę tego sprawdzić w aucie ,jestem poza domem) ,po prostu chcę zgromadzić części do kapitalnego remontu całych przednich hamulców ,zaczynając od pompy. Albo :co muszę kupić aby taki remont dobrze ,od początku zrobić. Nadmieniam ,że nie regeneruje,kupuje nowe rzeczy.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 sierpnia 2015, 21:07 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Z przodu są po dwa na każdej stronie,z tyłu po jednym.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 grudnia 2015, 17:00 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Tylna oś, cieknie mi cylinderek.
|Auto z 1996 roku, a mam taki cylinderek - stary typ, zamontowany.
Obrazek

Natomiast mam nowy cylinderek tego typu.
Obrazek
Czy są one kompatybilne z szczękami i sprężynami?

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 grudnia 2015, 17:34 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5080
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Tak. Aczkolwiek fajnie z nowymi cylinderkami zamontować szczęki z samoregulacją hamulca ręcznego, w którą powinien być wyposażony Twój Żuk.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 grudnia 2015, 21:13 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2050
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
ja mam stary typ tylnych cylinderków i samoregulujące szczęki. działa.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 grudnia 2015, 01:53 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Mam tam jakieś ząbki, nie wiem do końca jak działają. Na całe szczęście mam ojca, który podobno tą technikę doskonale rozumie. Mój ojciec jest zdania, że zamiana samego cylinderka z cylinderkiem starego typu nie jest możliwa ponieważ nie ma możliwości regulacji rozporu szczęk. - chyba że źle to zrozumiałem.

Marian, dlatego uważam że oni już tam byli - montując cały układ nowy - ale ze stary typ.
Widać, mieli tylko do tego dostęp.

Co robić? Wymienić na stary typ, czyli taki jaki był - najmniej inwazyjnie?
Montować nowy typ i...? Właśnie i co?

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 grudnia 2015, 09:13 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Dokładnie. Jak założysz cylinderek nowego typu do szczęk bez samoregulacji to stracisz regulacje. Te karbowane obwódki do tego służą, a w nowym typie ich nie ma.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 grudnia 2015, 09:16 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5080
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Montuj nowy, on jest samoregulacyjny, nie ma potrzeby po prostu kręcenia tym dziadostwem, żeby wyregulować luz miedzy cylinderkiem a szczękami. Powinien pasować plug&play. Podobnie z przodu.
Zresztą, co tu dużo dyskutować. Twój żuk powinien mieć samoregulatory na 100%.

viewtopic.php?p=1226#p1226

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 stycznia 2016, 12:34 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Marian pisze:
Montuj nowy, on jest samoregulacyjny, nie ma potrzeby po prostu kręcenia tym dziadostwem, żeby wyregulować luz miedzy cylinderkiem a szczękami. Powinien pasować plug&play. Podobnie z przodu.
Zresztą, co tu dużo dyskutować. Twój żuk powinien mieć samoregulatory na 100%.

viewtopic.php?p=1226#p1226


Tak Marian, tu się zgadzam że powinien. Założyli to co mieli. Okładziny i cały układ z ząbkami jest niemal nowy. Szkoda mi pruć to co jest dobre. Jak zatem będzie zachowywać się drugie koło na tej samej osi? Lewy tył założę samoregulacyjny (bez karbowania)
a prawy tył (ma karbowany) stary typ.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 stycznia 2016, 15:03 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2050
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
jeśli masz układ samoregulacji na szczękach możesz włozyć każdy cylinderek. jeśli szczęki nie mają samoregulacji, mozesz włożyć tylko stary typ cylinderka z tarczkami ząbkowanymi.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 stycznia 2016, 20:54 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5080
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
zokolic - cylinderki to koszt ok. 25-35 zł za jeden. Ja bym wymienił już oba. Po co cudować? ;)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 419 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 28  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net