Dzisiaj jest 04 czerwca 2024, 18:49


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 419 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 28  Następna
Autor Wiadomość
Post: 31 marca 2016, 09:00 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Nowe bębny, nowe cylinderki, okładziny i cała reszta. Bęben wchodzi lekko - szczęki odbijają.
Po naciśnieciu hamucla koło stoi dęba - puszczę szczęki wracają. Jest ok.

Wkręce śruby 3x do bębna (mocno dociągnę te trzy śrubki) i nagle bęben trze.

Cylinderek i szczęki mam na ZERO! są ściągnięte na maksa. Mimo to trą.

Na szczękach mam ząbki - czyli samo ustalający to stary typ?
Cylinderki mam staregotypu (karbowane)

Zastanawia mnie, czy moi poprzednicy nie zamontowali nowego typu szczęk, a władowali cylinderki starego typu. Jest to możliwe? Zuk jest z 96/97 czyli musiał mieć nowego typu.


edit:
Mam szczęki z ząbkami - a cylinderki karbowane z regulacją. BRAVO dla poprzedniego właściciela.
Dziwie się, że wszystko na zero, a mimo to trze. Szlag by ich trafił. Druciarze.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 31 marca 2016, 15:43 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2050
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
możesz mieć podkrzywione szczęki skutkiem siłowego zdejmowania bębna, rant na wewn krawędzi bębna,albo bęben pręży-może nie ogratowany którys otwór, właczajac centralny. jak dokręcasz to się odkształca. miałem takie przypadki. piasta i beben rozumiem wyczysczone na styku na błysk?

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 31 marca 2016, 23:13 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Szczerze? Możliwe że szczęki są wypaczone, u dołu są wytarte bardziej niż na górze.
Uznałem że się nie zapali. Lekki był opór. To wytarłem sobie.
Skoro spasowanie było coś mi tam cholera tarło. Nie wiele i się wytarło... A więc. Auto na koziołki.
Bęben na swoje miejsce i rura. z 1-ki 2-ki itd Wypociło stary płyn hamulcowy opór toczenia 01; D

Byście widzieli to - stoję na kozłach i 70 km na godzinę pokazuje mi na zegarze.
-CO TY ROBISZ?
Docieram bębny. xD
-eee? :V

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 01 kwietnia 2016, 16:04 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2050
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
bardziej chodziło mi o pokrzywienie po osi a nie promieniu.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 kwietnia 2016, 12:19 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
jest gdzies dostepny dobry zestaw naprawczy pompy hamulcowej orginalnej ( dwu-stopniowa ) ?

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 kwietnia 2016, 12:23 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Nowa pompa to 80-90 zł.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 kwietnia 2016, 12:54 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
nowa pompa tak samo wymaga rozebrania , kiedys kupilem to w srodku zasyfiala byla , jakis smar konserwujacy czy coto bylo tam, ale chyba jak to lezy w magazynie dobre 20 lat to wtedy bedzie tak, zobacze moze znajde gdzies nowa pompe co tez nielezala wieki w magazynie :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 kwietnia 2016, 10:41 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Opowiem tak.

Mam hamulce 4,4 na przód, tył 2,3 - ogólnie za mocno.
Dotrą się.

Tył mam samoregulacyjny - czyli ząbki zacinają się - ustalają odległość między szczekami. Rozwiązanie nowego typu. Taki układ współpracuje ze starym cylinderkiem hamulcowym - skręconym na zero.

Myślałem, że mam stary układ z tyłu, a było odwrotnie. Nowe szczęki -stare tłoczki.

Mimo teog, hamulec będzie działał, bez regulacji .Bowiem reguluje odstęp między szczękami - ząbek na szczękach, nie zaś rozpieracz na cylinderku.

Ważne info. Jeśli będziecie mieć awarie, na nowym typie, stary cylinderek (NA TYŁ) będzie pasował i spełni swoją funkcję.

Wg. Świetnie się śmiga żukiem z hamulcami... :)

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Ostatnio zmieniony 04 kwietnia 2016, 13:25 przez zokolic, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 kwietnia 2016, 11:06 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 780
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
zokolic pisze:
Wg. Świetnie się śmiga żukiem z hamulcami... :)


Eee, tam zapierdzielać się powinno tak samo (chyba, że Ci hamulce blokowały koła) ;)

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 kwietnia 2016, 13:26 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Blokowały, a jak. Tak czy siak, teraz wiem, ze jak przyłożę nogę do hamulca, to koła stoją w miejscu.
Teraz można bić rekordy.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 kwietnia 2016, 11:54 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 lutego 2016, 14:50
Posty: 45
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A075 S21 '97
Witam.
Czy jest ktoś w stanie mi podać średnicę (fi) przewodów hamulcowych (Żuk S21 97'). Pompa zregenerowana, szczęki, cylinderki wymieniają się, i przydało by się wymienić również przewody na miedziane żeby nie było niespodzianek w trasie.

_________________
https://www.facebook.com/Rudy-Z%C5%82om ... 3772261299


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 kwietnia 2016, 14:55 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2050
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
standardowe 5mm. kup firmy WP a nie Spyra-te ostatnie są z niewyżarzonej lub zanieczyszczonej miedzi sztywne i kruche, walnął mi po 1000Km.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 kwietnia 2016, 19:31 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 lutego 2016, 14:50
Posty: 45
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A075 S21 '97
Dzięki za podpowiedź co do firmy.
Znalazłem dokładniejsze info co do średnicy: 4.75mm x 0.7mm więc 10 mb przewodu 4.75mm x 0.8mm powinno wystarczyć.

_________________
https://www.facebook.com/Rudy-Z%C5%82om ... 3772261299


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 kwietnia 2016, 19:42 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2050
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
powinno być 5mmx0,9mm, 4,75x0.9 też jest. najlepiej zadzwonic i spytać się które jest typowe.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Ostatnio zmieniony 12 kwietnia 2016, 19:51 przez Strucelsw, łącznie zmieniany 2 razy

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 kwietnia 2016, 19:50 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 lutego 2016, 14:50
Posty: 45
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A075 S21 '97
wg. książki napraw:
Obrazek
Sprawdzalem też w lublinowskiej ale tam nie było info

_________________
https://www.facebook.com/Rudy-Z%C5%82om ... 3772261299


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 419 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 28  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net